Vorderwandplazenta

Wer vo eu het au e Vorderwandplazenta und gspürts s‘chline nöd?
Aktuell bini i de 22 SSW.

Kommentare

  • Ich han au eini und bin gnau gliich wiit. Gspüre sie aber mittlerwiile
  • @allyOk nei i gspüre sie nonig… wenn hesch du din ET?
    Am Zistig muessi denn wieder id Kontrolle
  • Ich has au gha . Han sehr selte öppis gspürt🙈und das bis am schluss. nur de hitzgi amel . Han mer echt oft sorge gmacht . aber sie isch super gsund und fit jetzt mit 8 wuche
  • Also würkli sehr selte wür mer kei sorge mache. han immer angst gha das öppis nöd in ordnig isch
  • Ich han am 12.3 termin
  • Sorry falsch gschribbe 20.3
  • Han ich au gha. Ide 17. Ssw s erste mal gspürt. Denn lang nüm und einige wuche später und je länger desto meh, hani sie guet gespürt. Bi amel froh gsie isch d plazenta no dezwüsched gsie, wär sust glaub amel chli schmerzhaft gsie, so wild isch sie gsie😅
  • Ich han jetzt i de 2. ss au eini, bzw mittlerwiile (38. ssw) isch sie rechts übere grutscht. Ich han s‘Baby aber glich recht früeh gspürt gha und mer häts au gli vo usse gseh wäns ume gwuslet isch. Jetzt merkis rechts eifach so wie dämpft im verglich zu links
  • Ich han mis Baby damals au sehr spöt, öpe 24. SSW gspürt gha. Und ab denn bis zur Geburt au nid wirkli oft.
    Öpe 2-3 Wuche chli unagnähm rächts ufe id Rippi vor de 30. SSW, aber nochhär weder sälte und nur fiin.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum