Federwiege

Hoi zeme, wie sind eui Erfahrige?
Sett mer das ha? Händer ruhigeri babys dadurch ka? Oder gaht au ohni? Isch leider recht tür und weiss halt ned ob sichs lohnt??

Kommentare

  • Ich glaube es chunt ganz druf a was für es baby mer het🙈Also mir hend eis kauft. Eusi chli het viel brüellt und selte meh als 1 Stund am Stuck gschlafe ( 2 monet ez)
    Und mir sind so öppis vo begeisteret. Sie schlaft endlich bis zu 3 Stund am Stuck. Und ich cha au mal schnell ufs wc etc.. vorher hani sie praktisch nume umenandtreit. Ich würs aber erst kaufe wenns baby uf de welt isch. vlt bruchet ihr das ja gar nös
  • Mer chas au miete . Das isch ja au e option
  • Bim erste hani keini gha & hätt sie au nit brucht, da min gross echt es entspannts baby isch gsi. Jetzt bim zweite hani mer eini mit motor fo moonboon kauft (isch grat e rieseaktion gsi, susch wärs mer definitiv ztür gsi) und sie chunt nur ab und zue zum i isatz. Wär aber definitiv au ohni möglich. Ich würd au abwarte wie zbaby da isch & vili chasch si ja bi irgendöpperem usentlehne oder ebe miete 😉
  • Ich han bim 1. Chind keini gha und au keini brucht, s‘Zweite chunt etz denn, wirde zersch mal luege, wie sie gern schlaft bevori eini Chaufe/Miete.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum