Zu viel Fruchtwasser

Hei zeme
I bi aktuell Ende 35.SSW und letscht Wuche het mir mini FA bim Untersuech gseit, dass ich eher zviel Fruchtwasser han. Do i aber kei SS Diabetes han het sie eifach gseit das mir da bim nörchste Mol nomol alueget und im Moment nünt mue mache.
I ha recht schmerze im Unterbuch und i de Liiste wo vom ganze Gwicht vom Buch chömet.
I ha recht Angst das mit em Baby öppis nöd stimmt und i drum zviel Fruchtwasser han.
I ha jetzt au innerhalb vo 1nere Wuche knapp 1.5kg zuegno, so schnell hani no nie zuegnoh. I wär jetzt also bi ca. 11-12kg Zuenahm sit em Afang. Ha am Afang normal Gwicht gha.
Min Buuchumfanh liit aktuell bi 104cm.

Wa hend ihr für Erfahrige mit zviel Fruchtwasser? Hend ihr öppis degege chöne mache? Wa het au dFA gseit?
Isch bi eu de Grund klar gsi wiso das ihr zviel Fruchtwasser gha hend?
Und isch eues Baby am Schluss Gsund gsi?

Sorry für die viele Froge aber weiss gad nöd so recht wani söll denke.

Danke für eui Erfahrige! 😊❤️

Kommentare

  • Aso d‘Kollegin vo mier het zvill Fruchtwasser gha, au kei SS Diabetes. Sie het denn ein Tag nach Termin e normali Geburt gha, ihre Sohn isch gsund!
    Degege het sie glaub nüt chöne mache, aber usser dass de Buch gross gsi isch, het sie au ned Beschwerde gha. Hesch en Stützgurt? ☺️
  • Ich hatte auch zu viel Fruchtwasser und kein Diabetes. Es war aber nie ein Problem, ausser natürlich der Bauchumfang und mein Gewicht🤰. Mein Kleiner kam ganz gesund per Kaiserschnitt auf die Welt. Musst dir keine Sorgen machen. 🍀🐝
  • Ich ha au zviel Fruchtwasse gha und en riese Buch, ha gar nüm chöne richtig ufem Rugge ligge so fest hets mer uf Zwerchfell druckt. Uf de Strass het mi jede gfrögt obi Zwilling ha oder gseit ahhh bald gahts los😑 Ich ha au mega sorge gha das was isch aber min FA het gseit dWert vom vielle Fruchtwasser sind eifach bizz überem normalwert segi nüt schlimms aber darum seg min Buch so gross. Ufjedefall isch alles guet gsi.
  • Das beruigt mi recht das bi eu alles guet gsi isch mit em Baby ☺️ i denk jetzt eifach positiv und denn chunnt das guet 👍
  • Ich hatte auch zu viel Fruchtwasser (aber keinen riesigen Bauch!).
    Bei mir sagte die Ärztin damals: „Der häufigste Grund dafür ist, dass es keinen Grund gibt!“ 😉Also in den allermeisten Fällen findet man zumindest keinen Grund dafür.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum