Schwanger und Schaffe im detailhandel

Ich bin mit mim 3 chind schwanger und schaffe imene fixe pensum vo 60% im verkauf, han aber e kaderposition also Stv. Bin grad ih die 25ssw grutscht und merke dasi scho mega am ahschlag bin mit schaffe und zwei chlichind. Han au erst grad im april e mittelfuess fraktur gha und han 4wuche gfehlt.

Wie gsehnd ihr das so? Han denkt reduziere scho mis pensuk uf 40% und ab 30ssw komplett 100% chrankschriebe la. Bin hin und her grisse aber merke dasi kaputt bin. Ischias beschwerde etc.

Kommentare

  • Mini tochter isch am 3.märz ufd wält cho und ich bin im dezember 50% vo 60 Pensum chrank gschrebe worde, und ab januar 100% krank gschrebe worde. Han im altersheim gschaffet ide huswirtschaft und es isch körperlich au ned ohne gsi und leider nümme gange. Lueg uf dich, suscht machts niemer🙏 min arbeitgeber hät leider ned sehr vell rücksicht uf mich gno :/
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum