Zierliches kleines Baby im Bauch

BASBAS

234

bearbeitet 19. 11. 2022, 23:05 in Schwangerschaft
Hat jemand erfahrung damit?
Bin in der Woche 35
Und das baby ist nur 2200gr u 40 cm.
Hat Ernährung damit was zu tun?

Kommentare

  • Meine Frauenärztin meinte bei mir mit Ernährung hat es nicht zu tun, musste Eisen nehmen (nach Blutbild) und Stress abbauen. Aber du selbst kannst nur bedingt was machen.
    Bin in der 38. Woche und sie ist momentan 2500g. Ist sie denn unter den Kurven oder einfach nur in einer unteren Kurve?
  • Ich hatte auch eisenmangel, hat das also damit zu tun? Das mit de r Kurve weiss ich nicht?
  • Was hat denn deine FA gemeint?
  • meine Kollegin hat ganz ähnliche Wert wie bei dir prophezeit bekommen- 2250g, 39cm in der SSW 35 - auch danach hiess es, sie bekommen einen sehr feinen, eher zu leichten Jungen. (noch 2 Tage vor der Geburt hiess es das) - naja, er war dann 4.7 kg und 55 cm...

    Die Messungen haben recht viel Spiel und wenige mm - "Vermessung" machen recht viel aus.
    Mamelo
  • Finde das jetzt nöd schlimm... ☺️ Min erste bueb isch i de 40 1 ssw mit 2560 gramm und 46 cm uf dwelt cho.. er isch hüt immerno en meega fine aber voll die Flamme.. ich ha i deri schwangerschaft 27 Kilo zuegnoh ka und ha mich sehr gsund und viel ernährt.
    Schwangerschafte und babys sind alli sooo verschiede 🥰 dini ärztin hettis die sicher gseit wenn öpis nöd guet wär.
    Und ich glaube.... So viel ich weiss... Wachset und nehmet babys im buch bis 200-300 gramm pro wuche zue.. also du häsch no 5 wuche.. dis baby wird so oder so wachse 🥰
    enelaa94Mamelo
  • Mini FA seit isch genetisch u au erste bueb isch 2900 ufd welt cho.
    Icha halt würkli sehr lang schlechti isewwerte ka u tablette häbd nüt gnützt u denn e infussion becho, frög mi jetzt scho au obs villicht au chli zemehängt. Ghirnentwicklig chan schiins au no beiträchtigt werde durchem isemangel hani jetzt glese🙀
  • Ich ha sit über 10 Jahre isemangel, mir hends vor paar Jahre e Infusion geh aber ih reagiere allergisch druff, also mit atemnot und usschlag am ganze Körper.. Derf eso kei Infusion ne und die Tablette bringet nüt will min isewert eifach viel zniedrig isch. En tüfelschreis chume nüme use. Aber ich denke isewert hend jetzt nöd wükli en grosse usfluss druf.. Also ja bi kei Ärztin kei Ahnig 🙈🙈 isch nur so es Gefühl will min zweite Sohn het jetzt mit 4, 5 mönet scho über 7kilo und erst Sohn steckt zwüsched 10 und 11 Kilo 😁 und er isch 2,5 Jahr alt und wükli en chline 🙈 also ebe gleiche Vater glich mutter glich total verschiedeni zwei jungs ❤️😍ich bi en Zwerg und Min Partner en grosse.. Denke au dasses ehner genetisch isch 😜
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum