Arbeit

Hallo Mamis

Ich bin momentan schwanger 32SSW und suech für die letste Mönet no e Homeofficestell im Stundelohn oder Fix (wenn kei Homeoffice den würklich im Ruum Schaffhuse) und au no 80-100%. S‘chind chunt im August und bis den wett/sött ich no chli schaffe. Gsundheitlich gahts mir super. Ich han e kaufmännischi Usbildig bin über 5.5 Jahr Sachbearbeiterin im Ichauf gsieh und au stellverträtendi Leiterin vom Ichaufteam. Es chan alles sieh spielt kei Rolle.
Falls es mami was kennt oder mir wieterhelfe chan wäri froh.

Kommentare

  • Ganz ehrlich chan mer nöd vorstelle das dich öpper ide 32SSw istellt. Aber viel Glück bide suechi. Hoffendli findsch was
  • Hesch di bim RAV agmeldet? Ich vermuete au, dases schwierig wird bi so fortgschrittener Schwangerschaft e astellig z becho. Wil chum bisch einigermasse igschaffet, bisch scho wieder furt 🙈
    Vill erfolg trotzdem, und alles gueti fürd Geburt ❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum