Unregelmässiger Zyklus seit absetzen der Pille!

124

Kommentare

  • ;-) jo isch nochli früeh he... mini "Ablänkig" funktioniert guet und ich wart sichr bis am Sunntig und lueg obi öppis merk bez. Mens ...
  • Am sunntig hettisch nmt?
    Ich glaub net so dra dases klappet het... Abr d hoffnig hetmer gliich...
  • dini Abchürzige kenni nuni ;-) nmt? Neu Monats Termin irgendwas? Haha ;-)
  • he wo blybts positive denke????
  • Heisst glaub negschte mens termin... Uf jedefall set das de tag si wo si cho set :-) hami lang dure gläse mit all dene abchürzige ;-)
  • Ja bö de neg test hüt hetmi chli abegholt.. Scheiss unnötigi teschterei...
  • Jo das isch eso, normalerwys chunnt Mens am Sunntig!

    Jo gell, ich cha eher no warte- ich kenn jo mi Zyklus, respkt ich weiss wenn sie sett chu- bi dir isches chli schwieriger und dorum "muesch" fasch teschte....

    ich denk bi mir: entweder machi ein am Mentig- glaub zwar eher ned- de müessti jo vorher eine chaufe- oder i wart ebe ab wies chunnt und lueg no ufd Temperatur...
  • Ja jein, durda ja d tempi ufe isch weissi ja das denn nach 14 täg d mens cho set...
    Abr ha dänkt welsi imr na so hoch isch zeigs villicht scho was a, fals was wär... Abr ebe entwedr isch nüt, odr s zeigs nani a... Ziischtig isch glaub nmt bi mier... Ja gäll wenden am sa chaufsch chasch de villicht gliich net warte...
    Die verfluechti warterei aaaaaaaah
  • genau,drum dueni lieber wenn überhaupt ersch ein chaufe abem Zischtig dr 14ti ...! odr so...

    hmh, wasch so dr "Normalverbruch" an SS Tests :-/ ?! hmh, ebe, mir rede ume heisse Brei ume ;-)

    Mir gönd jetz gmüetli go Esse und de Sunntig Obe gniesse ;-) Bis morn (?) ;-)

    probier di abzlenke Ela ... ;-)
  • Haha ha voolll ou mann echt...
    Genau schön es gläsli wii trinke und de abig gnüsse!
    Ich jammeri de morn wedr voll... Du bisch ez mis imaginäre händlihebe :-)
    Schöne sunntig no
  • da stimmt für mich ;-) merciiiii
  • hei sisch 12i gsi und ich hadi nuni ghört jommere ;-) ?
  • Hehe ha dänkt mis jammere cha net s erschte sii wod i dine ferie ghörsch ;-)
    Ich chönt chotze tscholdigung abr wüki... Ich bin so nervös...
  • Und du? Wie fühlschdi?
  • ;-) ich bi nuni ganz fliessig am putze... meh in "gedanke" ... odr so...
  • hmh,so langsam stieget d aspannig au... scho wieder e Schwangeri im Fründeskreis, aaaaaaaaaahhhhh!!!!!!!
  • du muesch ume no zwoi Täg warte... ich e gaaaaaaanzi Wuche...!
  • Haha aso gedanklich hani d wohnig au scho puzt :-)

    Morn isch min NMT...Ich werd glaub gar net chöne schlafe...

    Was? Hei nei... Mier schaffets au na, wennmer vorher net überegheiet und duredreihet... Blödi warterei...
  • genau, mir schaffet das... nur schnell es Mentigstief gsi :-/

    Ich gang jetz zunere Fründin go Kaffi trinke... und putz dWohnig wyterhin in Gedanke :-/ abr Vitamin D uftanke bi dem Superwätter isch jo au wichtig ;-)

    Oder bisch du wieder am friere?
  • Ja das stimmt isch en superschöne herbschttag..
    Denn gnüsses und lahdas mentigstüüf lo hocke!
    Ich probiermi ergendwie abzlänke, abr d wohnig putzi au wiiterhiin in gedanke, s gseht scho rächt guet us ;-)
  • i probieres... was machsch du gege Mentigstief?
  • Ich bin zu nervös zum abschalte... Ich gammle chli dehei ume und luege tv... Eigentli liebi min freie mentig...jezt wünschti aber es wär scho morn...
  • oje,tv luege und umegammle isch gaaar ned guet... zu depri... :-(

    Hesch immer frei am Mentig? Bisch du Coiffeuse ? ;-)

    I bi wieder deheime und nimm jetz nomel e richtige Ufruum- Alauf...
  • Jup hehe... ;-)

    Ja s isch easy gsi... Ha luschtigi sache glueget :-)
    Isch dis käffele e gueti ablänkig gsi?

  • Demfall guet puzt :-) hihi
  • Joooo scho aber jetz bini wieder ellei ...
  • Mir mache eus no guet als imaginäres Händlihebe... ;-)
  • Find ich au:-) mer sind super hehe
  • Was hesch du füre jetzigi Abkenkig?
  • Min schatz chunt ez de hei... De bini nüme elei jeeeeee :-)

    Und du? Usser puzte?
  • tja, miin chunnt leider ersch spöter heim, i ha jetz de Tv agstellt und bi am Glätte :-/ aber morn gangi mit mim 3 1/2 jährige Gottibueb in Zoo in Basel ;-) do freui mi...
  • Ou so schön..
    Hoff er isch ez au dehei?
  • Nee,swird ca halb 9ni -tja, das sind halt Buure :-/
  • Ou neeei sooo spaat... Abr gliiiiii gliii
  • Hei energy ich glaub ich chum mini täg über, d tempi isch abe, abr nanig under coverlinie... Und es tuet sich was vom gfühl her... Zwickt und zwackt unde ume..Bi gad chli durenand.. Esch so doof uf di eint siite bini fescht trurig das net klappet het und uf di ander siite bini froh das min körper funktioniert...
    Wie gats dier?
  • hoiii, mir si grad im Zoo, mi Schatz het hüt no frei bechu und isch au mitchu ;-)
    Ich ha au scho sGfühl gha hüt als obi Mens bechume- het sich aber nüt do...
    hmh...
  • Ou ja stimmt... Kuul gnüssets!:-)
    Ja abr be dier wärs nachli früeh...
  • jo abr wenns früehner wurdi chu denn würds mi au id ganz wundere- das jo erscht de 2 ÜZ isch... Cha jo si dass mi Zyklus ned ganz gnau 27/28/29 Täg isch...

  • Bi im Fall hüt scho in Klinsch chu... mir wotte eigentli niemerm säge, dass eusi Chindersicherig dusse isch... Für das isch jo Babyforum do, gell ;-)

    Hüt hanis prompt scho müesse säge, wells Schwiergermami het die Wuche e CT Untersuechig- hesch/ hendr gwüsst dass Patiente nach CT Untersüech bis zu 6h nochestrahle? Dasch für Schwangeri gfôhrlich... Uf jede Fall het si nacheme Taxi gfrogt und sie weiss dass ich nüt los ha und ich ha weder jo no nei chönne sage...

  • Ou neeeiiii ja bi mier weisses d familie au...
    Was hetsi gseit?
    Aso tempi isch ez uf de coverlinie han mini täg abr nani, abr ebe set geschtr zwickt ind zwackts und ha imr s gfühl ez ischsi cho... Abr denn doch net...

    Das mit de stahlige hani net gwüsst.... Vo wo weisch denn du das?

    Abr d ziit nachm ES isch doch imr 14-16 täg denn, wets wüki zfrüeh be dier wenden det am sonntig gha hesch...
  • Hei die schriebfehler... Ich vertippmi imr ufm natel :-(
  • Also weg de mens got mir wirkli gliich wie bi dir?! Tempi isch hüt morge wieder abe chu :-/ ...
  • hmh, und was isch wennis zfrüeh bechumm? also was selli de mache?
  • Sie het e schiiiiis freud gha und gmeint sie hebs sich scho denkt- me wurdi da gspüre von Frau zu Frau???? und sie hebi mi scho welle froge ...
  • ;-) i kenn mi us mit Röntgestrahlige ;-)
  • Achso ;-)

    Hmmm weiss net, ha nur mal gläse das wenn di 2 zh chürzer als 14 täg isch, chas mitere gälbkörperschwächi zämehange.. Abr ich wett da nüt säge, ha da nur mal gläse...
    Ich hoffes ez mal net...
    Uch ga scho so lang mini mens nüm gha, ich weiss gar net wie sich da afühlt.. Isch eifach scheisse wend ständig ufs klo ränne muesch wels gfühl hesch ez scheisse und de isch gliich nüt!
    Tuesch du denn brav richtig mässe? Gliichi ziit gliiche ort?
  • Abr villicht isch din ES au früehner gsi...
  • Aha, jo vo dem willi lieber nüt wüsse...

    Nei i miss ned brav... Tempi isch e normale und hüt hani spöter gmesse...
  • Ebe gäll...;-) ( wär abr glaub met tabletene behandelbar)

    Ja gsehsch de chasch net sooo druf ga.. Mer wartets mal ab und hoffet si chunt net...uuuuuuuuuuuu emmer di wartereeeeeeeiii
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum