Wo schind ablegge (mit chlichind dihei)

BASBAS

234

bearbeitet 3. 12. 2022, 14:31 in Babyprodukte
Bald chunnt denn euses 2. Baby.

Chan mich im moment nonig entscheide wo mer s2. Baby ablegge settet wenns zb ned schlaft aber au ned umbedingt treit muess werde.
Bi eusem 1. Sohn hämmer ihn eifach ufs sofa gleit. Das gaht jetzt nöme mit chlind 3.5 jährig.

Stubebett? Laufgitter? Babybjörn wiege? Oder was meinet ihr?

Kommentare

  • Wenns gärn duet ligge und au blibt, denne Laufgitter. Ig ha üses zweite chind im Laufgitter abgleit wenn si zfriede isch gsi. So isch si au bitz gschützt gsi vom grosse wenner umetobet isch.
    Mamelo
  • Aso ich han ai s Laufgitter dänkt für das. Für ide Chuchi d newbornschale fum trip trap. Den hani nu en wippe woni überall chan anestelle...
    Mamelo
  • Mier hei zTripp Trapp & es Laufgitter. Die chli (3 mt.) isch so guet gschützt vorem wildfang 😉.
    Mamelo
  • Mir hei au es laufgitter wo me cha d höhi verstelle so het dr chli zwüsche dure au sini rueh vor em grosse
  • Mer werde au s tripp trapp ha ond es laufgitter
  • also bi üs isches stubewagw gsi, im bettli teiptrap schale odr kinderwage. i han si au viel in de teragi ka am ahfang wel si nu so gschlofe het. evt. es Dondolo
  • hend au tripp trapp new born, und laufgitter…isch am beschte..
  • ich han bi beidne jüngere en babybjörn wippe gha (ab ca 3mt) und es stubewägeli.
    han aber sehr fiini älteri gschwüstertichind und hanen drum au mal eifach ufne dechi a bode gleid oder jetzt mit 4mt unter de spielboge.
    (mier wohned uf 3 stöck, drum bini so oder so froh ums stubewägeli)
  • ah ja und newbornschale isch au gold wert
  • ich has dritte am afang uffem sofa gha mit stillküssi rundumme und sobald er biz agfange het drähie uff ere decki am bode.
    die grosse (sin bi geb. knapp 2j und 3.5j gseh) sin immer fiin gseh…
  • Mir händ öppe de glich Abstand. Definitiv s Laufgitter, det ihne isches gschützt vom Grössere. Und es Babyneschtli hani au sehr praktisch gfunde. S Baby hani chöne überall ablegge/mitneh zB. wenni mit de Grosse ufem Bode gspielt ha oder i ihrem Zimmer. Und es isch schön weich und kuschlig gläge.
  • Kletteret eui Grosse nöd is Laufgitter?
  • Nö, mi bueb isch eifach sehr oft am Rand ufe gstande so daser si het chönne striichle und ihre vorsinge 🥰
    Aber ine chlättere hätti er nid selber chönne am Afang.
  • Ja euse isch 4, de schafft das ebe locker…ha chli
    angst dass er denn uf de chli gheit
  • Mine isch denne au grad 4i worde nach de Geburt vor Chline und ine klätteret ischer würklech nie, hets au nid probiert. Has aber trotzdem immer wieder erklärt, dass er das nid darf mache will er scho z gross und z schwär isch für die Bodeplatte und das cha gfährlich wärde. Er isch aber immer ganz vorsichtig gsi mit ihre. Ersch wosi mobiler isch worde, het er meh „ufdräit“.
  • Mini isch au 4i. Und nei sie hets nöd gmacht. Isch e klari Regel xi; S Laufgitter isch nur für s Baby.
  • Und au so begründet wie d AnDu88
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum