Umstands Mode, ab wann?

pamypamy

141

bearbeitet 5. 08. 2014, 22:55 in Schwangerschaft
Ab wann habt ihr die ersten Schwangerschafts Klamotten besorgt? Bin erst in der 8ssw, doch die hose zwickt mich jetzt schon beim autofahren.. Oder sind die kleider eh für ab spezielle grössen/ bäuche gedacht?
Freue mich auf tips und tricks!

Kommentare

  • Das ist eine gute Frage;-)
  • Hallo ! Ich bin in der 23. woche und hab vor ca 4 wochen umgestellt auf Ss mode. Am besten bei h&m oder im ricardo kaufen da man es ja nicht lange braucht. Wünsche alles gute für die SS! :-)
  • Ich habe auch so ab der 25 Woche angefangen glaube ich... Und meine besten Begleiter waren leggins:p habe immer mît einer Guten freundin gewechselt Die ungefähr Die gleiche grösse hatte und wir immer abwechselnd schwanger waren;)
  • I ha nume ss-Hose vom H&M kouft, di si super... Hase ca.abdr 12ssw treit u trage itz ir 37ssw geng no di gliche... Ha diä mitem Stoffiisatz wo übere Buch chöme, super bequem...
  • I ha ganz biuegi Hose (normali) stretch im Ottos kouft wiumer die mitem Ihsatz übere Buch viiiiu zwarm si gsi :) ahgleit hani d SS chleider scho ab dr 12. Wuche wiui scho den Buuchet ha
  • die vom H&M han ich au scho probiert.. sind super bequem.
    Ich han zwar no fast kein Buch aber dur das mir dä ganz Tag schlecht isch und ich au oft Blähige han verträg ich grad kei Hosebund am Buch.. Leggins sind immer super.
  • Ab der 8 ssw die Hosen taten weh auf meinem Bauch und er war schon etwas gewachsen. Legins sind auch Super vor allem im Sommer.
  • @wia: Ja, das isch bi mir o dr Houptgrund gsi ud Jeans heimi eifach unagnähm drückt, obwoume dr Buuch no lang nid rächt gseh het... Aber bringt ja o nüt, wemesech iizwängt füeut, für das gits ja di coole Äxtrajeans im H&M...
  • ich habe irgendwann so um die 17./18. Woche umgestellt. plötzlich waren die normalen Hosen zu eng. meine kleine ist jetzt schon bald 8 Wochen alt, und ich trage die Hosen noch immer, da ich nicht schon wieder neue Kleider kaufen möchte (mein Bauch ist fast weg, aber die Kilos an den Oberschenkeln sind noch da.).

    c&a hat auch Umstandsmode, auch recht günstig. Preise sind ähnlich wie h&m und die Hosen sind auch sehr bequem. habe mir dort auch Trainerhosen gekauft für zu Hause.
    ich kann euch empfehlen auch dort mal eine Hose anzuprobieren, falls euch die von h&m vom Schnitt her nicht passen (bei mir waren sie am Anfang gut, aber irgendwann musste ich dann wechseln).

  • Das isch lässig, dass auno anderi recht früeh ahgfange hend so Hose zKaufe.
    Bi mir wird Längi denn es Problem, da i 1,80 gross bin, meh Bei als Oberkörper, doch useglah hani schu immer und das isch mer au gliech.
    Da mini dicki vum Buch ufe Winter, aso bald itz wird zuenäh, chani warschindli guet die art Röhrli kaufe und mit stiefeli träge..
    Das mirm C&A isch guet, luegi ob üse seb au führt.
    Danke eui allne, denn gangi schu bald ufd zuechi.
    Glg
  • Bi mim erste chend hani bis im 6te monet mini normale chleider gha. Mer het bis denn de buuch au noni wörkli gseh. I mire zweite schwangerschaft hani scho ab de 8te wuche müsse umstandshose alegge weli scho sone buuch gha ha^^
    I ha au hose usem c&a, die fendi super bequem und gfalle mer au no vom schnitt her. Trainerhose hani usem h&m und hani när au no es zytli agha.
    Zwe wuche noch de geburt hani weder mis alte gwecht gha und ha de au weder di normale chleider chönne alegge..
    Es esch halt bi jedem anderst. I wür eifach denn uf ss- mode wechsle wenns eim nöm wohl esch i de normale chleider.
    Ah jo es gäb sösch au no so "gummizug" isätz för id hose womer i die normale hose cha tue bde chamer nochli länger warte mit de umstandschleider. I ha kener söttig gha aber e kollegin schwört uf da^^
  • Ech ha scho ab de 8. woche schwangerschaftshose agleit, die andere hend eifach so zwickt gha :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum