Hormon / KupferSpirale

Was sind eui erfahrige mit Hormon / KupferSpirale ?
Vor & Nachteile?

Und Hormonstäbchen? Vor / Nachteile?


Kommentare

  • Ich ha johrelang (glaub ca 8 Johr) mit de Chuperspirale verhüetet. Für mich hets lang guet gstumme, ha mich denn aber plötzlich durch Zwüschebluetige, langi Mens und starke Chrämpf während de Mens gstört gfühlt. Ha denn au es mega tüfs Hb gha, wo nachm Zieh denn dütlich wieder gstiege isch. Ich ha eifach unbedingt welle hormonfrei verhüete und mir nid müesse ständig Gedanke übers Ineh oder so mache. Jetzt ohni Spirale bini mega happy 😊
  • Was nimmsch denn jetzt ? Ich ha chli schiss vor dspirale
  • Mir verhüeted im Moment nid, wünsched eus es Chind. Ha aber agfange Tempi mässe mit Daysy zum min Zyklus no biz besser kennezlerne.
  • Oh Okay, heey viel Glück wünschii eu 🍀💚
    Kosmea
  • Ich han immer unregelmässigi und starki Periode kah. Da ich wege e Vorerkranket nüt mit Hormone dörf ha, hani sit ich 17ni bin e Kupferspirale und han sie 1x uswechsle lah. Setze und entferne isch überhaupt nöd schlimm, zwickt eifach bizli und du chasch direkt nachher ganz normal gschlechtsverkehr ha und id badi etc. Mit de Kupferspirale isches mir immer sehr guet gange, mini Periode het dich besseret, ich wirds nach de Schwangerschaft genau glich wieder mache. Mini Spirale het Jaydess gheisse und isch pink gsi 😂
    Kosmeaenelaa94
  • @fabe jaydess isch aber ä hormonspirale 🤔
    ig ha d kyleena, mit hormon, aber weniger dosiert aus d mirena. cha nüd schlächts drüber brichte :)
  • Ich han zweimal e Kupferspirale gha. S‘erst mal isch drü Jahr alles guet gange, bin super zfriede gsi und dänn hani e Eierstock entzündig becho wo d‘Ärzt nöd gnau gwüsst händ woher, also use mit de Spirale. S‘Zweit mal nach de 1. ss isches ganz anderst gsi, han sehr starchi Mens gha und ständig Schmierbluetige also hani sie nach paar Mönet usenäh lah. Chan aber natürlich au si dass de Körper eifach nanig ganz iipendlet gsi isch nach de Geburt
  • snowangel schrieb: »
    Oh Okay, heey viel Glück wünschii eu 🍀💚

    Danke! Diir e gueti Entscheidig! 😉 s guete ade meiste Verhüetige isch jo, das me au wieder demit cha ufhöre.
  • Was genau sind unterschied vo mirena, jaydess und kyleena?
  • mirena u kyleena chasch 5 johr drin bhaute, jaydess nume 3 johr.
    d kyleena het weniger hormon drin aus d mirena.
    agabe ohni gwähr 🙃 i ha mi ufgrund vo däm für d kyleena entschide.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum