Wie lange Blutung nach Fehlgeburt?

bearbeitet 5. 03. 2022, 10:41 in Schwangerschaft
hi, ich hatte in 8ssw eine FG, eingeleitet durch Cytotec. gem. FA ist alles aus der Gebärmutter und keine Ausschabung nötig. ich habe seit 12 Tagen Blutungen. mal stärker mal schwächer. hatte jmd die gleiche Situation und wie lange hattet ihr Blutungen? und wieviele Wochen später kam die Periode wieder?
hatte heute die Boosterimpfung (pfizer). 4-5stunden nach der impfung wurde meine Blutung um einiges Stärker. evt auch Erfahrungen hierzu? Vielen Dank

Kommentare

  • hey laura! ich han jetzt sit 7 täg bluetige, nach suugcurettage. es isch immer chli glich, sehr wenig, aber defür immer hell 🤔 wie isches bidir witergange?
  • @Celeste Hei, tutmer leid z ghöre. Ich han gsamthaft knapp 16 täg bluetige gha. han ziemlich gnau 5 wuche nach bluetigsbeginn mini mens wieder übercho (wie immer 5 täg, normali intensität) aber ohni PMS, was i mim fall sehr schön isch ;-) han ez zwei volli zykle gha sehr regelmässig und au wieder en eisprung, ez heissts hibble 🙌 hoffe bi dir verlauft au alles so ‚guet‘. s beste us de situstion mache und füreluege. wend möchtisch drüber rede bini au gern per PN für dich da.
    Celeste
  • @Celeste hei wie gahtsder? alles guet sowit bi dir?
  • hey @Lauraannah, han dini frag ersch jetzt gseh 🙌🏻 bin mittlerwile i de 20. wuche und es lauft alles tiptop 🤩 und wie gahts dir?
  • @Celeste hehe besser spat als nie ;-) freut mich z‘ghöre. mir gahts au guet und bin ide 11ssw👶🏻🥰
    geburtsbegleiterin.chCeleste
  • yee, so guet! gratuliere! wie fühlsch dich, chasch bitzli entspannt si?
  • @Celeste danke, han hüt s 1. trimesterscreening gha. gseht sowit guet us. Bluetwert bechumi bis endi wuche. d übelkeit machtmer nachli slebe schwer aber hoffe chans bald gnüsse :)
    Celeste
  • juhuu, so schön ❤️ isch chli besser?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum