Nachwehen

Het mer eigentli immer Nachwehe? Bi de erste Geburt hani das nöd gha, drum frögi mi öb ich das echt jetzt bi de zweite wirde ha?

Kommentare

  • Bi mir si d Nachwehe nach de zweite Geburt stärker gsi. Het sich agfühlt wie starchi Mens-Schmerze, so chrampfartig.
    Aber ha au scho vo Fraue ghört wo das nid gha hei 🤷🏼‍♀️ lass dich überraschen 😅
  • I han bi de erste null gha, bim zweite mega und bim dritte wieder weniger aber au sehr schmärzhaft.. mer seit jedi witteri geburt sinds immer stärker
  • I han bi de erste null gha, bim zweite mega und bim dritte wieder weniger aber au sehr schmärzhaft.. mer seit jedi witteri geburt sinds immer stärker
  • Für mich sind dNachwehe schlimmer gsi als Gebutswehe 😆 ich han gar ned gwüsst das mer das hät ...
    Wos de nach de Geburt grad ahgfange hät hani dHebamme gfroged wiso ich so schmerze ha ... ha denkt öppis stimmt ned 🤔😆 mini Kollegin hät 4 Chind und sie hät au sgeit jedes witeri chind hät meh weh da 🤗
  • Für mich sind dNachwehe schlimmer gsi als Gebutswehe 😆 ich han gar ned gwüsst das mer das hät ...
    Wos de nach de Geburt grad ahgfange hät hani dHebamme gfroged wiso ich so schmerze ha ... ha denkt öppis stimmt ned 🤔😆 mini Kollegin hät 4 Chind und sie hät au sgeit jedes witeri chind hät meh weh da 🤗
  • Ich han noch de 1. Geburt au es paar Täg Nachwehe gha. Han sowieso starki Schnärzmedis müesse nä, wo vellecht chli gholfe hend.
  • Ig ha bim erstä keni kha, drfür bim zwöitä umsomeh 🙈
  • Ich haa bi beidne kaa und bim zweite hani s‘Gfühl kaa jetzt isches verbii... Mer isches schwarz vor Auge worde vor Schmerze (för d‘Geburt hani nöd mol Schmerzmedis kaa😅)
  • 1. kaum öbbis gspührt, bim 2. Grad so schmerzhaft wie normale Wehe. Stille fördert d Nachwehe übrigens au.
  • weni das alles liese hani grad angscht 😩😩😩….erschti geburt hani gar nüt gspürt nach wehe…afangs oktober hani mini zweiti geburt..😱 grad angscht…wel alli schribe bide zweite isches schlimmer…
  • ich ha bim 1. kei gah defür bim 2. extrem die erste 2 Tag eifach. wies bim dritte wird chani negst wuche säge- aber vor dene hani echt scho chli respäkt🙈
  • Ich has bi beidne gha, nach de 2. Geburt chli stärcher als nach de erste… defür schneller verbi 😉
  • ich han au bi de erschte kei gha, bi de zweite scho, aber bis ich das tschegged han dass es nachwehe sind ischs es ziitli gange😉 und jetzt bi de dritte nur eimal i de nacht da hani es ibuprofen und es dafalgan bruucht, bus nachere stund ändlich d schmerze weg gange sind🙈
  • Bi de erst Geburt sind bi mir wehe extrem starch gsi... Ich has am afang au nöd verstande wiso und ha mich echt wie en schwächling und nutzlos gfühlt dazue hani ebe no die blödi schubwisi fieber becho bis ich in träne usbroche bin 😂 därztin hets mer denn erklärt wasses isch und ich has chöne besser akzeptiere. Für die zweit geburt rechne ich mit allem. Ich plane so wenig wie möglich für die jetzigi geburt und las uf mich zuecho wies söt... Entüschig isch bi de erst eifach zu gross gsi und wenn mer nur plant het me kei erwartige und kei entüsschig davo...
    Oh jaa und das hani au eso empfunde, stille macht wehe stärker
  • @snowangel i fende da en gueti istellig, i be nämli de meinig en geburt chamer i dem senn ned plane usserd eifach offe und neugierig uf velles sie🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum