Beikost / Fingerfood Rezepte

Hello😊

Ich suech chli abwächsligsrichi Bikost Rezept
🧑‍🍳
Momentan gsehts bi eus so us:

Stille
🤱
Mittagsbrei ( Fleisch
🥩 Gmüesbrei)
Früchte
🍇 Getreidebrei/ oder nur Frücht
Stille
🤱 nach bedarf
Getreide Milch brei
🥛

Ich suech no en chline zMorge
Und au chlii Fingerfood wämmer au bald afange. Hend ihr no Idee
💡?

Kommentare

  • Abig dueni natürlich au no stille🤱 nachem Milchbrei. Hani vergesse.
  • Do chasch guet z.B. kocheti öpfel-/bireschnitzli, avocadostreife, Rüehrei, griesschnitte (in streife gschnitte), pancakes mit öpfelmues bestriche.

    Mini Chinder hend beidi vo 6mt a agfange mit Fingerfood als biichost, da si beidi Brei nid würklech de Hit hei gfunde 😅
    Si hei immer vo dem gässe wo mir au gässe hend, i de afangszit hani eifach salzarm kochet.
    simi99
  • mir au so dickeri breili enart risotto spagetti ganz chli etc findet eusi am afang ah de hit
  • oder früchtli chli gschnitte bim z vieri nebed en breili
  • denke chasch alles mega nach buchgfühl mache☺️☺️
    enelaa94Zireael
  • Oh soo guet Danke für euri Tips 🥰 wie weich machet ihr denn das Gmües etc.? Also ich weiss das sie es mit em Gaume zerquetschet aber ha glich immerno so schiss das sie sich verschlucket😂
  • Was hender füre Idee für Brei am Morge?
  • @Zireael Duen mol im Youtube igäh „BLW gag vs choke“ dört wird guet erklärt wases mitem würge bi blw ufsech het. Aber es isch am afang scho es scheiss gfühl wenn si bitz müesse würge da es durchus chan vorcho 🙈😅
    Ig ha d sache so weich kochet dases sich guet het lo zerdrücke aber trotzdem ide Hand cha ghebt wärde und nid grad vergheit. E chli weicher als wie mirs normal ässe.

    Aber die chline lehre das super schnell 👍🏼
  • Super Danke eu viel mal🥰👍

  • @AnDu88 Jaaa das YouTube vide kenni vo Bcentet😅 Ok denn probier ichs nomal oder wart nochli mit Fingerfood. Am Morge gits hüt Porridge 😊
  • Ab wellem alter fanget ihr mitem blw ah?
  • @snowangel mir hei agfange wo d „Beikostreifezeichen“ erfüllt si gsi. So mit ca. 6 Mönet. Wenn si selber esse isches wichtig dass si chönne stabil sitze, git no anders wo sött erfüllt si. Muesch mol google 😃
  • Ok danke, hend ihr nöd Angst debi?🤣 Ich ha sogar mit Avocado streife angst..
  • @snowangel Chani verstoh, isch au beängstigend wenn si mol müesse würge. Aber ig bi immer drbi ghocket und ha gluegt dass si nid zvill is Muul stosse. Es isch aber au mega interessant zuezluege wie si s Esse entdecke, alänge, beobachte, d konsistenz z gspüre, dranne schmöcke und s de is muul näme…das isch würklech ässe mit allne Sinne erläbe/entdecke und es macht freud ❤️
  • @snowangel Doooch ich ha ebe au mega schoss🙈sogar bi de Brotrinde luege das es kein knick nüt het🙈 bim erste Maispops hani au mega schiss gha😅
  • ich han mit 5 monat agfange ☺️ han kei angst mit voller konzentration debji😂😂 aber ich machs au nur sho will er mega parat isch mitlerwile 7 monat ist sho einiges
  • bim erschte chind hani meh angst gha😂
  • Brotrinde getrau ich mich nöd 🤭 das isch mir zhärt und ham Angst nöd richtig handle wenn öpis passiert i dem Moment .. 😱 aber Avocado weich kochts muessi mal probiere.. 🤭🥰
  • wasi super zum starte find eifach isch isch Brokkoli. chönds super esse und isch waich. herdöpfel isch au siper im offe isch es sm beste gange.
    wichtig isch dases langi stängel sind wos guet hebe chönd. mir hend mit 6 mönet gstartet und isch super gange. jrtzt mit nöd ganz jöhrig isch üses 2 Kind en kline mähdräscher und isst alles
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum