Weihnachtsgeschenke für Gotti und Götti

Es isch so schwer nützlichi Gschenkli für Gotti und Götti zfinde? Hät öpert gueti Idee? Mini Meitli sind no zchlii zum selber Sache mache aber ich würdi gliich gern i ihrem Name was schenke.

LG 🤗
Lorina

Kommentare

  • wie wärs miteme fotialbum mit föteli vode de meitli zäme mit gotte/ götti? falls ihr gnueg föteli hend natürli.😊 oder selber gmachti guetzli (vo dir) miteme selber gmalte bildli vode meitli (es git so farbe wo mer mit händ und füess chan male)
    Jessica1983
  • Aso ich verschänke en knirps und döt lahni Gotti lah druf plotte. Und nu 2 grossi Gläser wo Spagötti und Spagotti druf staht. Dezue gits en feini sauce....
    Jessica1983
  • Mir hei wo üsi no ds chlin si gsi äs abwäschmittu mitämä fötäli dinnä vürschänkt u äs gwürz säuber gmischt u ufä decku äs fötäli u ufänä cherzä äs fötäli ibrönnt u seifä säuber gossä miteme fötäli dinne
    Jessica1983
  • Wir machen schlüsselanhänger mit verschiedenen perlen (kind 2.5 jahre & 1M). Der Kleine kann dann die verschiedenen Perlen auffädeln. Denke, dass kann man gut gebrauchen (z.b. für kellerschlüssel 🤪).

    Wenn sie ein wenig älter wären, hätten wir die Holzperlen noch bemalt. Aber denke, dass ich noch zu „komplex“ für einen 2.5 jährigen. 83078ac0-4870-11ed-a2f6-e3cc8ee06684.jpeg
    Jessica1983
  • E güezidose mit föteli oder spruch vo
    www.baerliland.com 😍
    Jessica1983
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum