Werdendi Mamis oder bereits Mamis gsuecht ide umgebig Baden AG

KyuubiKyuubi

1

bearbeitet 1. 05. 2023, 18:58 in Mittelland
Bi ide 7. ssw. wür mi über es treffe sehr freue. Bi neu us dere umgäbig, kenne darum au no niemer da 🙂
Siina96Maddie

Kommentare

  • Hello 😇🌸. Glückwunsch zur schwangerschaft🍀.
    Bin zwar nöd grad direkt vo Bade Ag aber Bade isch nöd so wit vo mir.
    Bin dcho bereits Mami vo nem 3 monatige bueb😇🌸. Falls interesse hetsh chash dich gern melde user isch für dich zwiz weg
    Kyuubi
  • schrieb der e pn 😊
  • Hallo
    Bin au von Kanton AG.
    Gratuliere zur Schwangerschaft.
    Mini chli isch 11 Mo.
    Chasch di gern be mir melde. Würd mich über es träffe sehr freue.
    Lg
  • Hellooo 😊
    Ich bi 26i und au neu im Kanton AG. Ich erwarte mini Tochter im Mai 💕 wür mi freue anderi Mamis kennezlerne

    Lg
    selibee112Maddie
  • Ich werde in ein paar Wochen zum ersten Mal Mama und würde mich auch sehr freuen ☺️
  • ich werde im Dezember das erste Mal Mami, bin aus Bellikon AG und würde mich sehr über neue Bekanntschaften freuen ❤️❤️
  • Hey zäme😊bin vo Stette AG und bin am 30.3.23 s erste mal Mami worde😊 wür mich au über Bekanntschafte froiie😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum