Neuer Job oder Schwangerschaft

bearbeitet 28. 06. 2022, 15:53 in Kinderwunsch
Hallo für was würdet ihr euch entscheiden nach einer fehlgeburt im Februar.

Neuer Jop oder noch einmal versuchen schwanger zu werden.

Kommentare

  • beides 👍🍀
  • Beides :-)
    Mamelo
  • I ha mi dazumal au für beides entschiede. Und nach über ema Jahr kiwu. Häts den endlich klappet, und zwar genau i dem monat wo i der job gwechslet han. Natürlich chas pure zuefall si, aber i bimer fast sicher das es was mit em job wechsel z'tue ka hät da i dur das viel weniger stress ka han
  • i ha noch 3 FG kündet und en neue job ahgfange und bi im 1 Monet schwanger worde. 🤷🏻‍♀️😆 han baides NIE bereut
  • ich han mir im februar di glich frag gstellt nach de 1 fg, denn hani mi entschiede zum durebisse und probiere schwanger werde, bin denn namal schwanger worde und hans wieder verlore. jetzt bini uf jobs suechi und mer probierets trotzdem wiiter🙏
  • KatrinR schrieb: »
    I ha mi dazumal au für beides entschiede. Und nach über ema Jahr kiwu. Häts den endlich klappet, und zwar genau i dem monat wo i der job gwechslet han. Natürlich chas pure zuefall si, aber i bimer fast sicher das es was mit em job wechsel z'tue ka hät da i dur das viel weniger stress ka han

    Danke für den tipp.
  • @ ramona90
    Beides unbedingt! Sicher kei Rücksicht uf de Job ne. Me weiss nie, obs denn plötzli erst i paar Jahr funktioniert.
    Mamelo
  • Hallo Ramona90

    mir sind scho sit 4 Johr am Kinderwunsch dra, han 1 FG ka und ha immer denkt i gang jetzt nö go schaffe, und nochher wenns ihschlot 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️uf jedefall han ich hüt grad für en Job zuegseit und üse Kinderwunsch isch trozdem no do. Viel glück eu 🙏🏻
  • @•Elefäntli•

    gratuliere demfall🎊
    hoffe da lösst jetzt en schöni chettereaktion us🍀
  • Ich habe auch gerade für eine neue Arbeitstelle unterschrieben. Habe am alten Ort die Kündigung erhalten weil das Geschäft geschlossen hat. Wir haben auch seit über 2 Jahren den kinderwunsch. Im letztden halben Jahr hatte ich 2 Fehlgeburten. Jetzt schaue ich mal wie es im neuen Arbeitsort so weiter geht.
  • Ich han mich dazemal für min Alte Job entschiede. Will ich angst gha han das alles im neue Job chöne zorganisiere mit Kiwu und den im neue Job grad schwanger zi. Jetzt wo mini chlii uf de Welt isch bini froh chani den i min alte Job zrugg und kenn alles. Evtl. Wechsli den nach em Mutterschaftsurlaub.
  • Ich schaffe sit 8 Monat in minem neue Job und bin jetzt scho im 4. Monat Schwanger.
    Hami für beides entschiede🤷🏼‍♀️ Hät ja chönne sii dases miter SS nit klappt☺️D chefin hets einigermasse guet ufgno ☺️👍🏻 go fot it
    Mamelo
  • I bi ide gliiche Situation, ha au ez e neus Jobagebot agnoh und hend aber au no en Kinderwunsch, da üses chind ez 3-jährig isch und i eigentli nüm allzu lang wil warte wägm Altersunterschied und Willi denn wäg mim Alter au nüm länger will useschiebe. Biz zuewarte chömmer scho no, aber denke mir lönds denn einfach druf acho nacheme wiili, me weiss nie wie langs denn goht schlussendli.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum