Hämatome in der Schwangerschaft

ich han hūtt mis erste ultraschall kah und gyni hett en hämatom zwd. gebärmutter und plazenta... sie hett mi guet ufklährt und beruhigt aber hett öppert demit erfahre? hett öppert das scho erlebt und isch alles guet cho? danke

Kommentare

  • Ich han au es Hämatom gha es isch immer wieder ihrisse im ganze 3 mal bis i die 13 ssw. Ha immer nur Schmierbluetige gha. Meistens so hends mir erklährt sind die Hämatom eher harmlos und chunt vom wachse. Ich han mich trotzdem komplett müesse schone, ha nur dörfe zum Dusche ufstah bis sHämatom weg gsi isch (2Wuche lang). Denn isches weg gange aber nach ca 3 Wuche wieder cho. Mini chlii isch jetzt 5 Mönet alt🥰
  • Ahh und ha den ganz höch dosierts Magnesium übercho uf rezept. Dmits nöd no Kontraktione git i de Gebärmuetter.
  • Ich hatte auch ein grosses Hämatom, das sehr stark geblutet hat. Zum Glück war es nicht zu nah am Embryo. Irgendwann hat es sich dann auch aufgelöst und alles ging gut.
    Drück dir die Daumen 🐞🍀Ich würde mich auch schonen.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum