ICSI Behandlung
1
in Kinderwunsch
Hallo zusammen 
Ich bin neu hier und suche Frauen aus der Schweiz, die aktuell in einer ähnlichen Situation sind wie ich.
Bei mir steht eine ICSI-Behandlung an (bzw. ich stecke gerade mittendrin).
Der Weg zum Wunschkind ist emotional und körperlich oft eine Achterbahnfahrt.
Auch wenn mein Partner mich super unterstützt, merke ich, dass mir der Austausch mit Frauen fehlt, die genau wissen, wie sich die Hormone, das Warten, die Hoffnungen und die Ängste anfühlen.
Ich würde mich riesig freuen, wenn sich hier Gleichgesinnte finden – egal ob für ein kurzes Mutmachen, zum gemeinsamen "Hibbeln" oder einfach, um sich den Frust und die Freude von der Seele zu schreiben.
Meldet euch gerne hier im Thread oder per Privatnachricht.Liebe Grüsse
Ich bin neu hier und suche Frauen aus der Schweiz, die aktuell in einer ähnlichen Situation sind wie ich.
Bei mir steht eine ICSI-Behandlung an (bzw. ich stecke gerade mittendrin).
Der Weg zum Wunschkind ist emotional und körperlich oft eine Achterbahnfahrt.
Auch wenn mein Partner mich super unterstützt, merke ich, dass mir der Austausch mit Frauen fehlt, die genau wissen, wie sich die Hormone, das Warten, die Hoffnungen und die Ängste anfühlen.
Ich würde mich riesig freuen, wenn sich hier Gleichgesinnte finden – egal ob für ein kurzes Mutmachen, zum gemeinsamen "Hibbeln" oder einfach, um sich den Frust und die Freude von der Seele zu schreiben.
Meldet euch gerne hier im Thread oder per Privatnachricht.Liebe Grüsse
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
8
Mini ICSI Behandlig isch zwar scho fast zwöi Jahr här, vlt chani dir aber glich chlei Muet mache. Mi Sohn isch jetze 13 Mönet alt. I weiss no dasi denn immer viel offeni Frage ha gha, womer niemer so genau het chönne beantworte, auso faus no öpis konkrets wetsch wüsse darfsch mir gern schribe 😊
Mir hei insgesamt fast 4 Jahr unerfüllte Kinderwunsch gha. Nach 2 Jahr heimer ahgfange mit IUI ire Klinik womir üs leider nid so guet ufghobe hei gfüehlt. Viel Rückschläg, emotionali achterbahnfahrt, zite wome
d hoffnig scho fast ufgä het. Nach 4 erfolglose IUI heimer d Klinik gwächslet. bismer
dört si dra cho si natürli o wieder Monate vergange.. 🙈 aber besti entscheidig gsi. dört heimer üs sofort guet ufghobe gfüeut mitere super ärztin. Top Beratig, Top Behandlig. Mir hei üs de für ICSI entschiede als nechste Step (i ha ke Geduld me gha), trotz panischer angst vor dere Sadierig bir Punktion 🥴. Aus vorbereitig bini id Akupunktur (bi eich eher kritisch bi so sache aber i schwöre uf das), hami versuecht so gsund wie möglech z ernähre und viel sport gmacht. Hormon Sprütze jede tag, es het so müed u kabutt gmacht, bi näbebi 100% schaffe. happig, aber i hasmer schluss am end doch schlimmer vorgstellt gha, aus es de isch gsi. und me het sone chraft u motivation für das
chline wunder z erreiche. Ha när 9 EZ punktiert bercho, 6 heis bis zum 5. Tag gschafft. Eis dervo isch jetze mi über alles gliebt chli bueb, wo grad seele-froh i sim bettli schloft 🙏🏼🥹 u 5 witeri si no uf üs am warte ir gfrüri (makaber🤣). I muess derzue no säge, ha endometriose und es jahr vor däm ganze hani die no lo use operiere, mit no meh panischer angst vor vollnarkose. i ha z ganze spital zämegrännet wöu i gmeint ha i muess stärbe (ke witz isch würkli mini grössti angst) aber das zeigt wie stark mir froue si und wie sehr mir im
härze scho mami si, das mir aues
schaffe und üses chline wunder erreiche. und so wirsches ou du schaffe. gib nid uf ou wenn d ussicht a deune pünkt no so schitter und deprimierend isch. aues chunnt guet und ou du wirsch gli dis
schätzeli i dine arme ha. alles guete💕
2
8
Ig bi zerst Bir CARE gsi in biel, die gits aber ize gloub nüm, si züglet u heisech umbenennt so wieni das gseh ha.
När simer id Insu Bern. und dene heimer üses chline wunder z verdanke 🙏🏼
8
2