Unregelmässiger Zyklus seit absetzen der Pille!

245

Kommentare

  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 20. 08. 2014, 00:34
    Und bei deinem Partner ist auch alles gut? Es gehören ja immer zwei dazu, damit es klappt! Finde es schade, dass die Frauen immer die möglichen Probleme bei sich suchen.
  • Bei mir ist im moment ja einfach das problem das ich die mens ja nicht bekomme, da kann mein verlobter ja nix dafür...
    Aber er ist sowas von süss und gibt sich mühe und liesst die ganzen sachen im inernet, hat sich mit ovu tests und zervixschleim und basalthemperatur auseinander gesetzt...
  • Heiiiiii zusammen!
    Hab mal wieder eine frage... Hab seit gestern immer wieder so ein ziehen und stechen auf der rechten seite eileiter/ eierstock richtung mumu! Kann das der mittelschmerz sein? Hatte das noch nie!
  • Misst jemand von euch die basalthemperatur?
  • Nein meine Temperatur habe ich nie gemessen, aber den Zervixschleim kontrolliert. Wie geht es dir mit den Schmerzen? Ist es wieder besser?
  • Bis gestern ganz schön heftig, auch mit schmierblutung abr nur aufm wcpapier...
    Kannst du immer genau auf den ZS gehn? Hattest du auch schon mal so schmerzen?
    Wär meeeega wenn das der ES war!
  • Einnistungsblutung?
  • Test negativ... Kann auch von der temperatur her nicht sein...:-(
  • Ich bin mir sicher, dass es irgendwann klappt! Du solltest dich nicht so unter Druck setzen und stressen mit Temperatur messen etc. Genießt doch lieber einfach die Zweisamkeit und übt fleissig, ohne dass es wegen der Temperatur dann irgendwann ein "'muss" ist, weil es jetzt gerade klappen könnte. das wird euch nämlich nur noch mehr stressen und wenn's eine Weile so läuft und zum Muss wird, auch unter Umständen eure Beziehung belasten.
  • Eigentlich wollte ich ja gaaaar nicht... Aber immer dann hat man irgendwelche schmerzen genau da, und dann leichte blutung und so, ich mein das macht ein ja wahnsinnig oder?
    Ob mann will oder nicht, mann grübelt dann halt warum es so ist....

    Temperatur messe ich nur damit ich sehe ob ein eisprung war, das sieht man ja eigentlich erst danach..

    Wir haben soooo viel und regelmässig sex sorry ;-) das lässt uns nicht stressen, mit dem geignetem zeitpunkt sex geht gar nicht, haben wir aufgehört, das bringt nix ausser frust! Jetzt hüpfen wir halt einfach ständig in die kiste, macht auch mehr spass so! :-)
  • ZT 77 und immer no nüt
  • Wir sind auch wieder am üben. Hatte vor einem Monat in der 7 ssw das Baby verloren. Jetzt auf ein neues. Wurde nach drei Monaten nach absetzen der Pille Schwanger. Leider hat es nicht gehalten. Musste aber keine Auskratzung machen. Jetzt probieren wir es wieder. Bin mal gespannt wann es wieder klappt.
  • Das klappt sicher ganz schnell. ;-)
  • Miaflurina ich drucke duume dases gli wedr klappet!
    Bi mier sinds ez 9 mönet sitti pille abgsezt han...han bis ez nur 4 mal mini täg gha...
  • Danke eu. Ich warte eifach mal ab. Mach mir kein Stress.
  • Misst öper vo euch temperatur?
    Ich mach das ez sit afang auguscht, mini Fraueärztin het gseit ich sell das mache, abr ich ha na nie e hochlag gha... Und ez ja scho fasch set 3 mönet wedr eisprung na mini mens...
  • Wie misst mer den Basaltemperatur? Het mer da öpis speziells zum messe?
  • Ja ich ha so en fiebermässer kauft und da muesch jede morge um di gliich ziit bevor ufstahsch mässe, denn treisch temperatur ii... Und wenn tempi ufe gat hesch en eisprung gha, die bliibt denn dobe und denn sinkt si wedr wenn dini täg bechunsch, bliibtsi aber dobe bisch schwanger... Ha mega lang gha bisimi da iigläse gha han.. Abr ez machi das, dametmer gseht ob en ES gsi isch, abr mini tempi isch set 2 mönet imr zwüsche 36.30 und 36.0 aso kei hochlag=kein ES!
  • Ach so gat das. Den weiss ich jetzt bscheid. Danke.
  • Anderi Frag machtmer sich den ts Läbä so nid schwär? Isch ja doch irgendwo e Hoffnig und e Druck da? Oder nid?
  • Ja scho, abr d fraueärztin het gseit ich sells mache... Ich lütere eh morn mal a... Cha ja net sii das set 3 mönet nix meh gat...
  • A was Ligt de das.. Das me ke Eisprung het? Ha das Problem nie gha drum macht's mi grad chli neugierig... :)
  • Ja aber du machsch dir so extreme Druck i würds nüm mache us la druf ab cho! Isch ts beschtä u eh no ts schönschte. ;)
  • Bo wenni das wüsst... Ich hoff das find mini fraueärztin use...

  • Ja würds o zerscht mal abkläre warum...muesch de du ihre o agä das was de gmässe hesch zum usefinge?
  • Ja genau ich zeig ere denn die kurve und denn chasi das studiere... Ha min hormon hushalt scho kontrolliert da isch alles in ornig, darum findis chli komisch...
  • Ja das isch würklech komisch hesch de das scho geng gha? Villech isches ja stressbedingt?
  • Hmm nei has ersch so komisch siti pille abgsezt gha han, stress glaubi net, wellmer ersch ab mai hend welle afo, abr das mitm durenand het vorher scho agfange... Und wennd das problem hesch, chasch au wend wetsch net abschalte, abr ich stress mi net, machmer nur sorge...ich verstahs eifach net wiso... Bi ja gsund, jung, normal gwichtig...
  • Bi ez gad e wuche ide ferie gsi, aso tüüfe enspannt hihi...
  • Ela i bi 2 Jahr nid schwanger worde (ha nie mit Pille verhüetet), unregumässige Zyklus (bi 20gi gsi) ha aber nie öppis drgägä ungerno us eifach uf mi la zuecho. Ha nüt la ungersueche oder so. Hüt mit 27gi bini stouzes Mami vomene 4 Wuche aute Bueb. Jedes Sorge mache ect. Würkt sich negativ ufe Hormonhushaut us...
  • Ou jö gratoliere...
    Ja abr heter das kei angscht gmacht? Wels ja net normal isch... Ich bin 30 gi, und es machtmi halt eifach hässig dasi netemal d chance han uf e schwangerschaft wel kein ES han... Es isch net so dasi mi stresse weli nani schwanger bin... Sondern ebe dasi ja eso gar kei chance han..
  • Nei überhoupt nid. Guet i bi haut was das Ahgeit so ihgsteut dases entweder klappet oder u wen nid hets ä Grund. U wede ja Gsung bisch u aus sowit abklärt isch, stressisch Du di Körper zuesätzlech u de steut dä ersch rächt ab.
  • Ich wünscht ich chönts eifach abstelle...
  • Hallo Ela, ich bin jo nuni lang do im Forum deby und ha jetz grad all dini/ euchi Biiträg gläse! Ich finds scho no interessant wie mir Fraue eus amigs richtig in öppis inesteigere chönet- ob mer selber wend oder ned ;-)
    Vellecht hesch mini Frog "Erste SS Symptome" au gläse, de weisch dass i genau au i somene "Züg" inne bi- und bi mir isches de ERSCHTI Zyklus gsi - wie goht das au wyter?!

    Aber ned zvel vo mir, lieber vo dir. Ich ha e Schwöschter wo de FA grote het Hormon zneh well ihre Zyklus au seeehr unregelmässig gsi isch. Sie het de mit TCM/ Akkupunktur probiert und isch nach 3 Mönet Schwanger worde und hüt stolzes Mami vomene zwoi Jährige Bueb! Ich selber han vor de Hornonverhüetig (vor 12 Johr) au seehr unregelmässig Mens gha und bi scho vorem absetze vom Nuvaring 4x id TCM und jetz natürli wyterhin! Bis jetz hani e sehr guete regelmässige Zyklus 27/28 Täg!

    Vellecht hilft der das biz wyter? Drück eus beidne Düme dasses klappet!

    glg
    PS: wirde no das Johr 30gi... ;-)
  • Heiii energy
    Ja genau das hani au gläse, isch be dier alles wedr am laufe?was isch denn das gnau???
    Ich nimm ez set fasch 2 mönet mönchspfäffer und himbeerispray...
    Ich ha ez sit 80 täg gar nüt meh gha, wedr eisprung na mens... Ha ez mit de FÄ gred, und si hetmer es gälbkörperhormon verschrebe zum d mens iileite...
    Ich han gliichziitig, wie es dubeli hihi min körper schnell na mini meinig puzt, vowäge er mach ez sit 3 mönet ferie, und pläuschlet ume, entwedr fater ez afo schaffe we all andere odr es git tablette wonen us siinere fuulheit useholet... Ich ha set 2 täg tablette dehei, hasi nani gna, ha sit geschtr en temperaturastiieg :-) chas gar nani glaube, das heisst er hets wüki evt gschafft nach 3 mönet en eisprung:-)
    Ez eifach fescht dra glaube..muess na morn abwarte obs wiiter stiegt!!
    Chömer zäme chli ustuusche wasmer gad so duremachet, tuet ame guet gäl wemer net elei isch...
  • Hoii Ela,
    Ich befind mi jo jetz im zweite Zyklus und probier mi selber wieder ufe Bode zbringe. Isch wirkli ned eifach, aber ich weiss wirkli gnau wenn mi Eisprung isch und jo, klaro isch mer de am "hyppere" hetts jetzt klappet oder ned...!

    Dasch so super mit dim Eisprung?! Scho no komisch wenn me 80 Täg ke Mens me het...! Do isch dini Freud umso grösser gell.. ;-)

    Jo ich due mi gern usduusche, zäme hibbele isch besser als elei und ich due au ned gern mit andere us em Fründeskreis drüber rede-> de chumi ebe nie ufe Bode, so wienis schrib im erschte Satz ;-)

    glg und bis bald
  • Ach so, was wotsch no wüsse? Was TCM isch?
    lg
  • Ja genau TCM, hani nanie ghört!
    Ja du ich hoff be dier klappes subito susch dreihsch ja na dure;-)
    Gäll ez na die blöd warterei imr... Weld ersch i 2 wuche meh weisch... Unglaublich was füre nervesach da dure machsch... Ja ich hoff dases wüki en eisprung gsi isch... Kuuuul ez hani öper zum hibble :-)
    Wenn isch be dier wedr ziit zum umehypere? Aso hesch de ES scho gha odr nanig?
  • TCM= traditionelle chinesische Medizin ;-) es git so spezielli Studios wo de Therapeut selber Chines isch und sie meistens zu zwoit sind - öpper zum übersetze ;-)

    Min Eisprung isch am Sunntig, mis si also fasch gliiichzitig odr?

  • Ah witzig... Drucke duume...wuhuuu!!
    Hei bi gad andersch depro, d temperatur isch hüt wedr chli abe... Weiss ez net was da heisst... Villicht gaz morn ja wedr ufe... Und susch ischs nix gsi... Chönt gad nur hüüle... Es hend all azeiche uf en ES zeiget... Be mega entüscht... Tempi isch ufe, ZS isch top gsi und mini boobis sind andersch empfindlich gsi...
  • hmh,das müesst natürli ned si... aber was hesch de fürne Temp. Messer? Es git jo ganz vel Fehlerquelle... ich miss zB nur miteme normale Dig. Fiebermesser wo nachem letschte EP Temp. bis 4 Täg noch de Mens no höher gsi isch ??! I glaub es mue ebe scho en extra Basaltemperaturmesser si...?!
  • Luegsch mol wies wyter goht... ich miss grad ned so regelmässig, ha denkt da länkt mi vellecht au e biz ab- susch isch Temp messe immer grad serschte woni denk am Tag- de denki ersch recht "nur" no obs äch jetz klappet het?!
  • Freu mi no meh vo dir zhöre! lg und e schöne Sunntig an alli überhaupt do ;-)
  • Danke eu au en schöne Sunntig.
  • Ich miss mitem cyclotest lady... Hüt ischs wedr gstege... Echt es rätsel... Ich machs nur weg de FÄ...
    Han ez hüt gliich mit dene tablette agfange... Mal luege wis wiiter gat..
    Daumen sind gedrückt, ez müemer nur di negschte 2 wuche net duredreihe hehe
    Euch allne au en schöne sunntig
  • oha, jo ich ha ebe "nur" e normale Temp. Messer und ich tag jetz schön min Zyklus i aber ebe, Temp missi ned- vorläufig und susch muessi de au e guete Basaltemp. messer chaufe...
  • wie heisse die Tabl? chasch do efach jederziit afo?
    Jo säg nüt wegem hyppere- es fangt scho wieder ah... abr dismol ischmr nümm schlecht und au susch nüt- usser es liichts Unterliibzieh- nimm a vom ES ?!

    E schöns Tägliii ;-)
  • Ja aso de tempi het nur 20.- fr koschtet, hanen vo de apothek..
    Also tempi isch hüt dobe blibe.. Wiiterhoffe!!!
    Die heisset duphaston, isch es gelbkörperhormon... Ich muess si neh 10 täg und nachr gits e abbruchbluetig.. Sozäge en neustart und denn set sich de zyklus wedr ipändle... Da ich abr sehr wahrschindli en ES gha han hani ersch nachm ES agfange, und das isch eich ganz guet faaaaaaalls igschlage hetti...
    Ok das heisst mer probieret ez eifach ergendwie die 2 wuche einigermasse ruhig züberstah hehe! Duume sind druckt!!!
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh :-)
  • Was hesch de ame für azeiche vom ES??
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum