Trennung mit Kind

Was sind eui erfahrige, wie gaht mer da vor.. was sind überhaupt die ersti Schritte.

Kommentare

  • Hey liebi, bin selber ned i dere Situation, han abr brueflich scho chli mit trennige und scheidig ztue gha.
    Würd mich a dinre stell unbedingt berate lah, git ganz vill stelle, au gratis lueg ob das bi dir ide gmeind a bote wird.
    Ich finde t übersicht vode bif super drum da de link: https://www.bif-frauenberatung.ch/recht/trennung-scheidung/
    Da findsch au Infos und en übersicht vode Themen und une ade site links zu beratigsstelle: https://www.familienleben.ch/leben/konflikte/trennung-mit-kind-rechte-und-pflichten-schweiz-8919
    Wünsche dir ganz ganz vill chraft und dass du die richtig understützig und hilf bechunnsch.
    yazemin
  • @snowangel duesch dich trenne ? darfi froge warume?👀😞…muesch natürli net amtworte wenn net willsch! duet mr leid für di…das i sonere situation bisch…!
    ha leider kei erfahrig .
  • Danke @Juno

    @Nalan83 ich tuen mich mal nur informiere... Ich muess eifach paar entscheidige treffe
    Nalan83
  • mir hend en Golden wo 10i isch hend ihn vor de kind kah und isch immer supper guet gloffe... mir hend natürli vo afang ah immer involviert, bim stille/wikle bebele isch er immer go luege und hanen au immer erklärt dass eusi damals erst tochter zu de familie ghört und er sie jezt söll schütze... das isch natürlich supper gange... mittlerwiile isch er 10 und eusi 3 kind (6/5/3) liebet ihn über alles und gegesittig! also isch en teil vo de familie und dörf au so blibe, hūnd sind nöd dumm sie sind sehr schlau und sie chönnt sich sehr schnell apasse muesch ihne nur die zitt geh und vertraue! chunnt guet da bini mier sicher💪
    •mom•of•a•girl•snowangel
  • Ich bi grad i dere Situation. Min no Ehemaa het e Spielsucht und het es abhängikeits problem. Ich has mer lang überleit und den isch de Punkt cho woner wieder en schiss fehler gmacht het und ich bin eifach gange. Ha mini koffer packt mini kids ad Hand und bi vo AG uf ZH zu minere muetter. Ich bi jetzt zwar ufem Rav und lebe wieder bim mami mit 2 kids aber es isch okei. Isch ja nur vorübergehend.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum