Welche Temperatur in der 5 ssw

Hallo zusammen,

Ich bin ca. in der 5 SSW und ich fühle mich seit 2 Tagen sehr müde und schlafe praktisch nur. Habe gerade eben die Temperatur gemessen und die ist bei mir 36.6. muss ich mir nun Sorgen machen? Sollte ich heute noch einen Arzt aufsuchen? Weil im Internet steht die Temperatur sollte nicht unter 37grad gehen..

Kommentare

  • Hab nun nach 1std. nochmals gemessen. Bin wieder auf 37.7. bin beruhigt 😭🥹
  • Ich wür mich da jetzt nöd verruckt mache. Tempi cha nöd so schnell sege ob öbbis ok isch oder nöd. Da chasch jetzt 10 mal Mässe und 10 verschiedeni Ergebnis ha. Wenn würi am Mo zum Frauearzt alüte. Die erste 12 Wuche sind immer es zittere! Hoff ganz fest das alles guet chunt🥰🥰🥰
    budii11
  • Ech danke dir für dini schnell Antwort. Ja ech mach mech allgemein total verrückt und chas überhaupt ned gnüsse dasi etz schwanger bin welli alles google… Muss mer das vorübergehend abgwöhne und eifach warte bis zum nächste Termin am 6.12. woni ha..
  • Gang lieber öfters zude Gyn wennd der so viel sorge machsch. Besser en us z viel als dassd so oft angst häsch😊
    budii11Zireael
  • Falls du vo ZH det hets en Gyn de het au am Sunntig offe und mer cha eifach verbie ga.

    Und don’t google with a kugel 🥰❤️
  • Mer wird sich immer sorge mache ich ha das au gha, has aber akzeptiert und für mich immer e lösig gha. Zum Glück hani en guete Gyn gha det hani immer chöne verbie ga.
    budii11
  • @Zireael Ah würkli? Nei bi vo Luzern aber ech google mal obs do au so en Gyn git. Danke für de Tipp 🥰
    Zireael
  • @Lilamama Jo du hesch rächt. Ech warte etz mol bis am Montag ab wie es mer gaht ond sösch dueni mol alüte. Danke viel mal für dini Nachricht.
    LilamamaZireael
  • Es isch also au ganz normal das mega müed bisch, din körper schaffet gad uf hochtoure 😊
    Bi etzt ssw 14 und s besseret langsamit de müedigkeit
    budii11
  • Es ist völlig normal. Ich war die ersten zwei Monate auch ständig müde. Das ist ein typisches Anzeichen für die Schwangerschaft. Keine Sorge!
    budii11
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum