Baby 8 Monate nimmt kein Brei

Kennt das jemand? Unser 8-monatige nimmt nur die Flasche. Er verweigert Brei, Brot…nimmt nur ab und zu Maispops…aber auch da würgt es ihn. Er zeigt auch null Interesse wenn wir essen…

Kommentare

  • Bi üs ähnlich gsi. Han drum bis jährig fast voll gstillt. Ab und zue hedr chli vom tisch mitgässe aber nur seehr wenig, so 2 nüdeli z.b. Denn hani kei lust meh gha z stille und ha vo eim tag ufe ander uf fläschli umgstellt. Ab det hedr chli besser gässe aber erst ez nit 20mt isst er mängenä wo uffallet das er gässe het. Het übrigends trotz dem nie en mangel gha und isch idr entwicklig ganz normal. Halt eher en liechte aber kerngsund...am beste nur nid la stresse
  • Mine isch au 8 mönet, aber mittlerwile isst er de Brei guet. Ha mit 6 mönet afah geh und det het er die erscht wuche nur 2-3 löffeli gesse und denn immer meh und meh. Es het en agwöhnigsphase brucht. Hend ier echt ersch chürzlich afah Brei geh? Oder versuecheders scho länger?
  • Nenei mir hend sofort probiert wo mer hend dörfe…aber au jetzt mit 9 mönet null interesse
  • Hesch scho probiert mit fingerfood? Es git chind wo lieber säuber ässe. Üse het dr gmüessbrei vo afang aa verweigeret. Mir hei när agfange teigware u gmüess ganz weich choche oder we mr für üs mau pommes nimi es paar für ihn drus vorem würze, u so isst er itz zmittag😉
    Zvieri isster zwar brei, aber er liebts wener fruchtstückli überchunnt woner säuber cha ässe.
    Zum znacht gits meistens brot oder microc nachem griessbrei( dä isster äbe o nid geng)
  • Mini isch etzt fast 9 Monät alt und isst au nöd. Hend mit 6 Mönet ahgfange. Au am Fingerfood kei Interesse.
    Wenn ich ih de Kuchi bin, gib ich ihre amigs mal es stückli Avocado oder Banane, das nimmt sie aber es zweits dänn nümm. Am Tisch nimmt sie 1 Löffel, de zweit wird aktiv verweigeret. Sie schenkt eus am Tisch au kei beachtig, gebet ihre immer es rohes rüebli zum biisse und „spiele“. Das chunt scho, mir offerieret ihre immer und sie wird dänn irgendwänn scho cho ;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum