August Mamis 2014

1235

Kommentare

  • Härzlichi gratulation jessy! Hoffe euch gots guet?
  • Gratuliere ganz ganz Härzlech ;)
  • @ mimi üs gahts super, gönd hüt schowieder hei. Dangge vielmal
  • O Jessy, gratuliere öich stolze Eutere gaanz härzlech zu öiere chlyne Prinzässin, wunderschöni Näme, übrigens... Guets anenang gwöhne...
  • Hey jessy gratuliere wauw scho nach 1tag hei gah:-)) ich chan au chum warte uf mini geburt
  • Hey jessy und wie isch die erscht Nacht dahei gsi? Isches nöime dis erschte? :)
  • Hey shibisa wän isch es bi dir den so wit:-)) und häsch alles scho bereit:-)
  • Liebe Jessy, ganz herzliche Gratulation zur Geburt deiner kleinen Tochter! Schön, dass es euch so gut geht! Ich wünsche euch eine ganz schöne Kennenlernzeit und ein gutes Einleben zu Hausen
  • Didem eigentlech am 23.08 :) cha aber jede momänt los gah (währ froh) ja ha praktisch alles parat hihi
  • Dangge vielmal

    S isch s zweite chind

    Die erscht nacht isch uh sträng gsi aber jetzt gahts
  • So währ planget de süsch no so uf sis Schätzi? I ha am Mäntig dr nächst Kontrolltermin direkt im Spitau ts Bern.
  • Mir... :) Am Mäntig het dr FA gseit di Chlyni sig scho wit unger, är het scho z Chöpfli gspürt... Ha itz am Mittwuch z erste CTG, bi gspannt... Wi geits dir?
  • I ha mis 2 Ctg gha, am Mäntig mis 3 wener bis den nid scho da isch. I bi geburtsriif u am Mäntig bereits 3 cm offe gsi. Bi gspannt was am Mäntig usechunt. ev. Phaute si mi de o grad u Leite ih da ig am 23.08 Termin hät u mir wäge mim Bluetdruck nid ts lang düe warte.
  • Ja, de hoffi für di, das dr Muettermund no witer ufgeit, iileite isch gloub nid so cool... Drücke dir d Düüme, das dr Chly säuber chunnt...
  • Weme Geburtsriif isch, isches nid so äs Problem :) aber währ natürlech scho schöner wes vo säuber gieng ;)
  • Hey Shibasa... Bi gspannt uf hüt, wassi mit dir vor hei... Häb ä guete Tag...
  • Danke Suenneli. Hocke sitem 9ni im Spitau, i hane no müesse sägä dasi wägem CTG dabi u nid nume fürne 0815 Kontroue. Itz versuecht d Assistentsärzti sit 1 1/2 stung dr Oberarzt ts erreiche aber dä isch unuffindbar u ig mues itz eifach warte...
  • Warum brauchen die denn für ein CTG den Oberarzt? Bei mir haben das alles die Hebammen gemacht...
  • Drum Bini froh das ig privat Versicheret bi de muess me nid unnötig warte ;)
  • muckel ging um die Entscheidung ob ich bleiben muss oder nach Hause darf. Bin nun auf dem Nachhauseweg. Wohl der letzte Tag mit Babybauch :)
  • Das CTG hat auch die Hebamme gemacht :)
  • Hat die Geburt selber gestartet, oder wird morgen eingeleitet?

    Mach unbedingt noch ein Bauchfoto! Ist so toll, wenn man noch ein Bild hat vom letzten Tag. Mein letztes Bild mit Bauch ist draussen im Garten des Spitals entstanden, wo wir spazieren durften um zu schauen, ob die Wehen in Gang kommen. (kamen sie...mein Gesicht ist leicht schmerzverzerrt auf dem Bild).
    Und 12 Stunden später war mein Schatz da.

    Drücke dir die Daumen, dass alles gut läuft!
  • Ich weiss noch nicht was gemacht wird. Warte noch auf das Telefon um den Termin zu machen dann weiss ich mehr.
  • Das ist aufregend, oder? Man ist gespannt und gleichzeitig voller Vorfreude....
  • Ne ich bin nur noch genervt! Habe keinen fixen Termin, muss morgen um halb 9 mal anrufen wenn sie platz haben muss ich Einrücken, wen nicht muss ich Nachmitags anrufen und bin auf Abruf. Toll und weder ich noch mein Mann können Auto fahren!! Ich bin nur noch genervt, keine Freude, keine Spannung nichts nur genervt
  • Wird dann eingeleitet oder ein Kaiserschnitt gemacht?
    In welches Spital gehst du?

    Lass dich nicht stressen, das tut euch nicht gut! Denk einfach dran, dass du wahrscheinlich in spätestens 48 Stunden dein Baby im Arm halten darfst nach 9 Monaten Wartezeit!
  • Bringt mir nichts wen ich im ganzen Trubel noch einen Fahrer finden muss der Zeit hat uns zu fahren und sich den ganzen Tag auf Abruf bereit hält. Es wird eingeleitet, frag mich zwar gerade ob ich nicht anrufe und für den Mittwoch einen KS verlange. Frauenklinik in Bern.
  • O, du Armi... Lass dich nicht unterkriegen... Di si aber o nid grad fiinfüehlig... Das chame grad no bruche, he?! Dänke fescht a di...
  • Ja es isch ganz es tolls gfühl :/! Mi chasech im moment überhoupt nid druf fröie gli dr Zwärg i de Arme ts ha. Im momänt isch aus numä stress!
  • So mir si ufem Wäg nach Bärn. Hüt geits auso los u scho gli dörfe mir üse Prinz i de Arme ha :) *aufgeregt*
  • Dänke a di...
  • Ich hoffe es ist alles gut gelaufen oder es wird noch alles gut laufen, was noch kommt! Einleiten braucht ja manchmal etwas Zeit.

    Bin morgen auch in der Frauenklinik, aber zur Rückbildung. Spannend, dass wir dann grad gleichzeitig im gleichen Haus sind!
  • Bueb laht sich Zyt. Si hei so viu ts düe gha das sie nüm gmacht hei dür d Nacht umi hei la schlafe. Bi gspannt was dr hüttig Tag so bringt
  • Hey Shibasa... Gits scho News? Bim CTG isch aus guet gsi... Mir si auso o gspannt, wenn, dases losgeit...
  • ShibasaShibasa

    684

    bearbeitet 21. 08. 2014, 12:38
    Hey Suenneli üse Bueb isch gester am 20:30 per Kaiserschnitt ghout wordä. Är isch 51cm gross u 3760 gramm schwär :) leider isch si chopf chli ts gross gsi. Därum hets e KS gäh
  • Gratuliere ganz herzlich und wünsche euch eine ganz tolle Kennenlernzeit und eine gute Erholung vom Kaiserschnitt!
  • Danke die Genesungswünsche kann ich brauchen.
  • Härzlichi gratulation
  • Herzliche Glückwunsch shibasa
  • Danke Euch ;)
  • Wie heisst din chline eigentlich shibasa?
  • Sören Brian :)
  • Ou Sören hanni au uf de lischte ka. Gefallt aber mim maa nid so. Ich find die nordische nämme so schön und er eigentlich gar nid :)
    Mir sind immer no am diskutiere ;)
  • Hihi nei bi üs isches eigentlech relativ schnäu klar gsi. :) mim maa hets nume nid passt dasi haut gärn ä doppu name hät. Aber mir heinis chönne einige ;)
  • Ui, scho lang nüm cho luege... He, gratuliere dir ganz härzlech zu öiem Sohnemann... Geitsnech guet? Bi üs tuetsech no nid so viu... Warten...
  • Danke viu mau. Mir nid aber am Sören geits tip top
  • Was isch de mitdr? D Narbe odr wägdr Milch?
  • Beides... Ke Miuch, d wunde düeh weh, bluetdruck spinnt eifach grad aus
  • Shibasa, mach dir wegen der Milch keine Sorgen! Das kommt schon noch. Bei mir kamen am Anfang nur Tröpfchen. Mit viel Mühe haben wir die aus der Brust raus gequetscht (sie Stillberaterin hat mir dabei geholfen, die wissen wie man am Besten drückt. War sehr schmerzhaft). Die Kleine hat die Milch die ersten Tage mit dem Löffelchen bekommen und dann aus einem Becherchen. Waren ja nur ein paar Milliliter. Erst nach ein paar Tagen könnten wir dann wechseln auf abpumpen und Fläschchen. War aber jeweils immer noch nicht viel. Aber irgendwann kam sie dann!

    Frag mal nach Stillkugeln/Milchbildungskugeln und Stilltee!
  • Muckel wir pumpen momentan ab und nach jedem 2-3 mal haben sie ne Spritze voll, es kommt also. Haben uns dazu entschlossen nichts zu machen, dem kleinen den Shoppen zu geben und zu schauen wie es dann zu Hause in der gewohnten Umgebung ist. Junior ist zufrieden und nimmt zu und das ist das wichtigste
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum