Männer....

sharkysharky

59

bearbeitet 19. 02. 2015, 20:13 in Schwangerschaft
Hallo Mädels
Ich bin jetzt in der 7.SSW und heute hab ich das erste Mal das Herz im Ultraschall schlagen sehen! Ein wahnsinnig emotionaler Moment! :) ich war hin und weg! Bloss meinen Mann scheint das (noch) nicht sonderlich zu interessieren.. Ist/war das bei euren Männern auch so?

Kommentare

  • Nimms leicht ist so denn sie sehen was aber können damit nichts am anfangen das sie noch soweit weg ist.Wird anderst bis er das erst mal den tritt spürt.Wenn dann das ist gehen sie mit stolzer brust und erhobenem Hauptes und sagen und zeigen wie stolz sie doch sind.Das kommt alles noch.Wart ab.
  • Ja bei meinem Mann war das während der ganzen Schwangerschaft so. Ich war so Mega stolz als er die Tritte spüren konnte. Und er nahm es relativ gelassen hin. Naja dann ist es hald so.
    Und als die kleine dann hier war, war er der stolzeste Vater. Und nun ist sie 17 Monate alt. Die kleine ist sein ein und alles. Sein ganzer Stolz. Ich bin wieder schwanger und es interessiert ihn wieder nicht gross. Dieses mal nehme ich es leichter, da ich weiss das er es nach der Geburt wieder heiss lieben wird.
  • Mein Mann war bei der ganzen Geburt dabei. Zuerst zögerte er(wenn dann im Restaurant viel los ist, was machen wir dann?)
    Aber im Nachhinein sagt er das er es keinen Moment bereut dabei gewesen zu sein. Ich fragte ihn, ob er wieder dabei sein will. Und zu meinem Erstaunen sagte er aber sicher, egal was ist. Wenn das Baby kommt machen wir das Restaurant zu und ich bin dabei.
  • Also mein mann war von anfang an hin und weg und war bei jeder untersuchung dabei. Es ist halt jeder mann anders :-)
  • Also mine isch au ganz usm hüsli :-)
    Chas chuum erwarte, und ja glaub die imr grössr werdende brüscht machet glaub au freud :-))
  • Mein mann war vom 1. tag mit dabei und verpasste keine Untersuchung.
  • mi maa isch ou vo afang ah drbi gsih, bi jedere untersuechig. zum teil fasch ufgregter gsih als ig :-)
    Isch de ou bir Geburt di ganzi Zyt bi mir gsih (sogar mit i OP cho, ha Not KS gha). Dert ha ig ihm gseit, söll mitem chliine gah, wär schüscht blibe bisi widr zuegnäit gsih be...
  • Wie lange hat eure Geburt gedauert? Um 24.30 Uhr 25.09.13 hatte ich den Blasensprung und um 20.30 25.09.2013 Uhr war sie dann hier. Die Hebamme hat gesagt es wird niemals mehr so lange dauern.
  • Zistig 19.08 am 12:30 heisi ihgleitet, am mittwuch 20.08 20:30 ischer när per Not Kaiserschnitt gholt worde. U leider wirdi ou ts nächste per KS müesse holä :(
  • Mi Maa isch nit mit i OP cho. Er het extremi Sprütze Phobie u häts nid gschafft. Er het du üse zwärg i empfang gno, wiu ig no 1 1/2 stung im ops bi gsi.
  • ha am 14.7. am Nami liechti Wehe becho, si de uf di 21:30 is Spital. am 15.7 am 09:30 isch entschide worde uf KS (Geburtsstillstand) u am 10:33 isch mi chlii Ma uf dr Wält gsih...

    Falls es bi üs ou no meh Kind git
    (Gsundheitsfrag) müessti ou widr ä KS ha...
  • Um 23:30 am 03.09. Blasensprung zuhause 03:49 am 04.09. pünktlich auf den Termin war dann mein kleiner Schatz da :-)
  • 19.9.14 06.00 Blasensprung ohne Wehen 12.00 und 17.00 Wehen wurden eingeleitet., ab 18.00 Wehen 20.9.14 06.28 Baby da... also 24 Stunden, davon Schmerzhaft zum Glück nur 12h
  • Mann war übrigens immer dabei, sowie auch bei jeder Untersuchung. Het aber scho erscht wosi do gsi esch meh dermit chönne afo.. gloub das esch normau. D Froue si doch Grundsätzlich bim Thema Schwangerschaft Geburt ond Betreuuig vom Chind meh igspannt...Da i oft am wocheänd ond obe schaffe mueser/ darfer zu ehre luege ond ha s gfühl s duet beidne mega guet
  • Nimms gelassen :) War bei mir ähnlich. So richtig stolz und voll dabei war er dann als der Kleine auf der Welt war.
  • zuerst het mi maa nüt chönne afa... u de wo er z 1x härzli het gseh schla, het s ihm packt u er het immer wölle drbi si. vo säuber. u bi de geburt isch er bi mir gsi diä ganz ziet, ou bir op. isch nit vor siete gweicht usserd schnäu d prinzessinga z wäg mache u ich zuegneit bi worde <3. bi so froh u dankbar. au bim 2. isch er drbi gsi, au wo s ke herzschlag meh het ka u bir usschabig. u jetzt bim 3. au wieder <3
  • geburt: am so 27.4.14 ha ni blüetet am morge, is spital, 1 offe mm. ha hei chönne. am so abig bis am mo morge ha ni ruggeschmärze ka u nit chönne schlafe. am 3h aglüte. söu warte. am 9h nomou aglüte ha ni chönne cho. am 10h mm 4 offe. bis am 14h nüt meh gange. de weheförderer, de nüm chönne veratme z schmärze, pda becho. nit gsässe, e 2. verlangt wo ni 2 st spöter ha becho (sächsilüte, pers. mangel). nüt wieter gange, mm isch inzwüsche 7 offe gsi. hei si fb gsprängt. nach 3 stund am di morge 29.4.14 hei sie en nks gmacht, fw grüen, geburtsstillstand u risiko. ufff, das isch es erläbniss gsi. aber sie isch gsund u munter <3. ich bi so dankbar u froh
  • haha,dasch e witzige Themastart und ich cha de anderne nur bypflichte. Bym erschte US (6Wuche) hani ihm gseit er müess gar id mitcho-gseht eh ned vel und dementsprechend isch er au zrugghaltend gsi und bym 2. US (13Wuche) het ihm 3D Bildli sehr Idruck gmacht und mittlerwile (jetz gseht me au mi Buch) freut er sich und seit i sell id so wyti Sache alegge - natürli hei die neue Tönderbrüst au e nette Biitrag gleistet ;-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum