Schwierige Droht zu de eigete Muetter

Hets do inne no meh söttigi wo en schwere Droht zu de Muetter het?

Wo muetter nie e muetter gsi isch?

Wo kei gfühl zu de Muetter het, well i de vergangeheit afoch zviel sache vorgfalle sind wo me afoch nöd cha verzeihe….

Ich ha ihre vor öppe guet 2 Johr mol en Brief gschribbe wasi halt und denke vo ihre… s‘einzige was cho isch, isch gsi eimol probiert alüte denn nie meh öppis de gliche…

Guet denn simmer mol letscht johr im Frühelig i das Spiesrestaurant go esse wo sie schaffet denn isch de vater debi gsi de maa und ich döt het sie üs am liebschte mit ihrne Blicke tötet…

Denn sind jetzt im Dezember 2-3 wuche vor wiehnachte döt go esse well esse tuet me döt guet und denn hani denkt jo sie redet sowiso nöd mit üs…

Und denn het sie üs genau an tisch begleitet und gseh dasi schwanger bi und nur so gseit jo sie heg ez recht glitte die ziit…..
( Sie isch nie würkli e muetter gsi het mi viel allei lo und wenns gange isch amel abgschobe…)

Ez wött sie wieder kontakt well sie allei isch und niemert meh het….aber mir fallt das sooo schwer i ha kei gfühl für die frau und i wött au nöd das sie d‘oma vo üsere chline denn wird sii…
I ha so demit z‘käpfe und es chunnt immer alles wider ufe😖

De Brief woni ihre gschribbe gha ha nützt nüt sie tuet ez so als wär nie nebis gsi alles guet und heili welt mir gotz nöd in kopf inne macht mii soo trurig entüschend wie au hässig!!!!

Wie sölli ihre das segge…

Kommentare

  • Hier ich ☝🏻 dein Text könnte eins zu eins von mir sein.

    Und meine Tochter ist jetzt 4,5 Monate alt und meine Mutter ist jetzt sogar näher zu uns gezogen weil sie jetzt auf einmal Kontakt will zum Enkelkind und mir. Und es ist ganz ganz schwer für mich. Ich kann sie einfach nicht in meiner Nähe ertragen und will auch nicht das sie mein Kind auf den Arm nimmt oder nur anfasst. Es ist sehr schwierig.

    Mein Mann wünscht sich das ich die Situation kläre und das versteh ich. Aber ich lade sie eben ein weil sie komplett alleine ist und ich einfach ein schlechtes Gewissen habe.

    Aber eine Lösung fehlt mir aktuell auch.
  • ich han das gliche mit mim vater. isch zwar nöd ganz verglichbar, will e muetter doch nomal en andere stellewert het als en vater, aber ich chan nur sege, dass ich vor jahre scho de kontakt zu ihm ganz abbroche han, ohni mich z rechtfertige churz und knapp. und es gaht mir sit det vieeeel besser! amigs muess mer sich vo dem schlechte gwüsse löse und uf sich selber luege. was bringt eim de kontakt zu so mensche? nur truur und enttüschig. und das nume damit SIE nöd allei sind. toxischi mensche sött mer usem lebe striiche, egal wer sie sind.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum