Welches Spital

Hallo Zemme

Ich lebe im Züri/Oberland und wür gern in Uster mis Baby ufd Welt bringe. Het öpper erfahrige döt gmacht? oder kennet ihr gueti Spitäl? Usser Wetzike das chunt für eus nöd in frag.

Kommentare

  • Ich bin vo Grüninge und mir sind im Zollikerberg jetzt zweimal gsi ich finds dede super mega personal und au suscht alles perfekt chani nur empfehle
  • Mir sind in Uster gsi, serste mal hani nöd guet gfunde, aber nachem gspröch woni nach de Geburt ka han hends mer chöbe erkläre was genau gsie isch und wiso es so glofe isch...
    Am 22.7 isch min ET und de wirdi au wiedee in Uster mache..

    Vo Zollikerberg hani wükli viel guets ghört und hett de zweit am liebschte au det ka, aber finds wichtig wenn beidi am gliche Ort uf dwelt chömet 🥰
    enelaa94
  • Ich bin bi beide Geburte in Uster gsi und Geburt und danach Familieabteilig super gfunde
    enelaa94
  • Hi Zusammen
    Wir sind ziemlich neu in der Schweiz und leben im Raum Zürich🇨🇭 und sind auch auf der Suche nach einem Spital.
    Meine Geburt ist im Januar aber bin jetzt schon auf der Suche.
    Durch Bekannte habe ich mir sagen lassen dass UZS sehr gut sei und auch Zollikerberg.
    Ich habe mir auch Bülach und Limmattalspital ins Auge gefasst 🙈

    Auf was sollte ich achten? Und wie macht ihr es mit den Kursen? Ist es besser die Kurse auch im spital zu belegen für das man sich entschieden hat?
    Freue mich auf eure Antworten :)
    Liebste Grüsse
    zuzu
  • @zuzu Also für mich isch swichtigste gsi das de Spital e Neonatologie het. Im USZ isch Neo grad im gliche Stock, falls was wäri mit em Baby bi de Geburt müessti es nöd ines anders Spital das wär schlimmste gsi für mich. Ich bi sehr zfriede gsi mit em USZ betreuuig vo de Hebamme isch nega gsi. Lueg der doch sOnline Video vom USZ a det gsesch en Online Rundgang.
    zuzuCeleste
  • Ahh wegem Kurs ich ha kei e gmacht🙈het mi nöd so Intressiert😅Ha denkt die Hebamme det seit mer scho wasi mache muess.. ha den eh müesse en KS mache.
    zuzu
  • @zuzu Ich habe vor ca. 5 Jahren mit dem Wochenbett-Team vom Limmattalspital gearbeitet, ist ein sehr liebes Team, weis nur nicht ob alle noch dort sind😅 ich denke es ist auch wichtig das es ein Spital ist in deiner Nähe falls es schnell gehen muss…
    Wegen dem Kurs: Meine Hebamme kam zu uns nach Hause für einen Privatkurs, aber wir waren noch an einem Infoabend im Spital wo ich gebären werde und das war das Beste was wir machen konnten, wir wissen jetzt z.B. wie der Gebärsaal aussieht und wo wir uns anmelden müssen etc., also ich würde dir schon empfehlen den Kurs oder so einen Infoabend im Spital wo du gebären wirst zu besuchen 😊
    zuzu
  • Danke euch für die Antworten :)
    Ich habe mich nun für Infoabende angemeldet.
    Jetzt muss ich mir noch eine Hebamme finden 🙈 daran hatte ich noch nicht gedacht.

    Ich bin so überfragt was das alles angeht 😅 ist das erste Kind und irgendwie weis ich nicht auf was ich noch alles denken muss.
    zuzu
  • ich glaub de zollikerberg hät als einziges en happy-button, han ich emel ghört? (zum d'schmerzmittel selber dosiere 😉) denn brucht mer weniger schnell e PDA und es isch halt sehr selbstbestimmt.
  • @zuzu kinderarzt scho kontaktiere obs platz für dich hend und neui Patiente ufnemed. Im USZ im Infoblatt chasch ageh das e Hebamme bruchsch den hesch kei Stress bim sueche.. bi mir sind im Juni all i de Ferie gsi.. susch würi afange eini sueche.
  • Wend e Hebamme scho vorher findsch git sie dir meistens scho all die Infos, mini het mer bi all dem zügs sehr viel vorus helfe chöne. Die meiste Hebamme machet na es kennlerngspräch voreher.
  • Im Limmattalspital gits au Happy-Button, aber sie chönds nur abüte wenns gnueg Zit hend. Ufjedefall isch das vor 4 Jahr so gsi. Muesses es Spital si? Ich wür es Geburtshus wähle.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum