Schwanger trotz Kondom

Sali zäme.
I bin so richtig hin u her griesse i han so viel ahzeiche dasi schwanger chönt si han bis etz aber nonig tested da i immer no mini täg chönt becho und is mer eifach nöd so vorstelle chan das i würkli schwanger bi da mer immer guet gluegt händ.
Aber i han sitem sunbtig immer so es zieh meistens links, mängisch aber au rächts de mega harndrang müedikeit schlächti lune u sit gester immer mal wieder schlächt.🙈
Es wer für mi eifach es jahr zfrühe da eusi chli ersch grad mal 1 isch. Aber wens so wer würemer au das packe u wür mi mega freue. Aber i muss etz eifach die geduld ha u warte mit teste bis am weekend will i eifach sgfühl dases nöd chan si. 🙈
I weiss isch blöd, und i weiss au nöd was das bring da dschribe will jede säge wür i söll teste aber i hans eifach müsse loswärde. Und min ma woti au nöd unötig beunruige.

Kommentare

  • hoihoi
    will di jo nöd beunruhige, aber mir isch da gmau passiert, bi ide 8ssw trotz kondom 🙈 wüssed bis etzt nöd we da passiert isch, es wunder aschinend ☺️
    ha au lang gwartet mit teste, well eigentli nöd mögli.. und vo de azeiche hetted au mini täg chöne cho..und denn defür gad beidi strich sofort sichtbar gsi 😂
  • Demfall au ersch grad passier. 🥰Gratulier der demfal trotzdem. Isch ja glich was mega schöns. Häsch du scho chind und wenn wie alt?
    Ja i han hald scho rächt ahzeiche das so isch. U sit etz spüri au no mini brüst. I teste morn u de weissis, bi irgendwie rächt sicher das so isch und ja i dänke au es söll eifach etz scho si. Es hät eifach etz scho zu eus welle und es isch guet so.
    Mamelo
  • nei i ha no kei chind.. has aber eigentli afang johr mit mim ex partner plant gha, denn isch aber alles andersch cho.. fehlgeburt.. trennig.. und etzt bini eie dur es wunder schwanger worde, zwor ohni partner, aber trotzdem freui mi☺️
    budii11
  • nimmt mi denn u wunder was bi fim test usechunt 🙈
  • Negativ und han etz au mini täg becho. 🙈 han mi scho rächt drufigstellt und etz bitz trurig. Wer hald glich schön gsi aber naja. Nechst jahr dä. 😉 i han ja e chlini tochter u es git de sicher no es gschwüsterti für si🥰
  • Duet mer mega leid mit de fehlgeburt. 😔 gnüss dschwangerschaft es isch so was magischs. 🥰
  • E frag. Hät öper vo eu de Nuva Ring? I hanen etz de 2 monet drin. Im 1 monet hani 2 wuche bluetige gha mal meh mal weniger aber aber eher dunkels alts bluet det woni täg het sölle becho is au meh alts bluet gsi und glaub nur ein tag. Etz is mer ständig liecht schlächt und han es zieh im unterliib. Aber i söt ja gschützt si da chan ja nüt passiere oder?
  • 100% gschützt ischme nie 😬😅
  • Ja das isch scho so. 😉Aber das wasi etz han sind hald alles au näbewürkigä. I han frühener ebe nie so problem mitem nuvaring gha.
  • Ich han de Nuvaring nur churz emal gha, i de Packigsbielag staht das es vorcho chan mit de Zwüschebluetige. Ich han das am afang au gha bis es sich richtig mit de Hormon ipändlet het. Hanen aber glich nach kurzer Ziit abgsetzt. Ich glaub nöd das du Schwanger bisch wend en immer drin gha hesch, chöntisch en ja bis zu 3 h useneh. Eher sinds normali Nebewürkige vom NR
  • Ja i dänkes au aber so näbewürkige bruchi nöd. 🙈 aber han etz en termin u de mal luegä was meined susch setzen de au wieder ab.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum