Buch nach Kaiserschnitt

BASBAS

234

bearbeitet 27. 09. 2022, 17:59 in Geburt
Wüsseder ob de buch nach nere Kaiserschnitt anderst usgseht (abgseh vo de narbe) gaht de buch weniger zrug da muskle duregschnitte werdet? Macht das echt en feste unterschied kaiserschnitt u normalgeburt was veränderige am buch agaht?

Kommentare

  • Das chame so nid beurteile. Jedi Frau isch andersch… i würd säge es chunnt stark au ufe Körperbau, d Huteigeschafte, Stoffwechsel etc. druf a.
    Kollegin vo mir het zwei KS gha und wieder e komplett flache buch plus six-pack 😂 ig ha au zwei KS gha und nach dr erste geburt isch de Buch relativ normal gsi wie vorher ersch jetz nach de zweite Geburt hani fürigi Hut und s bitz büüchli wo drüber hanget. Ha aber au bim zweite mal e viiil grössere Buch gha als bim erste mal.
  • Okey aber isch denn villicht no ned lang her? Frög mich eher lampet din buch jezt echt weg kaiserschnitt oder wärs echt bim normale geburt au so gsi meine damit eher das.
  • Bi mir isches mega schnell gange nach KS und isch woeder wie vorher😄 Aber denke das chunt au meh drufah wie dini Rektusdiastase isch und wie schnell die wieder zämme wachst. Buchmuskle duesch nöd durretrenne nur uf ziehte schiebe. Die sind scho i de Schwangerschaft usenander gange und es git e Spalte. Die Spalte( Rektusdiastase) brucht lang bis sie wieder zämme isch mit oder ohni KS😄
  • Oh okey aber ufd site schiebe gits denn ned meh rektusdiastase?
  • Ich ha nach 10 Wuche na ca 1Fingerbreiti offe gha. Eini im Rückbildungskurs het au Ks gha und viel meh gha. Au bi de normal Gebärende hets grossi unterschied geh. Glaub es chunt würklich uf dind Buch etc drufah und wie überdehnt din Bich gsi isch/Gwichtszuenam. Wie bisch den uf das cho?
  • Weissich ned han emal ghört dass de buch sich ned so guet duet zrugbilde wegem kaiserschnitt.
  • I ha ä keiserschnitt u ä spontangeburt gha u i ha ds gfüu dases beidi mau glich isch gsi vom rückbiudä/zrügg ga
  • Ich glaub ai nid dases ufd geburt ahchunt. Ich han normal gebore und nachher en wüeste buch gha. Mega huut und streife. Wes den nach de 2. Geburt isch chunt den us, ich bin mr aber bewusst das de buch wohl nieme schön wird sii...
  • Ich glaub das isch genetisch bedingt. Ich han e normali geburt gha vor 19mönet und han immerno en chline schwabbelbuch😅. Aber han ehrlichgseit au n
  • …nüt dagege gmacht bis jetzt (null sport)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum