Herbst Winter Schuhe kleinkind

Hallo zusammen.. Mich würde interessieren, wie viele paar Schuhe oder was für Schuhe eure kinder im Herbst Winter tragen? Evtl.was für Marken.. Die preisspanne ist riesig.. Die Auswahl auch, winterboots, gefütterte sneakers, Gummistiefel gefüttert, schneeschuhe usw.. . Was brauchts wirklich, sind nur teure Schuhe, gute warme Schuhe?

Kommentare

  • Gibts evtl. irgendwo gute Outlets?
  • Ich probiere immer so wenig wie megli, aber so vil wie netig zchaufe 😂🙈.
    Mier hei:
    - gummistiefel (tchibo)
    - ungfüttreti halbschue (vans)
    - gfüetreti lederschue (froddo)
    - Wanderschue (adidas terrex)

    Und für de winter gits no es paar gueti, warmi winterschue. Da min sohn sehr breiti füess het hei mer leider nit so en grossi uswahl. Meist passe nur Marke wie froddo. 🙈 Letscht jahr heder Kamik winterschueh gha.

    Decatlon het anschinend günschtigi gueti winterschue. Meistens chauf ich aber ende saison fürs negst jahr ih. So chame recht guet spare
  • Ich finde guet passendi Schueh sehr wichtig. Drum chaufet mir d Schueh nur im Walder. Top Beratig dete und ich weiss, d Schueh passet 👍🏻Mir chaufet für de Winter es paar gfüettereti Lederschueh und es paar gfüettereti, wasserdichti Schueh.. die vo Superfit findi no guet.
  • Mir händ zviel 🙈;
    Gfüetterti Gummistiefel
    Ungfüetterti Halbschue
    Schöni gfüetterti Winterschueh
    Gfütterti Winderschuh für Kitta,Kiga,Waldspielgruppe (meischtens vom Aldi)
    Das Jahr hani no es paar Turnschuhe kauft will de Oktober so schön xi isch 😅
  • Mir hend für de herbst meistens Reimatec Gortex Schueh und für de winter es paar gfüettereti Superfit mit höchem Schaft und au vo Reima es paar Schneestiefel. Sind bis jetzt super so gfahre mit Bueb & Meitli 2.5 und 4 Jährig👍
  • Mer hend pro johr es paar gummistefel, en sommerschueh ond en wenterschuh. Da längt bes jetzt guet. Daher gebi au gern bez meh us för en guet schueh wo de dementsprechen guet ond lang treit werd
  • Viele liebe dank för all die gueti Tipps!! Ganz jetz vel enspannter a die sach :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum