Welche Sandalen für 15-jährige Tochter?

bearbeitet 28. 05. 2023, 16:45 in Plauderecke
Liebe Frauen (und Männer)

Ich brauche euer Schwarmwissen: ich möchte für meine Tochter, 15 Monate, kann gut laufen, Sandalen kaufen. Am liebsten Barfussschuhe.
Nun stellt sich die Frage, weich? Und empfehlt ihr Sandalen die bei den Zehen offen oder geschlossen sind?
Danke für eure Tipps!

Kommentare

  • *welche, nicht weich
  • Ich würde dir geschlossene Sandalen empfehlen. Sie fallen trotzdem immer mal wieder hin und aufgeschürfte Zehen/ Nägel sind echt schmerzhaft.
    Ich persönlich hatte jeweils Elefanten gekauft, aber nur, weil diese sehr gut an die Füsse meiner Mädels passten 😊
  • Ich emphiel au d elefanten und gschlosseni schueh vorne,wie d thea seit😃
  • Ich han au nur gschlosseni und au vo Elefanten ka und finds super, han aber au so en schwarze ka vo Nike. Und min sohn het de jedetag jederzit welle alege
  • Unbedingt gschlossnigi wi di anger o scho gseit hei. Mir hei im Dosäbach jewius günschtigi kouft, ha eifach druf gluegt das si ä weichi Sohlä hei das si guet chöi abroue
  • Mir hei scho immer nur Elefante Sandale kauft, am Afang vorne gschlosse und wosi älter si worde den normali 👍🏼 si si schön weich und d innesohle isch us leder, wasi super gfunde ha will beidi chinder so schwitzigi füess hei.
  • Mir hend au gschlossnigi Elefante 👌🏻
  • Mir hend die offene vo Peppino, die gross het die Problem gha mit ufgschürfte Zeihe. Die chli eher scho, mal luege obs den au na zueni wird geh.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum