Mamis September 2014

12467

Kommentare

  • Mis chline isch bi 29+6 ca 1100g gsi.
  • U 2 kg si absolute Durchschnitt...
  • I bi au so neugierig wie vill s'chline jetzt pro wuche zue nimmt aber han erscht wieder i sechs wuche Termin will mini FA in de ferie isch :(
  • Das Problem mit dene sächs Wuche han i au :-(
    Immer die Ferie ;-)
    Schaffed ihr alli bis am schluss dure oder luegeder das ihr 2-3 Wuche vorher chönd ufhöre schaffe?
  • Müesst de luege die Gwichtagabe stimme eh nid 100 pro das gseht me de erscht live isch geng nur e annahm... Bi mir heisi gseit sie sig 2800 churz vor de Geburt u sie isch ner 3600 gsi:p
  • Ech hoffe dassi 2 woche vor de gebort cha höre schaffe, mol luege öb das klappt
  • I schaffe scho lang nümme u bi froh. I hät gloub belastig nid düre ghaute. I ha übermorn wieder Termin genau 4 Wuche vor ET :)
  • ich hoffe ebe au das i zwei wuche vorher cha ufhöre schaffe, aber dur das min FA so lang no ferie hät isch es chli blöd, han en ja nöd scho so früeh wele druf a spräche. mal luege wie usechunt.
    @Shibasa: wie lang bisch dän scho dihei? isch der nöd langwiilig worde i dere ziit?
    und bisch scho chli nervös?
  • Dur das, das mir no züglet hei, 6 Hünd hei und ig süsch e huufe Hobbys ha isches mir nid längwilig worde. Finanziell isches eher kritisch gsi wiu lang nid klar isch gsi währ zahlt. I bi sit dr 8. Wuche dahei, da mini Chefi nach däm si erfahre het dasi schwanger bi dr Vertrag nüm verlängeret het. Hüt bini froh. Bim erschte hani bis 8 Tag vor dr Geburt 100% gschaffet us nie chönne gniesse. Nei bi gar nid nervös i freu mi mega ufe chlii :)
  • Hallo mädels. Hatte heute morgen wieder ultraschall. Die kleine maus wiegt bei 30+6 bereits 1800gramm. Wie gehts euch?
  • Mimi oh so schön. Mir geits guet, ha i 4 Wuche ET u hüt Termin bir FÄ :) bi mega gsoannt. U dir?
  • Uiui shibasa, das got jo gar nüm lang. Tick tack!
  • Bisch scho chli nervös?
  • Nei nervös bini gar nid, fröiemi uf dä tag :). Bi aber o grad nid so happy übere bscheid vor FÄ. Mues mi stiu ha u viu ligä :( wiu säch zwärgi i die richtegi Lag bringt u ig zimmlechi schmärze ha :(
  • Ojemine, das sind längi täg wenn söttisch ligge! Het sich dr chlei denn nonig dreiht odr isch das normal?
  • Ou du armi. Drucki dir Dume das es dir schnell besser goht. Mir isch au wieder mega schlecht zur zyt. Schlimmer als am Anfang vo de Schwangerschaft und dnächt sind grauehaft.
    Han hüt au Termin ka. 32w +1 und 1800g
  • Momou er ligt scho lang richtig. Aber är isches am ihdräie u drückt mr duurend uf Gebärmueter u Bänder. Ha zum teil hölleschi Schmärze weni loufe. So dasi fasch mues gränne :( has bim erste nid gha, weiss nid wie "normau" dass das isch
  • Ech ha au nomeno 5 woche, ond be scho chli nervös ^^
  • Hallo Mamis

    Wie gehts euch? Werder ihr langsam nervös? Ich hab das Gefühl die Geburt ist noch sooooo weit weg.

    Eigentlich wollt ich euch mal fragen ob sich eure Brüste nochmals verändert haben. Und ob ihr auch Probleme habt mit vorzeitiger Milchproduktion. Ich hab das Gefühl mit dem was da schon rauskommt könnt ich schon ein Kind ernähren. Ständig ist der bh nass. Habt ihr das auch so stark? Wenn das nach der Geburt so weiter geht das die ständig Tropfen dreh ich durch
  • Ich habe noch garkeine milch, das ist bei dir bestimmt ziemlich mühsam so.
  • Also für mich isch d Geburt au no ziimli wiit wäg au wäns "nur no" 7 wuche sind. Mängisch wän i dra dänke wird mer scho chli komisch.
    Bi mir isch es nonig so schlimm mit de milch. Ha erst ein Tag gha wo s T-shirt nass gsi isch, guet han i frei gha :-S
    Es isch sicher müehsam, aber defür weisch das gnueg Milch häsch und nie muesch Angst ha das dis chline zwenig Milch überchunt.
  • Hmm, so langsam chunnt d Geburt immer nöcher, bi nid unbedingt närvös, meh sehr gspannt wenn u wiä dases losgeit... Mi Maa seit aber, är wärdi langsam närvös... Itz geits ja numeno knapp 5 Wuche bis zum Termin, hmm... Milch hani bis itz nid, das heissi aber nüt für speter... Isch sicher sehr unagnähm, wes geng tropft... Du Armi!
  • Also i finds echt müähsam... Bruch sie ja nonig ;)

    Ja han au eher sgfühl das min maa nervös wird. ;) isch no komisch wenn me selber sgfühl het das es no lang hie isch aber er scho drümol am Tag täsche kontrolliert und und de maxicosi scho in Auto montiert het obwohls no 7 wuche sind
  • So luschtig... U mine het mi itz jedä Tag gfragt obi dr Bettschutz (bimne mügleche Blasesprung) nid langsam wöu iibette... ;) U sehr hilfsbereit, ischer, hüt heimer sogar no d Chuchi useputzt... Hi hi.
  • Auso mir si beidi no easy druffe. Ha ja no nidemau d Täschene packt ;) o wes bi mir lut FÄ definitiv jede momänt chönt los ga o wes no 3 Wuche gieng ;) Miuch hani no nid so dases uslouft mir düe eifach Brustwarze sit es paar Tag extrem weh
  • Ja es isch herzig wenn de ma ahfot ganz nervös umenusche ;) han täsche au no lang nid welle packe, das het er scho gmacht. Und au mis bett isch scho 'wasserdicht' - au er gsie :)

    I bin froh das Brustwarze wenigstens nid weh tuänd. Hoffe das bliebt den bim stille au so das sie nid schmerzempfindlich sind. Aber ebbe, sind ja no 7 wuche. Chunnt villicht ja no das sie wehtuänd. Am Anfang vo de Schwangerschaft hends mega wehtuä. Han amigs fascht müsse briägä von schmerze. :(
  • Liinda, wenn hesch du Termin u vo wo bisch du?
  • I han mitte September Termin, und wohne in obwalde und du?
  • I ha am 2.9. Termin u bi us Thun... Finge di Dialäkt suppi, drum hani gfragt... ;)
  • Haha bi aber nid vo do.
    Bin in sg ufgeachse und han den 8 joht in GR glebt und jetzt sit 2 joht do. :)
    Uh gad Anfang September das isch ja nid mol meh en Monet und s'chline no chle früähner chunnt gohts jo scho fascht los bi dir und i hans Gefühl es isch no ewig hie,
    Bisch sicher scho nervös! Alles parat?
  • Ja, dr Bündner Dialäkt listme ömu o use... Ja du, bi grad vou im putz, usmischti u ufrumi Trip, nimä a, das isch dr Nästbou... ;) Ja, fürds Chlyne isch aus parat, sie darf auso cho... Nei, närvös eigentlech nid, meh gspannt wenn u wi aus wird cho...
  • LiiindaLiiinda

    102

    Symbol
    bearbeitet 2. 08. 2014, 20:38
    Wow hesch du so Energie? I chum amigs fascht nid uf und fühl im au gar nid motiviert. Also chle abwäsche und e Maschine wösch ahstelle schaff i no aber durre wüsche isch schöne tagesufgab.
    Be au momentan gar nid so zwäg. Pfuttere min maa amigs ah, chle greizt bini und glichzytig mun er die ganz zyt um mich umme sie wenn er dihei isch.
    Hoffe chum au nomol n chline Energie Schub übber. Mag mi selber gad nid so liede :(
    Hesch das ou no ka am Ende vo de ss oder gar nid?
  • Nei, bi gloub no agnähm gsi, so wi mi Maa seit... U bi sowieso äs Energiebündu aber di Chlyni stoppet mi itz zwüschine, was o guet isch...
  • LiiindaLiiinda

    102

    Symbol
    bearbeitet 9. 08. 2014, 16:39
    Habt ihr momentan Beschwerden? Ich hab seit 4 Tagen sehr unangenehme Schmerzen am schambein. Als hätte da jemand mit einer Eisenstange draufgeschlagen! Kann manchmal kaum laufen, geschweige den die Beine etwas auseinander machen. Musste Gestern 5 min auf den Parkplatz warten weil ich nicht ins auto einsteigen konnte! Kennt das jemand?
  • Hoi liinda. Ja, das problem kenn ich, bis vor kurzem wars "nur" der ischias und jetzt noch zusätzlich das schambein. Kann das bein kaum heben. Mein arzt hat mir physio verschriebeb.
  • Und woher kommt dieser schambein schmerz? Konnte dein Arzt dir das sagen?
  • Chöntis si dass du mit dr Symphyse problem hesch. Kollegin het nachere gwüsse zyt ohni Krücke nüm chönne loufe. I ha nur ab und zue schmärze
  • Er (hausarzt) meint das zusätzliche gewicht spielt eine grosse rolle und die weichen bänder. Gehe nächste woche noch zur FÄ und werde sie sicherlch auch noch fragen
  • Das hört sich ja super an :/
    Die Schmerzen sind immer unterschiedlich schlimm, aber weg sind sie nie.
    Hab erst wieder in zwei Wochen Termin bei der FA. Hoffe ich Halts bis dahin aus um sie zu fragen
  • Liinda wieso rufst du nicht einfach an?!
  • Sie ist im Urlaub :(
  • Hmm okey dann würde ich mich beim Arzt melden
  • Ich habe wenn ich unsicher war im
    Spital angerufen die konnten mich dann immer beruhigen.
  • die im Krankenhaus sagen warscheinlich senkwehen.
    Also das ist meine erste Schwangerschaft aber unter senkwehen hab ich mir was anderes vorgestellt. Die Schmerzen sind auch unabhänig von den Rückenschmerzen und tun auch nicht im Becken weh sondern nur das schambein. Und eher schmerz von aussen als da was von innen draufdrückt. Kann mir nicht vorstellen dass das senkwehen sein sollen aber naja...
  • Wie gesagt ich Tippe auf Symphyse... Habe das auch aber nicht so stark.
  • Hab das mal gegoogelt. Aber was ist das genau und woher kommt das?
  • Danke für den Link. Sind genau meine Beschwerden. Werde morgen nochmal im KH anrufen oder am besten gleich vorbei fahren. Dann nehmen sie es hoffentlich ernster.
  • Ja melde dich ist sehr schmerzhaft das ganze!
  • Hallo Mädels

    Wie gohts euch? Hüt gad Termin ka bi de FA und au sie sait das es chöpfli und wehe sind die schmerze. Het mich am ctg abghschlosse und siehe da, 3
    Stück innerer halbe Stund aber richtig gspühre tuni die nid. Muettermund aber no zue. Me dörfi gespannt sie

    Und was gits bi euch neus?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum