Schwangerschaft nach Fehlgeburt
1
Hat jemand von euch Erfahrung mit einer Schwangerschaft direkt nach einer Fehlgeburt ohne dabei die erste Periode abzuwarten?
Ich hatte am 11. Juni eine Fehlgeburt in der 6 SSW und bin mir unsicher ob wir jetzt nach den Blutungen besser verhüten oder nicht. Im Internet liest man alles..
Ich hatte am 11. Juni eine Fehlgeburt in der 6 SSW und bin mir unsicher ob wir jetzt nach den Blutungen besser verhüten oder nicht. Im Internet liest man alles..
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
2
Ich hatte letztes Jahr im Dezember eine Fehlgeburt in der 7 SSW, und wurde nach eine Monat wieder schwanger.
Falls du nicht meher schwanger werden willst, würde ich verhüten.
Ich habe nicht verhütet, wollte wieder Schwanger werden.
Jetzt bin ich in der 22 Ssw, habe keine Beschwerden.
LG Linda🌸
82
Ich han im Herbst 23 ide 7. wuche e fählgeburt gha.. do mir vorher lang nöd bereit gsi sind für es 2. chind & mir aber kei ziit händ wölle verlüre, hämer ohni verhüetig witer gmacht. Mir händ nöd extra de eisprung oder so usgrechnet, aber gfunde, wen de körper parat ish, klappets vilicht & falls nöd ish au okey 🙃 ii bi dirket widr schwanger worde, also ohni periode dezwüshet. Ii ha e gueti schwangerschaft gha, ohni problem.. jetzt wird den üse goldshadds bald 2 🥰
Alles guetii diir ❤️