Wie viel trinken eure Stillbabys 8 Monate

Hallo ihr liebe

Ich fröge mich langsam ob das no normal isch🤣Mini chli 8 Monet wird immer no all 3 stund ca gstillt Mittagsbrei isst sie nume sehr wenig und abigbrei au, sie het kei interesse. Us de Fläsche trinkt sie nöd het sie au nie also nur Brust. Irgendwie gsehni das i mim Umfeld nöd. die meiste babys esset 3 Mahlzite und trinket 2 mal am Tag milch. Het das öpper vo eu au gha🙈Tipps zum das ändere?

Kommentare

  • https://www.babyforum.ch/discussion/6212

    Ich glaub das gits na oft. Mini isch 9 Mönet und still sie zu 99%. Fläschli nimmt sie au nöd, und usem Becher trinkt sie nur wasser (hends scho mit muettermilch probiert). Brei will sie gar nöd, aso nur fingerfood - aber das isch natürli mega wenig im verglich wenn mer brei wür geh. Mittlerwil gahni aber au weg, lahn sie bim maa oder oma, wür sie det mal wükli „verhungere“ nimmt sie bestimmt was (muettermilch, brei oder süsch öppis)
  • Jaaaa ich bi immer no bi 2 Stillmalziehte i de Nacht🤣mini isch bald Jährig! Mit 9-10 Mönet het sichs essverhalte mega verbesseret. Schoppe nimt sie nur Wasser. Ich bi jetzt mal optimistisch das sie bald mit Kuehmilch mini Milch nüm will🙈
  • Mine het bis 9 Mönet praktisch nur gstillt und es bizeli vom tisch gässe. Ich glaube das wo du beschribsch vo dim umkreis isch eher neg babygrecht 🙊 Hauptnahrung bis eis isch milch 😋 Übrigens isch er jetzt mit chli meh als eis en supper ässer 😃
  • @Eline22 glaube es git keis nit normal oder normal 😉😉
    mina sohn isch 5 monät und isst super brei wird nur nu am abend und em morge gstillt
    das chunt halt au vor ☺️glaub aber nit daser nit normal isch

    @nena93 lah di nit lah stresse :)
    falls er den wirkli hunger/durst het würd er au dr shoppe oder so näh :)
  • JunoJuno

    71

    bearbeitet 17. 05. 2023, 07:43
    nena93 schrieb: »
    Hallo ihr liebe

    Ich fröge mich langsam ob das no normal isch🤣Mini chli 8 Monet wird immer no all 3 stund ca gstillt Mittagsbrei isst sie nume sehr wenig und abigbrei au, sie het kei interesse. Us de Fläsche trinkt sie nöd het sie au nie also nur Brust. Irgendwie gsehni das i mim Umfeld nöd. die meiste babys esset 3 Mahlzite und trinket 2 mal am Tag milch. Het das öpper vo eu au gha🙈Tipps zum das ändere?

    Aso bi mim chline ischs genau glich!
    Er isch au 8 Mt und wird no vill gstillt, eigentlich au all 3h, brei isch ned würkli sis, aber so Stückli mag er (maispops, s innere vo Gurke, Banane, tomate, erdbeeri, weichkochti sache....) er het mega spass dra und will immer mittesse wenn mir essed, abr satt wieder devo aktuell nonig.
    Fläschli klappt au ned, aber Milch odr Wasser im schnabeltassli und im bächer klappt, hesch das schomal ausprobiert?
    Mach mir voll kei sorge, er isch mega fitt, immer aktiv und erchundet t wält.
    Chind sind sooo verschide, mach der kei sorge!
    Food under one is just for fun!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum