Wieviel Kilo zugenommen 17, 18. SSW

Hallo

Mich würde es zu sehr interessieren wieviel Ihr in dieser Woche bis jetzt zugenommen habt.

Ich habe meine Schwangerschaft mit Grösse 169, 57.2 kg begonnen und wiege jetzt 60.8 kg.

Meine SS verläuft sehr gut keine Übelkeit keine Nebenwirkungen nichts.

Danke :blush:

Kommentare

  • Hallo Medo, um die zit Hani ca. 4-5 kilo zuegnoh ka endi Schwangerschaft hani in ganzem 21 kilo zuegnoh.
    Afang bini 46 kilo mit grössi 1.59

  • han ih beidne ss 5-6 kilo gsamthaft zuegnoh glaub das chunt mega uf de körper drufa
  • snowangel schrieb: »
    Hallo Medo, um die zit Hani ca. 4-5 kilo zuegnoh ka endi Schwangerschaft hani in ganzem 21 kilo zuegnoh.
    Afang bini 46 kilo mit grössi 1.59

    Hallo snowangel

    Danke für die antwort. Ha sho mega angst dass ich viel zuenimm.. ha jetzt 3-4 kilo mehr uf de rippe und min buch isch innerhalb vo 2 wuche sehr gwachse.

  • simi99 schrieb: »
    han ih beidne ss 5-6 kilo gsamthaft zuegnoh glaub das chunt mega uf de körper drufa

    Hallo Simi

    Ich glaub au imfall. Hoff eifach dass die Kilos denn schnell wieder weg sind nach de Geburt 😳
  • Ich bi 1,57 und ha 56 kg startgeicht gha (sehr viel Sport gmacht Kraftrainning, Tennis, schwümme)ha am afang nur 4-5kg zuegno und am Schluss isch immer meh druf cho bis ich 23KG+ gha han. Jetzt nach 16 Wuche sind 18Kg wieder dune. Next Wuche chani den mit Sport wieder afange den gaht au de reste hoffentlich no weg🤣🙏
  • i denke denke das mit em gwicht isch sehr unterschiedlich. meh sait jo 1 kilo plazenta 1 kilo meh bluet und den no sBaby. Wasserilagerige evt.
    i han bi beidne SS stützdtrümpf ah ka was mr sehr golfe het. ir 1 SS hani 11 kilo mrh ka ir 2 6 kilo. ir 1 SS isch mr vögeli wohl gsi und ha möge esse und ir 2 SS isch mr 24 Stunde elendig gsi mit Magebrenne.
    i wür jrtzt nöd di ganz SS mir weg dem gedanke mache. mini kilos sind noch 3-4 mönet weg gsi. nu es büchli isch blibe. i find abr meh törf gseh dasi eh 2 fach mami bin.
    Medo
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 14. 10. 2022, 20:11
    i ha erschti schwangerschaft 27kg zuegno…und jetzt bide zweiti 15kg…! ha vor zweiehalbwuche entbunde und 10kg scho abgno also nur no 5kg zveu im moment.
    Medo
  • Ich ha 23 KG zue gno und has jetzt nach 17 Wuche scho fast wieder dune. No paar KG fehlet die machi aber no mit Sport weg. Ha kei Streife nüt übercho trotz riesigem Buch aber mini Bei hend müeh gha mit dem Gwicht, bi nur 156 chlii und normal 56kg 🙈
    Medobudii11
  • So interessant wie mir fraue sind. Eh paar nehme chum zue anderi wiederum ganz viel. O man ha so angst :(
  • Also vor was hesch am meiste angst? Die Kilos purzlet eh wieder abe. Bim stille sowiso und wend nöd stilsch chasch au viel überd Ernährig mache. Susch zunere Beraterin ga. Wie isches den bi dim Mami gsi? Bi mim isches genau so gsi wie bi mir drum denki das es viel mit de Gen ztue het.
    LillyFee
  • @Zireael Ha angst am schluss wie en elefant us z‘gseh 🙈 aber i übertriebe chli 😵‍💫
  • Ja es isch scho krass🙈Ich bi au eine gsi am schluss😂nachem KS isch no Wasser de zue cho🌝 aber glaub mers es gaht u schnell wieder abe.
    Medo
  • @Medo I glaube 90% (wenn nid meh) vode Mamis füehle sich ends Schwangerschaft wiene Elefant, unabhängig vode Zahl wo uf de Woog stoht 😂
    ZireaelJuli88Medoenelaa94Füxli
  • Heute 17+6 SSW, 61,8 🫠
  • hey mero mach di net verrückt, de nimmsch halt zue egal wieviel würd gar nie ufd woog…du nimmsch das eh weder ab..!wichtig isch dases dim baby guet goht und dir den…in dir wachst es wunder und din körper macht so viel im moment…lohs lo mache 😊..!
    LauraannahMietteMedojovie
  • Da chani der @Nalan83 nur zuestimme. Bir 2. SS hani durch sehr vil stress nur wenig zuegnu. Während der ganz SS isch zgwicht vom baby au immer es thema gsi und das het mi nu zuesätzlich gstresst. Immer wieder isch betont worde, dass ganz es fiina baby git (ich bin selber 1.80m gross!). We du dich gsund ernährsch, bewegsch und nit grat der ganz tag ufem sofa hockisch & gummibärli/schoggi i dich istopfsch, wirsch du die paar kg wont ihr SS zuenimmsch so schnell wieder wegha. Zmeiste isch eh nur wasser, bluetvolume, brüst, baby, fruchtwasser und plazenta 😉.
    Medo
  • @Miette Ihr hend vollkomme recht mache mir do unnötig stress. Ich iss mur wenni hunger ha und würkli kei süssigkeite und unnötiges züg. Das ganze goht denn sho weg. Wieviel hend ihr zuegno insgesamt??😇
  • Also ich ha immerno 10 kilo zviel haha aber isch doch gliich, die gönd scho abe, lah dir ziit 🥰❤️🙏
    Medo
  • Bir 1. SS han meh als 20 kg zuegno (weisi gar nüm so genau). Han nach der geburt knapp 6 kg meh gha als vor der SS. Und nach 9 mt. Bini sogar liechter gsi ohni gross eppis zmache. Und jetzt bir 2. SS hani 4 kg zuegno. Baby isch au 800g liechter gsi als z1. 😉.
    Medo
  • @Miette Wowww mega tollll💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼
  • 21. SSW 6,5kg +

    Ok?? 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
  • Ich han damals öpe 5-5.5 Kilo zuegno gha ir 17./18. Wuche :-)
    Insgesamt sinds fascht 20 Kilo gsi. Mittlerwile (12 Mönet noch Geburt) bin ich liechter als zu Beginn vode Schwangerschaft,
    Medo
  • Also ich mach mir eidütig unnötig stress @dixi90 wenn i höre wie schnell me das ganze dunde het. Glaubs isch vom Umfeld wenn me gseht wieviel Kilos kollegine no uf de Rippe hend🙈
  • @Medo 6,5kg isch würklech nid vill churz nach de Halbzit 😊 du machsch der vill zvill Gedanke ❤️
    Medo
  • Also han insgesamt 28 Kilo zuegno. 7 wuche nach de Geburt sind no 10 Kilo zviel ume. Verstahn nöd wieso mer sich gedanke über s'gwicht macht. Hauptsach mer treit es gsunds Kind unter sim Herze❤️
    MedoNalan83nic10MietteZireaelLauraannah
  • Halli Hallo

    Wie gsehts bi eu mit Gwichtszuenahm us.

    Ich hüt 24. SSW 7,5kg

    🤷🏻‍♀️🍀
  • Hallo :)

    Bin au ih de 24. SSW hüd und han ca. 9-10kg zuegno plus minus😄
    Medo
  • Bi i de 24 SSW und bis ez hani öppe 3,5 kg zue gno
    Medo
  • @Medo ich bin sälber erstunt über dAbnahm. Vor de SS hani extrem müesse luege und vöu Sport mache. Jetzt machi null Sport, luege nid wirkli ufs Ässe und esse au weniger gsund. Nid säute ä ganzi Tafele Schoggi und Unmänge Brot pro Tag. Klar, ich stille immer no und weiss nid wie‘s wird si, wenn ich irgendwenn due abstille.
    Medo
  • @dixi90 Und wieviel hesh sho uf de Waage? 🙈
  • @Medo Hani witer Obe gschribe gha, wie gross Zuenahm gsi isch. Gäge Schluss aber ou chli Wasser. Noch de Geburt sälber hani nur öpe 5 Kilo abgno. Erscht mit de Zit ischs immer weniger worde. Bin hüt öpe 69 Kilo bi 1.70.
    Medo
  • 28. SSW + 11kg 🫠
  • @Medo weni das richtig interpretiere stresst di das kli mit em gwicht?
    i finde inre SS wen meh nöd ununterbroche isst als freifahrtschii und sich kli bewegt densöll mes gnüse.
    i han recht früeh mir stützstrümpf verschriebe lo was recht guet gholfe het.
    bi de erste SS hani 12 kilo zue gno und bi de 2 nu 6. i han mi in de 1 SS sehr viel bewegt sport gmacht und normal gesse. ir 2 SS hani 9 mönet dure kotzt han chum gesse und mi wenig brwegt. mini FA het sich recht sorge gmacht weli so wenig zue gno han. Platzrnta alai und sextra Blurt macht scho 2-3 kilo us und den chunt sBebe und dWasserilagerige dezue.
    min Tip gnüss die SS din körper muss einiges leiste und i persönlich find meh törf au gseh dasi 2 Bebes i mir ha törfe träge. i chum in alli kleider wiedr ine han sbr immer no es klises büchli. mengmol störts mi mengmol trägis mit stolz
    AnDu88MedoJuno
  • @Füxli

    Ja imfall eigentli scho.. problem ish jetzt hani müesse mit sport ufhöre (verkürzte Gmh) leider.. ansunshte gahts mim Baby und mir sehr guet. Ha eh sehr tempovolle lebe drum denki ish bi mir das passiert. ☹️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum