Medienzeit

allyally

258

bearbeitet 25. 02. 2023, 19:33 in Entwicklung und Erziehung
Wieviel medienzeit haben eure kinder? Und wie alt sind sie. Habt ihr bereits eigene ipads oder ähnliches für die kinder?

Kommentare

  • Junior 6, Mini 2,5 jahre dürfen relativ oft Fernsehen im Gegensatz zu anderen Kindern. Ich würde sagen ca. 2h pro Tag ABER es gibt auch oft Tage da schauen sie gar nicht.
    Junior darf zudem 1-2x pro Woche jeweils für 45min mit unserer Nintendo Switch spielen. Ich selber bin auch jemand die gerne Games spielt, wenn ich Zeit dafür habe.
    Sie haben kein eigenes iPad, zwischendurch dürfen sie auf unserem ein Spiel spielen. Aber sonst ist es tabu.

    snowangel
  • mini sind 4i und 6i
    bi üs isches so am tag verteilt öpe 1 1/2 std ☺️
    am namittag immer dusse und weekend oft weniger tv
    i finde solangs gnueg anders möchet und bewegig händ nid schlimm ☺️
    snowangel
  • Mini sind 7 und 5. Beid hend es IPad und beid hend en Switch. Es git kein fixi Ziite bi eu. Mal hends es neus Game denn sinds chli meh drah, denn sinds wieder glangwiilt und es lii
    snowangel
  • .. liit nur im Egge. Ipad luegeds jede Abig nachli wenns is Bett göhnd.
    Ich wotts ned ischränke. Solangs lieber us göhnd oder mit Kollege abmached als Ipad luege oder game stimmts für mich. Amene „hänger Sunntig“ cha das au sie das sie viel lueged und gamed. au das döfs für mich gäh.
    snowangel
  • Mini si knapp 4 u 5 1/2, si luege ke Fernseh. Sit dr Wiehnachte het dr Grösser ä Fotiaparat wo o Spili druf si u da darf är ( u dr Chlin natürlech o ) zwöi mau am Tag für 10 Minute dranne spilä
    Miette
  • Bi eus derf di gross 4ri so 30-45min am Tag git aber au immer wieder usnahme. Ich beschrenke sie well ich merke dases ihre nid guet tuet wenn sie viel me luegt. Di chli 1.5 gar nanig. Mir hend eifach 2 ipad und uf eim isch netflix druf wo sie luegt
  • Meine sind 4 und 2. Eigene Geräte haben sie in dem Alter natürlich nicht. Sie schauen 3-4x die Woche ca. 50min und das ist mehr als ausreichend in dem Alter. Habe nicht vor, diese Dosis so schnell zu erhöhen. Sie schauen sich nur am Beamer. Wir haben kein Tablet für Medienzeit. Am Handy dürfen sie beim Zähneputzen abends YouTube Kids schauen.
  • Eusi, 3 J., luegt TV wenn ich grad eh Pause bruch oder öpis vorbereite muss oder s Baby 5 Mt. mich grad fescht brucht. Chunt i de Wuche uf öpe 1x bis 2x 30 min. Sie frögt nie aktiv danach, also lahnis au. Da sie nöd it Kita gaht, gstallti de Tag so, dass mer viel dusse sind, bastlet leset und au zemme spielet. Sie chan sich aber au guet selber beschäftige oder hilft mir im Huushalt.
  • Muess ehrliche sege, luege tüemer nööd wükli. Aber es isch fascht de gaanz tag music am laufe, willi eifach mini music bruche am tag 🤭
    Wenn sie amorge ufstönd und irgendwenn am morge wenns grad no schläfrig sind luegets halbstündli cleo y cuquin.. denn hends sowieso kei interesse und göns go spiele, denn stelli mini music ih, wenn mal es lied chunt wo sie au gern hend chömets füre, luegets paar sekunde de stuck wos gern hend und denn gönds wieder go Spiele.
    Aber sie hend e nöd gross interesse a filmli und so sache.
    Eine gli 3 jähring und de chlinst 8 mönet 🤭 finds luschtig wie de chlinst reagieret wenn es lied chunt woni mal ohrwurm ka han als würd er ganz genau wüsse heyy das kenni !


    Spiele tuet de grosse vlt mal 1 mal im monat ufm tablet 🤣 so strass verbinde damit sauto durefahrt oder körperteili zemme setze, de ball unter dene 3 becher finde aber das gaht vlt 5 minute und denn gaht er wieder weg 😅

    Ich find das nöd so schlimm die generation vo hüt sind so viel am handy, so trurig das au isch aber die grät werdet immer me und me zur alltags gebruch...Sie derfet die gerät ruhig kennelerne (natürli jetzz nöd 4 stunde am tag 😃)
    Sogar i de schüel sinds ja bi de chline scho recht früeh dra mit whatsappgruppene weg de husufgabe...

    Vor paar jahre hemmer doch alli das blatt ka mite telefon nr druff wo de nächst hösch sölle alüte zum öpis mitteile oder verbi gah go ufzgi bringe für de wo chrank gsi isch, hüt hends eifach die Whatsapp Gruppe und wird alles det ine tah.. so kenni das vo mineri schwöster vo ihri 4 klass damals... Oder all die uhre wo druff chasch alüte damit schind hei chunt, früener het mich mini grossmuetter eifach mitmene pfiff hei grüefft und ich ja gwüsst dass isch mini alti ich muess hei go esse... 😂

    Sie müend ja nöd mitläufer sie, aber findes guet dass sie das kennelernet... Die chline hüt ztag sind meischtens ab dem chindsgi alter scho am vergliche wer was het, das hani bi en ältere fründ wo min Sohn gseh und bi echt chli schockiert gsi was so en 5 jährige chan uselah...

    Da fangt smobbing scho ah mini liebe 🥺😯 aber ich hör mal uf dass isch so es never ending Thema...




    simi99
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum