Babyphone

Hallo zemme

Han welle fröge was für es Babyphone ihr hend. mir wennd eus eis zuetue aber es het so viel uswahl

Kommentare

  • Mir hei vor 6 Johr s Philipps Avent Scd580 babyphone kauft. Es git mittlerwile neueri Modell devo. Mir si sehr zfriede gsi, d Riichwiti isch au super. Chas babyphone vom 3. Stock i Keller mitneh und ghöre trotzdem alles. Es het Guetnachtlieder, Stärnehimmel wome cha projiziere, es zeigt d Ruumtemperatur und d Luftfüechtigkeit a. Het au e luftqualität messig. Mir hei üs bewusst gäge eis mit Kamera entschiede.
    enelaa94
  • @AnDu88 derfi fröge wieso ihr bewust keini mit kamera hend?
  • @enelaa94 Jo denne isch öbbis ume gange vo ghakete Babyphone… wo si sich is Wlan gnackt hend und wildfremdi so s Baby hei chönne beobachte und mitem rede. Das isch eigentlech fasch nid möglich wenn es guets gschützts netz dehei hesch aber trotzdem hani das immer im hinderchopf gha und wäge dem gseit i wetti kei Kamera.

    ABER grundsätzlich isches scho e super sach… hätti das gha wäre es paar Bettstürz usem Familiebett sicher vermiidbar gsi 🙈 zum glück isch üses Bett fasch am Bode unde.
  • Mir hei o vo de Philipps Avent aber o ohni Kamera😊 Die si würkli super u cha sä nume empfälä👍🏻
  • Mir hend das vo Alecto mit Kamera und mer chan au mitem Baby rede (Das bruchi aber nie) und es het au Nachtliecht. Das isch supper, mir sind zfriede demit 👍🏼
    enelaa94
  • Auso ig chönti nid ohni kamera😄Si mache so viu grüsch wod mängisch nid chasch zueordne u so gsehni grad uf ei blick, öb sie sech nume dräit het oder öb sie grad am ufwache isch. Weni ke bildschirm hätti würdi glich geng go nacheluege bi jedem grüsch🙈
    enelaa94Patricia1909Zireael
  • Mir hend au eis vo Philipps Avent mit Kamera und sind mega zfriede. Bin scho mängisch froh gsi hani eifach bi komische grüsch chöne drufluege und so nid immer müesse is zimmer stürme 😊
    enelaa94
  • S gliche wie aenderli und au sehr zfriide.
    enelaa94
  • S gliche wie aenderli und au sehr zfriide.
  • Ich ha eis vo Beurer mit Kamera. Bin froh dassi sie mit kamera han will mich jedes grüsch in schock bringt woni au nod chan zueordne 🤭🤭

    Han aber wie AnDu ebefalls angst ka weg de babyphone mit kamera. Mir hend denn aber extra e Kamera kauft wo nöd mitem wlan Verbunde isch, kei IP adresse. Also eso chas niemert hake. Has sie aber sicherheitshalber imer usgsteckt und zu de wand grichtet jedi nacht.
    Sie het au guetnacht liedli, Raumtemperatur messig.. chas au guet bis zum keller mitabeneh hani aber erst nach 2 jahre bim zweite baby usegfunde 😱🤣
    enelaa94
  • Wier hei au bim 2. chind es babyphone mit kamera zue ta. Hei das mit de superpünkt bim coop kauft (alecto dmv-75). Bin sehr überrascht wie guet die kamera funktioniert, sogar die nachtsicht isch top. Es het au recht en grossi riichwiti & akkufunktion vom bildschirm isch au super. Me chönt sogar no en 2. kamera derzue chaufe, wasi au no en gueti idee finde. 👍🏻😜
    enelaa94
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum