Erfahrung normal Geburt vs. Kaiserschnitt

Gits Fraue wo erfahrig mit beidem Händ? Wie würet eu nomal entscheide? Kaiserschnitt würkli so schlimm oder evtl doch no entspannter als normal Geburt?
Icha bis jetzt 1 normal Geburt ka. Has sehr traumatisch gfunde. 2 Täg lang ileitig pure Stress und nach 2 strengi täg Nacht ohni Schlaf isch denn scho wotergange mit Schreichind was ich mich au fröge ob mis Chind au villicht wie usezwunge worde isch mit ileite. Jetzt bini chli unsicher und ha welle mal ghöre wie eui erfahrige gsi sind?

Kommentare

  • Ich han en plante KS gha und han mega gueti erfahrig gmacht am morge de KS gha am Namittag scho s erscht mal ufgstande klar machts weh aber für mich isches echt ned so schlimm gsi am nexte morge isches den scho nomal heftig gsi zum ufstah bi aber a dem tag grad chli in park use go „laufe“ mer lauft wine oma aber bi glofe bi u schnell dri cho bi aber au schnell hei han jetzt ih 3 wuche nomal en plante KS und hoffe dases wieder so guet klappet wie bimnerschte mal😊 isch glaub au chli istelligssach
  • CelesteCeleste

    137

    Symbol
    bearbeitet 10. 08. 2022, 18:57
    (ich han en notkaiserschnitt gha und wird es dasmal nomal vaginal probiere)

    was @simi99 seit. klar tuts weh, es isch ja doch e operationsnarbe. aber vaginal häsch ja au öppedie öppis... ich han innert eme monet eilech kei beschwerde me gha.

    mini überleggig isch denn au gsi: kein damriss. ich han mega schnell wieder sex gha und naturgemäss nie igenzwelchi problem gha. das isch halt scho en grosse vorteil 💁🏼‍♀️
    simi99
  • Und ich chan nur sege bi immer na positiv igstellt han vor 2 monet min plante KS gha de zweiti und nomal super gsi! Han am mebtig morge OP gha am Zischtig Namittag simmer hei gange han kei schmerze gha und grad chene ufstah ohni problem bi echt sehr positiv überrascht gsi☺️ denke het alles sini vor und nachteil
    Celeste
  • Ich cha nur vom Ks verzelle mine isch super gsi würs grad nomal so mache. 45 min und alles isch durre gsi. Nacher bini grad ufs WC mit hilf und am 2 Tag hani alles allei chöne am 3 Tag bini Hei. Ha kei schmerzmittel meh gno und am 4Tag scho go Spaziere. Es isch so Entspannt gsi zum Plante Termin ga kei Hektik mega schön. Klar de Schnitt duet na biz weh und es gaht au es Ziitli bis wieder richtig Buchmuskle chasch benutze. Aber alles mega guet ushaltbar. Wärend de Behandlig hani gar nüt gspürt. Vorallem bini froh dasi kei Geburtsverlwtzige ha stell mer das sehr schmerzhaft vor🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum