Probleme mit Schwiegereltern

MaMa22MaMa22

14

bearbeitet 6. 01. 2023, 17:51 in Familie und Beziehung
Hallo Zusammen
Wollte mich mal erkunden ob es auch andere Mütter gibt die mühe seit Geburt mit den Schwiegereltern haben?

Kommentare

  • Mir hend immer wider diferenze, git au immer diskursione.
    MaMa22
  • 🙈🙈 und den sprichsches denn au immer gad ah? Stress mitem Partner??
  • Also min patner isch es richtigs mamittiti. Ich derf nie öpis megativs sege sust gits immer grad striit. Aber si übergrenzt gwüssi grenze wo er au den igsehd das sis falsch macht aber wen si ume isch gits striit
  • Kennes zu guet... bi mir isches ebe no so... das er de gliche Meinig isch wie ich... eigendlich immer aber isch natürli für eim scho schwierig wemmer denn immer mur negativs über sini Eltere ghört au wenns stimmt.
    Glöö
  • Ja das isch eso. Er wot den eifach kei striit mit de eltere wil si chömed nur uf bsuech si wohned im usland. Aber si chunt meistens 2x im jahr aber den grad öpe 4 wuche. Und es isch eifach zlang. Und au das umstelle vomm alltag. Au für kids isches anderst. Aber verbüte uf bsuech chasches ja irgendwie au nöd. Ha eifach scho paarmal gseid nöd so lang sber solang das min parnter und de brüeser nöd ihrne eltere seged bringts wie nüd
  • Aha jaa oke verstahni... und vorallem wends vom usland chömet denksch so; was wilsch no sege?''
    Aber ja verstahs das 4 Wuche zimmli lang sind und astrengend. Sinds den bi eu dihei??

    Bi mir sinds halt chli anderi Gründ aber d Eltere wohnet ebe au ide nöchi. Aber det gahts eifach meh drum 10000...x s gliche müsse z sege unf nüt änderet sich... und ihre Hund wo null erzoge isch🤷🏻‍♀️
  • Oke. Ja ich finde tier mega schön mit kind aber si müend da scho guet erzoge si, sust isches mega gföhrlich
  • Ja teilziit bi eus dihei, teilzit bin andere sohn. Aber es ish halt atrengend wend nöd alles so lauft wieme gern hetti
    MaMa22
  • Ja Tier sind wunderschön das isch so... mir hend no anderi Hünd ide Familie und selber no Chatze und das isch s A und O gegesitige Respekt.

    Jaaa du isch sicherlich astrengend wennd d Schwiegereltere täglich cho wennd aber natürli irgendwie au verständlich dases gseh wend.
  • ich han zwar kei problem mit de schwiegereltere i dem sinn, aber ganz ehrlich, wenn ich mit ihne unter eim dach müsst lebe 4 wuche im jahr, hetti au ganz schnell problem mit ihne. es isch au scho vorcho, dass mis schwiegermami 2-3 wuche bi eus gsi isch und ich han denn mim maa gseit, das gaht fü mich nüme. nur scho wenns mini eigene eltere wäred, würis glaub uf duur nüm ushalte, obwohl mit es guets verhältnis hend. wärs vilicht nöd besser, wenn sie sich für die ziit wos da sind, e eigeni unterkunft mietet? oder zumindest max. 1 wuche am stuck bi eu blibed?
    Lauraannah
  • Ich habe jetzt nicht wirklich Probleme mit meinen Schwiegereltern, aber
    unter einem Dach leben, das könnte ich mir auch nicht vorstellen.
  • meine schwiegereltern wohnen auch im ausland, so wie auch die freunde von mann. von beginn an war für mich klar, dass keiner bei uns in der wohnung schläft. wir beteiligen uns am hotel/unterkunft. und das wurde von allen akzeptiert.
    Nalan83
  • Nüt für unguet . Aber wie würdet ihr das mit eune eltere mache? au ines hotel abschiebe?
  • @enelaa94 nüt für unguet, aber ich erwarte nöd vo mim maa, dass er für mehreri wuche im jahr mit mine eltere muess zemelebe.
    wenns für alli passt, isch doch guet aber sie schribt ja, dass sie problem mit de schwiegereltere het und die ganzi situation chamer ganz eifach löse. das het nüt mit abschiebe ztue, es sind alles erwachseni mensche wo au imene hotel überlebe werded 😉
    Nalan83
  • Ja, au mini eltere hani über nacht gern usquartiert :) wenn mer es huus het mit gnueg platz würs andersch usgse aber inere wohnung nei danke
    Nalan83
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum