Putzfrau gsuecht re. Züriseeufer

Kei Babyfrag, ich bin uf de Suechi nachere Putzfrau wie händ ihr öpert zueverlässigs gfunde?

Kommentare

• Vo wo bisch? Ich han ganz e gueti allerdings redet sie nur italienisch. Ich han sie über Homeservice24 gfunde und mir düend sie selber abrechne. Sie isch ganz e fliessigi und u liebevoll mit mine Kind.
  • Wir haben unsere über Mamiexpress gefunden.
  • bi üs hets über empfehlige vo nachbere und en aushang im quartierlade am beschte funktioniert. au lokali facebook-gruppe oder tutti chönd öppis bringe, aber ehrlich, e empfehlig isch mer am liebschte gsi, da weisch wenigschtens dass es passt.

eis wo mer am afang gar nöd bewusst gsi isch: sobald du regelmässig öpert für de haushalt zahlsch, giltsch du als arbeitgeber und solltsch sie bi de ausgleichskasse aamelde und unfallversichere, au bi nur es paar stund i de wuche. süsch isch es leider schwarzarbeit und wenns mol öppis git haftesch du. mit em vereinfachte abrechnigsverfahre vo de kasse isch das aber zum glück schnäller gmacht als mer dänkt.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum