Osteopathie

Hallo Zäme,
Min Sohn Sohn 5 Mönet chözlet sit Geburt t Milch use amal meh amal weniger (hend scho verschiedeni Pulvermilch usprobiert). Sitmer mit Brei agfange hend, het er Mühe mitem Stuelgang🙈 de Arzt het eus empfohle it Osteopathie z gah, het öper scho erfahrig demit ka ?
Lg☺️

Kommentare

  • Mis chend het met 4 mönet no vor iführig vom brei plötzli agfange verstopfige ha ond sehr herte stuehlgang, da het sech gehebt bes fasch 3 jährig. De chenderarzt het ame so pulver verschrebe. Esch gange aber has als kei langftisgigi lösig gseh. Be de zom osteo ond wa selli säge? Sett do laufts😉
    Be selber au sehr erstuhnt gsi.
    Cappuccino92
  • Wir sind mit beiden Kindern nach der Geburt zum Osteopath (nicht nur im Bezug auf die Verdauung). Kann ich also wärmstens empfehlen 😉
    Cappuccino92
  • Mier sind au gsie weg was anderem, het absolut nüt bracht.. wie wärs mit de bigaia tropfe?
  • @LilamamaOkei 😕 mal luege bi eus 🤷🏽‍♀️
    Mir gebet ihm t Bigai sit geburt😅🙈
  • Hoffe, es hilft euem chline oder daser sust e lösig findet. Stillsch vor oder nachem esse no? Das cha au helfe d nahrig besser z verträge..
  • Wir waren auch mit 3 Wochen das 1. mal, wegen dem Schlaf. Jetzt mit fast 2 Jahren nochmals, dieses mals Thema Schlaf & Verdauung. Hat nochmals sehr geholfen 😊👍 bin überzeugt das die helfen können, ev. auch bei einem anderen Thema, das dir garnicht "bewusst" ist 😉
    Cappuccino92
  • Wie viel mal hend ihr müesse gah dases was bracht het.? 🤔
  • Mit 3 wochen waren wir 2x dort. Mit fast 2 jahren 1x 😊
  • Okei😊👍🏽 mir münd zwüschet 3-5 mal gah mir sind letscht wuche s ersti mal xi und mir merket na nüt😅🤷🏽‍♀️
  • Ich wür der au Bigaia empfehle, mit het Osteopathie gar nüt bracht.. ha denn sgfühl gha isch die findet immer öbbis und isch mer bizz zu Gspührschmi fühlschmi gsi🤣
  • Aja und wenn er Verstopfig het würi uf Banane Ris Rüebli etc mal verzichte Birre und Zwetschge Brei geh Und eher wässrigi Gmüessorte wähle, evtl scho biz Wasser geh oder nomal chli meh Stille. Wenn er schweri Verstopfige het hilft au mal es Glycerinzäpfli. Meistens wenn de Wurm mit verstopfige mal drin isch dickt de nächsti Stuehlgang au na.
  • @Pallas

    Danke für dini ratschläg 🙏🏽 han aber all das wo du xeit hesch scho usprobiert😅😅 leider änderet sich nüt dra🙈. Drum hoffi ez würkli so fest dases mit de osteopathie besser wird
    MameloPallas
  • Es Löffeli Milchzucker in Schoppe oder de Brei mische hett bi eus wunder gwürkt. Und Cranio chani suscht als Alternative zu Osteopathie au sehr empfehle!
    Cappuccino92
  • Bi uns hetts leider dr Osteopath (2-Sitzungen) au nit wirklich öbbis brocht gege dr Reflux.

    Was am beste gholfe hett isch d‘AR-Milch vo Aptamil. Sit är dure Dag die Milch becho hett isches so guet wie verschwunde.. Mit 8-Mönet isches denn zum Glück ganz verbi gsi, sprich au e „normale“ Schoppe isch nüm uffe cho. 😊🙏🏽

    Gege Verstopfung: Versuechs doch
    moll mit 2 KL Öpfelsaft diräkt.

    Cappuccino92
  • nachem Ässe oder au moll zwüsche dure. Cha jeh nach däm sofort öbbis bewirke. Oder me mischts unter dr Brei
    Cappuccino92
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum