Unregelmässiger Zyklus seit absetzen der Pille!

1235»

Kommentare

  • und scho simmer wieder bi dem Thema- warte :-/

  • Zum devoseckle...
    Hei ich muess ständiiig ifs kloo, mini boobis tüend au imr na weh...ich weiss net obi no hoffe cha odr obis abschriebe sell heeeeeeeul
  • abr eigentli chönne doch die Brustschmerze au im pos. Sinn si, odr id?!
  • Weiss net, hasi ez sichr scho über e wuche...
  • Also entweder isch da "normal" vor de Mens oder es Vorzeiche füre SS... ;-)

    bi mir isch jetz bis anhin no nüt gange- abr irgendöppis richtig Mens got... lueg morn mol zur richtige Zit weg de Tempi...

    Du?
  • Ich miss ohni usnahm imr am morge am 6 i, weli denn imr ufs klo muess, well mon schatz denn uf muess..

    Ja ebe kei ahnig es dütet uf beides abr das tempi uf de linie isch, isch eher schlächt... Morn mal abwarte de bini ES+ 15...
    Ich weiss gar nüm wie sich da afühlt d mens becho..du hesch hüt ES+ 10 gäll?
  • jup, bi 5 Täg hinde dir ;-)
  • bi halt id esone konsquents ;-)
  • isch da jetz zwei Täg nochenand gsi bi dir?
  • Geschtr ischr na 0.05 drübr gsi und ez ischs genau druf... Und das um di ziit wod mens set cho, das isch eher neg.
  • Also ich glaub ned dass mer so guet ufd Tempi cha go- mini isch hüt morge wieder dobe gsi und scho letschtmol während de Mens die erste drü Täg dobe blybe...

    Ok,oder es liiit wirkli am Tempi selber... Wie isch by dir?
  • Bi mier ischs hüt 0.25 under de linie also nix, abr vo de mens nüt in sicht...
    Ischs be dier vill ufe?
  • 0,65 unterschied zu gestr,.. wobi i hestr spöter als susch gmesse ha...
  • und fasch glich zu vorgestr...
  • Hmmm villicht liits ade ziit untersched... Odr es het kaaabuuum gmacht!?!

    Ich hock gad andersch im loch :-(
  • wieso wasch los? hesch doch Mens bechu? :-/
  • oder wegem Zyklus? nimmsch eigentli die Tablette jede Tag?
  • Nei abr si set eich ez cho... Ich will de monschterzyklus (hüt tag 96) äntli abschlüsse und en neue hoffentli normale starte!
    Hasi am ziischtig s letschmal müsse neh...
    Weiss au net schwanger bisch net, d mens chunt net! Ich mag eifach grad nüm...
  • hmh,und durch die Tablette bechunnsch nachem "absetze" denn dMens? oder settsch...?!
  • oje,gheit der grad Decki ufe Chopf? was triebsch grad zur Ablenkig?'
  • Neinei, ha am morge frei gha und d wohnig puzt, und ez schaffi... Hüt hani eifach es tüüf...
  • aaah, putzarbete si sehr beliebt- ich ruume grad no im garte ume...
  • abr amene Do het me ke tief- nur Mentig si erlaubt ;-)
  • hmh... :-/. weiss ne wa säge ...
  • Haha du bisch di bescht, stimmt mentige sind erlaubt ;-)
    Aha de garte muess ez dra glaube hehe
  • genau du seisches-abr er het wie dWohnig-nüt degege... ;-)
  • Das glaub ich dier...:-) und es isch ja au hammer wätter dezue
  • so,jetz bini KO...!

    Bi mir gits hüt gfüllte Kürbis usem Garte ;-) - sisch no eine unterm Busch fürechu ;-)

    Morn wieder luege wie die Tempi isch und ob Mens da...
  • Ou feeein mmh chürbis...
    Bi mier hets ez gad salat mit poulet ge, au imr wedr lecker!
    Und ez heissts hopp schwiiz ;-)
    Ja bi gspannt wies morn isch be eus 2...
  • au fein jo... ;-)
  • bis mooorn ;-)
  • Schöne abig bis morn
  • Hoiii,ha verschlofe und Tempi ned gmesse ;-)
  • Huhuuu bi mier ischsi ez voll dune, abr imr na ke mens...
  • Nach 97 täg ischsi äntlich da wuuuhuuu
  • Hallo ela

    Ich be au us de schwiz. I ha Endi september d pille abgsetzt. Afang oktober denn normal mini Täg gha (wie emmer wenn s pillepäckli fertig esch) ja und denn hets agfange, unreini huut, ede 2. woche es extrems ufe und abe wells mer eifach körperlich so schlecht gange esch, unterlibsschmerze, bröst hend mer weh di... Also s volle programm... Ond denn am 31. tag hani mini täg becho...

    Aber nach somne monet hani mer gaeit: wenn das jetzt i jedem zyklus so esch, na dann... I be denn ed apiteg (toppharm) und ha mer för di ersti zyklus hälfti de zyklustee 1 kauft. Der sell d rifig vom ei arege, de eisprung etc.... Und mi eisprung hani met ovus usegfunde wobi de hätti sogar ohni ovus gspürt. Nachem eisprung hani denn de zyklustee 2 kauft, de reguliert di zweiti zyklushälfti, duet d hormon verstärke för en schwangerschaft , und reguliert d längi vode zweite hälfti, set d inesstig vom ei unterstüzenundnhalt au eifach de hormonhushalt, das mer weniger schmerze het ....

    I ha mer denkt, probiere chasches, wenn de tee hilft, okay, ond sösch hanis probiert :)

    Und siehe da, i ha höt e ganz schwache zweite strech ofem test :)

    Obs jetzt tatsächlich wegem tee klappet het metem kinderwunsch, wer weiss, aber i ha veeell weniger schmerze gha und hami besser gfühlt....

    vellecht helft der de tee au? Lg
  • Hoi amy jö danke vill mal... Heeei gratoliere so schön!!

    Ich has au met jeeeenschte sache probiert... Be mier ischs problem dasi u sälte en eisprung han... Mega langi zyklus... ( ha i 11 mönet nur 6 mal mini täg gha) Ich mässe temperatur, denn gsehni ob doch mal eine gsi isch.. Ich glaub mini eili wend gumpe abr sie schaffets net..
    Mini FA het leidr net vill unternoh, sie schiktmi ez für wiiteri abklärige ine kIWu klinik....

  • Seit ich die Pille abgesetzt habe werden die Schwangerschafts Beschwerden immer stärker. Gestern hatte ich Rückenschmerzen und Bauchschmerzen wie schon seit Jahren nicht mehr! Es zog mir bis in die Beine runter. Dazu noch meine quengelige Tochter! Ich hoffe das ich bald mal schwanger werde. Dann habe ich andere Beschwerden;) die Periode ist aber sehr regelmässig. Der Zyklus hat sich sogar verkürzt. Jetzt habe ich noch häufiger meine Periode.
  • Amy danke für de Tipp mit em Tee. Er het gwürkt, ich bin schwanger! :)
  • Was ist das eigentlich für einen Tee ?
  • Liess ich mir in der Apotheke mischen. Das Rezept fand ich im Internet. Es sind zwei Tees. Eine für die erste Zyklus hälfte. Der Zweite für die zweite Zyklus Hälfte.
  • Ok cool, lieben Dank :-)
  • Schwanger!!! Nach 1 jahr wuuhuuuuuu
  • Du hast es dir verdiehnt :-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum