Mamis us SG und umgäbig

JeanneJeanne

2

bearbeitet 13. 11. 2021, 16:04 in Ostschweiz
Hoi Zemme :)
I heisse Jeanne. Bin 23 und chum im April 22 mis erste Kind über. Mini Fraueärztin het gmeint es würdi mir vlt. guet tue wenn i anderi schwangeri Fraue kennelerne würd. I chum us Wittenbach.
ElianaElli1990

Kommentare

  • Hallöchen :) Ich ich chume im
    März 22 mis erschte Chind über:) Chume us Winterthur. vlt chömer eus ja chli ustusche
  • Hallo
    Ich kume au im März 22 mis 2 Chind über. Mini gross isch 26 Mönät alt
    Mir sind zwüsche Frauenfeld und Winterthur die Heime
    Würdet üs freue eu dörfe kennezlerne
  • Hallo
    I chume mis erste Chind afangs Mai 22 über. I wohne in Thal und würd mi über neue Kontäkt sehr freue.
    Eliana
  • Hallo zäme
    Mini Chli isch jetzt grad 14 Mönet alt und ich wür mich freue es paar netti und cooli Mamis kennelerne wo lust hend uf regelmässigi Treffe. Vorallem au für mini Tochter wärs schö chli meh Kontakt mit Kind zha. Ich chume übrigens vo Goldach
  • Hallo Zämme,
    Ich chume us Goldach und mini chli isch etz 10 Monet alt 😊
  • Hoi mitenand
    schön dass doch es paar sich do gmolde hend :) Mini klii isch im april uf dwelt cho und jetzt scho 5 wuche alt 🥰
  • Heio ich chume im juli mis 1. Chindli űber bin vo eschlike aber au no vill in Winterthur wűr mi freue weni epper kenne lerne wűr🙃
  • Hoi zemma,
    I bi 28 wohne in Wittebach und ha im märz 22 mis erste chind über cho. Und dä chli wür sich glaub über en spielkamerad freue, den mit em mami alai isches zimlich langwilig😉
    Und i wür mi natürlich au sehr über en ustusch mit glichgsinnte freue. Also wer interessa hät döf sich gern bi mir melda.
  • Hallo Mittenand!
    Ich bin Marianna,36 Jahre alt,aus Balgach,Kt.St.Gallen. Ursprünglich aus Ungarn,7 Jahre bin ich hier in die schöne Schweiz.😊
    Unsere erste Baby kommt am 13.August 2022. Wir freuen uns sehr!!! 🥰🥰🥰
    Ist noch jemand von Umgebung? 😊
  • Hoy zäme.
    I bi sandra bi 39 johr alt. Chum vo wittebach.
    Min sohn isch 8 und tochter wird 7 mt.
  • Hoi miteinand :)
    I bin 37 und us Wittenbach und aktuell in da 34 ssw, isch unser erstes Kind und mir freuen uns sehr uf an Finn 🤗 würd mi freua a paar Bekanntschaften zum macha ☺️
  • Do chömed jo gad no es paar us wittebach 🤗
    Fightbunny
  • Jo stimmt 🤗 künnan uns jo alle mol miteinand treffa 😄
  • Chämer gern mache.😉
    FightbunnyJeanne
  • Ja wiso nöd 😉
  • Oh schön, dass so viele aus Wittenbach hier sind! Wohne seit Anfang des Jahres auch hier! Meine kleine Tochter ist inzwischen fast 7 Monate alt und ich würde mich sehr über neue Bekanntschaften hier in der Umgebung freuen! Habt ihr euch inzwischen mal treffen können?
  • @Lisa hallo lisa, wir haben uns noch nicht getroffen. Wenn du magst können wir gerne mal einen Spaziergang zusammen machen. Lg Katrin
  • Hallo zusammen wäre sonst au dabei.😀
  • Lässig. Wollen wir eine WhatsApp Gruppe machen?
    Jeanine280622
  • Chömer gern mache.👍🏼
    Füxli
  • Wohne in St.Gallen grad a de Grenze zu Wittenbach und bin am 28 Juni au serste mol Mami wordä…würd mi uu gern aschlüsse weni dörf🤩 Das mer nöd immer elei mönd go wägele…
  • Hallo zusammen es besteht bei intresse bereits eine WA Gruppe mit einigen Mamas aus der Ostschweiz falls ihr intresse habt gerne eine PN👍
    zuzana
  • Hallo. Ich hätte Interesse :) kann man mich auch in die Gruppe hinzufügen?
  • hallo mitenand. I hett au mega intresse ide gruppe debii z‘si. 😃
    I bi 27 und mini tochter yuna isch im august ufd welt cho. I wohn in st.galle 9016. Freu mi scho uf neui bekannftschafte


  • Hallo ihr, ich bin 23 und komme aus wil.
    Ich bekomme im November mein erstes Kind, ich würde mich über Austausch oder ein paar neue Mami Freundinnen sehr freuen:)
    Melanie_KälinMeea
  • Hallo zusammen, ich bin 31 Jahre alt und wohne (noch) in der stadt St. Gallen.
    Ich kenne einige Mamis, aber leider keine die im Moment wie ich Schwanger sind geschweige denn, es ihr erstes ist wie bei mir =)
    Es wäre cool ein paar nette Mamis bzw. werdende Mamis kennenzulernen.
    :)
  • Hallo zusammen, ich bin Fruzsina 25Jahre alt mein Sohn heisst Ivan (10Monate). Wohne in Gemeinde Wittenbach und würde gerne auch mamis kennenlernen :)
  • sind da au mamis vom sarganserland/Rhithal?
  • Hallo Zusammen, ☺️
    Ich bin Stella und bin vom St. Galler Rheintal. (Altstätten) Meine Tochter ist jetzt 5 Wochen alt und ich würde gerne andere Mamis in meiner Nähe kennenlernen ☺️
  • Hallo :) Ich bin 26 und habe einen Sohn der 8 Wochen alt ist. Komme aus Sankt Gallen Stadt und würde mich freuen andere Mamis kennenzulernen.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum