Wickle - Weli Produkt empfähled ihr für Neugeboreni?

Hallo mitenand!
Mir bechömed ide nächste paar wuche euses erste chind. Es isch alles parat, nur bini mir ned sicher, weli windle (pampers sind tüür? gueti alternative?) welli reinigungstüecher (milette?), was für cremene etc. ich paratlege söll… was chönd ihr erfahrene Mamis guets empfähle?
Grüessli

Kommentare

  • (und papis natürli 😉🤗)
  • Pampers sind tür aber ich finds eifach die beste windle. Sind ned gstabig und suget super. Statt füechttuechlin wür ich windelilage-vlies mit wasser bruche. Isch au günstiger 😉 Und wege de produkt. Da langed es guets bio oliveöl, meh bruchts würkli ned. Alles gueti für dini geburt.
    lalamama
  • Mir benutzed pampers, milette einmalwaschlappen vom migros & wasser zum wickle. Wen de Po mal rot isch het mer d hebamme bepanthene empfohle (die windelschutz creme vertreit min chline ned so) & es babyöl & babyshampoo zum bade 😊
    lalamama
  • Meine zwei haben nur Pampers vertragen 😉. Wir haben auch einige windeln getestet.
    Habe auch sehr gute Erfahrungen mit Weleda Produkten (man kann sie auch fast überall kaufen). Wir verwenden eigentlich nachts immer die windelsalbe von weleda. Hatten bis jetzt immer super gute hautverhältnisse im windelbereich. Gereinigt wird mit wasser (und den milette windeleiagen) und unterwegs mit den pampers feuchttüchli mit 99% wasser. Mandelöl oder Muttermilch verwende ich bei trockener haut zum Baden. Habe immer eine Tube Zinksalbe auf vorrat für offene stellen (bis jetzt aber noch nie gebraucht). Hat mir meine hebamme empfohlen. Das ist auch schon alles. 😉
    SandrinelalamamaLauritaa
  • I finde d rascal&friends mega. Si sitze super und schmöcke au nid so nach plastik wie anderi. Füechttüechli hani vode Pampers Aqua Pure gno, die si nur mit wasser alternativ gits die no mit kokosöl. Aber ganz am afang hani die grosse wattepads brucht mit wasser.
    lalamama
  • Ich bin mit de milette zfriede gsi für dusse und diheime strickwindle. Als pfleg nur wasser und jojobaöl. Windelvlies für unterwegs.
    lalamama
  • Mir händ au mit de Pampers (Premium Protection) die beste Erfahrige gmacht. Super suugfähig, stinke nid wenns nass sind und sind nur es paar mol usgloffe.

    Zum wäsche bim wickle würd ich au nur Reinigungspads oder wie scho erwähnt, Windelvlies-Ilage verwende und Füechttüechli nur für unterwegs.
    Au wenn bi de Füchttüechli stoht 99% Wasser, sind do no e huufe anderi Sache dein, wo d Huut vom Baby unnötig belaste.
    Sunst zum Pflege bruchsch nid eso viel am Afang… chli Mandelöl und e Wundschutzcreme länge. Im erste Monet händ mir am Afang zum Bade au nur Mandelöl verwendet. Wenn sie denn langsam agfange händ schmöcke, wenn s erste mol mit Babyshampoo.
    Alles Gueti für die bevorstehendi Geburt 😊.
    lalamama
  • Ich ha au Pamperpremium Protection i de Monatsbox nöd viel türrer als Migros/Coop Windle.

    Creme:

    Oxyplastin:für sehr Wunde Po

    Bepanthen Onguent :e Fettsalbi chasch für alles neh, trocheni hutstelle, rissigi hutfalte hinder de Ohre , PO wo liecht rot isch,

    Es guets Mandelöl vo de Apotheke und alles vo Weleda Baby findi super🤩

    Ich wür au Windelilage vom Migros oder Coop neh und mit warmem Wasser abwäsche denn Lufttröchne la oder miteme trochene Waschlappe troche tupfe.
    lalamama
  • Mir hend am Afang immer Pampers Premium Protection brucht. Tests mit andere Windle sind nid so zfridestellend gsi (brettartig, stinkend , Usschlag etc.). Zum Putze nur warms Wasser und Babywatte (Migros und die sehr weiche Coop Naturaplan).
    Am Afang nur ab und zue Bio Mandeöl für dHutfalte. Wenn chli rot denn entweder Weleda Wundcreme, Zinksalbi oder Bepanthen. Aber das hend mir am Afang eigentli aues nid wirkli brucht, da er bis hüt (19 Mönet alt) erscht öpe 3-4 x minim rot gsi isch. Füechtüechli für unterwägs hani vo Pampers gha (Harmonie Aqua), aber ou uswärts wenn immer mögli nur Wasser und Watte brucht. Söscht no M-Budget Nastüecherbox zum Nochetröchne (tupfe).
    lalamama
  • Ah jo, mittlerwile nähmid mir tagsüber Lupilu-Windle vom Lidl oder Pants. Nachts immer no Pampers Premium Protection.
    lalamama
  • Mir hend die vo milette (migros)
    lalamama
  • Au pampers premium prot. i de nacht .
    Am Tag coop Mybaby windlä.

    Mit pads und wasser reinige bim wicklä. Und wenns mol rotä Po git. Mustela Windelwechsel creme .. diä bescht wiä mir findet. Au natürlichi inhaltstoff

    Und creme .. tüämer nur mit mandelöl wenn mer badet.

    🌸🌸🌸
    lalamama
  • Windle händ mir am Tag Lidl oder milette oder die vom dm. ZNacht Rascal & Friends (tüend nöd wickle i de Nacht). Putze nur mit Watte und Wasser und Mandelöl. Oxyplastin oder heilwulle wäns rot isch
    lalamama
  • Hallo
    Wären Stoffwindeln eine Option für dich? Sind einfach in der Handhabung, anfangs recht teuer, aber über die Jahre gerechnet wesentlich günstiger, ich wasche jeden zweiten Tag, funktioniert super. Ich würde nie wieder mit Wegwerfplastikwindeln wickeln…
    Reinigungstüechli gibt es auch aus Stoff, die kannst du dann gleich mitwaschen.
    Pflegeprodukte haben wir ein hochwertiges Bio Babyöl und eine Zinkfreie Salbe von Weleda. Shampoo ist in den ersten Wochen nicht empfohlen, damit die Haut deines Babies eine natürliche Schutzschicht aufbauen kann.
    Ich wünsche dir eine wundervolle Geburt und eine tolle Kennenlernzeit 😃
    lalamama
  • Ich ha babylove windle vom DM. Nonie usglofe oder sucht problem ka mit dene. Ich finde sie super 😊
    lalamama
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum