Kinderwunsch (Nuvaring absetzen)

bearbeitet 3. 02. 2015, 12:06 in Kinderwunsch
Hallo zäme
Ech ha set langem en Kinderwunsch. Ech ha am Fritig de Nuvaring abgsetzt. Ha set 3 Mönet met dem verhüetet. Vorher hani 3 Jahr met de Pille verhüetet. Gester han ech mini Täg becho. Ech ha welle Frage wie langs be üch dured het nachdem ier de Nuvaring abgsetzt hend? Geds nach mine Täg grad de nächsti Eisprung? Ah ond mine Zyklus esch regelmässig gsie ha aber nur ganz wenig mini Täg gha met de hormonelle verhüetig. Freu mich über üchi Erfahrige :)

Kommentare

  • Hoi du. Also ich han ca 3 Jahr de Nuva Ring gha und vorhär d Spiralä. Im Auguscht 14 hani abgsezt und bin nachher im 3. Zyklus schwanger worde :-) also zimli tifig. Obwohl ich mini Täg no überhaupt nüd regelmässig übercho han und wänns cho sind nur e halbe bis max 2 Täg. Han also au kei blasse schimmer gha wänn mi Eisprung amel gsi isch. Eifach Schwein gha :-)
  • Hoi du. Also ich han ca 3 Jahr de Nuva Ring gha und vorhär d Spiralä. Im Auguscht 14 hani abgsezt und bin nachher im 3. Zyklus schwanger worde :-) also zimli tifig. Obwohl ich mini Täg no überhaupt nüd regelmässig übercho han und wänns cho sind nur e halbe bis max 2 Täg. Han also au kei blasse schimmer gha wänn mi Eisprung amel gsi isch. Eifach Schwein gha :-)
    Ja guet de heisst demfal eifach usprobiere ;)

  • ich hane einisch nid ine tue, bzw kene gha und ide ferie gsii und bin den grad schwanger worde... vorher hani de nuvaring 1 jahr durchgehend (also ohni die wuche pause) gha.
  • ich hane einisch nid ine tue, bzw kene gha und ide ferie gsii und bin den grad schwanger worde... vorher hani de nuvaring 1 jahr durchgehend (also ohni die wuche pause) gha.
    Wow das chan ja demfal ganz schnell gah *.* Ooh drücked mier Dume würd mich so über es Kind freue :)

  • duume si drückt ;)
  • Hoi du. Ich han de nuvaring 7 johr gno und bi im erste!! Zyklus schwanger worde!
  • mini düme sind au fescht druckt ☺️
  • Nuvaring 8 Jahre. Bei beiden Kindern abgesetzt und im 1. ÜZ schwanger
  • Abgesetzt und sofort schwanger geworden. War aber schon beim zweiten Kind. Beim ersten Kind nahm ich vorher die Pille. Da hat es ca. 3 oder 4 Zyklen gedauert.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum