Euer bester Buggy

bearbeitet 19. 08. 2022, 22:18 in Babyprodukte
Hoii, wele isch eue absolut beste buggy? was chönnt ihr empfehle? danke

Kommentare

  • Joie buggy di sind super
  • Wenni de mal derf nomal schwa ger werde de woti au eh Joie ... kollegin hät eine und die sind de Hammer
  • Mir hei sit churzem de cybex easytwist 2 i find en super me chans chind i beid richtig ha, ligeposition mache und me chan en bis 20 kg bruche
    Zireael
  • ha jez bim 3. e joie versatrax und bi sehr zfriede! ha dä welle will me ne ganz flach cha mache und in beidi richtige und bis 20kg und er het e riese korb unde!!
    ha dä welle, will ich so 1buggy cha mitnäh und d chind abwächsle könne mit dri sitze…
    allerdings findi en super so für stadt und so…
    in dr natur findi unseri mountain buggy (urban jungle und duet) viiiiel besser!!!
    also find se allgemein viel besser zum stosse…
    aber jo, me cha eifach nur vorwärtsgrichtet für die grosse und das wotti für mis chline baby noni…
  • Ich find de Buggy vo Bugaboo (Bee 6) super. Er isch liecht, wendig und doch mega robust. Er het e super Qualität und isch nöd so lotterig und Verschleissafällig wie die Billigbuggys. De Sitz laht sich au i beid Richtige fixiere. Und sChind chan selber i und usstiege. Bi loopi (www.loopi.ch) chaschen übrigens im Kinderwage Abo ha. So chaschen jederziit flexibel ustusche oder zruggäh :) .
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum