Schwanger nach Fehlgeburt

13

Kommentare

  • @butterfly: ich hatte auch horror träume und es ging mir übelst. hatte dann immer angst. aber ich dann hiffe uch das alles gut ist und es deinem bauchbewohner gut geht und das traum, traum bleibt

    @ miaflurina: cool hilft es dir. hoffentlich bleibt das so. bei mir hat es bei der letzten ss starke migräne/ kopfschmerzen nichts gebracht;-(
  • @ all: also schön wenn mann es euch ansieht;-). und ein "schwangerbauch" sich anzeichnet. bei mir... sieht es so aus als ob ich zu viel "gefressen" hab. habe das gefühl das mir nichts mehr passt und alles zwickt. obw ich schon grössere kleidungsstücke trag;-). aber nu ja, ist ja zum glück absehbar... mein bauch ist einfach dick "g".
  • Wie weit bist du den schon?
  • butterfly: bi i de 11 ssw... u hüt ha ni wieder es tüf;-(. kötzlig u aschiss. muhhh. nit gärn. gester ersch am 3h chönne schlofe u am 5.40 uf;-/
  • butterfly gat s dir besser mit de träum... ? u wiä wiet bisch du?
  • Oje nei du armi :-(, ja has besser , han jetzt niemeh schlecht träumt....

    Chumä Morn lut FA idi 8i, nu nid so wiit :-)
  • 8 w, u bi euch het s ja au schnäll wieder igschlage, so schö. isch dies 1. mäidli oder bueb, u wiä alt? bi dir het s scho agfange mit übel oder so?
  • ha so glust uf curry becho;-/. mi maa het jetzt no use müesse ga hole für mich ;-O. uf was heit dir so lust? ich ga uf vieles lust u we s gat dürenand:-/.

    wiäviel heit sir scho zuegno. ich ca 3 kg ir 11 ssw. aber es füehlt sich nach 10 kg, hihihi
  • Ich habe Lust auf Confi Brott, Früchte und vielem mehr. Milchprodukte mag ich immer noch nicht, ausser hartem Käse den mag ich. Seit ich gestern in der Akupunktur war ist es mir nicht mehr Übel.
    Ich habe ca 2 kg zugenommen und bin in der 10 Woche.
  • Mmmm Curry währe auch fein.
  • Manchmal sehe ich ziemlich schwanger aus. Mein Bauch ist manchmal so gross. Naja bin auch ständig am essen. Das muss ich dann mal etwas bremsen.
  • Ja :-) zz ischs gange :-) han 3 wuchä spöter scho widr positiv teschtet, da ich än chürzerä Zyklus ka han, han ich nur 3 wuchä müessä warte :-), zuegnu hani bis jetzt nu nüht :-)

    Mis meitli isch äs septemberli 2013 :-)
  • Sodeli, mir händ gester de erst undersuech gha und disesmal gseht alles tip top us. Termin isch au gemäss arzt de 12. oktober :-) nur leider isch mer sit 3täg übel... Hoffe, s bliibt nöd so lang, wie ide erste SS :-)
  • butterfly: schön hesch nonüt zuegno. bisch au es fins, het mi dünkt;-). i mi eher scho chlie fester gsi. vorauem bevor es uschlat nimm ich ging zue u fang bi +/- 70 kg a bi 1.60:-/.... buhhhh. i bi au es septemberli;-)
  • schnäge: wieso schnäge? tönt süess. schön u beruhigend, oder? toi toi toi

    i zapple no chlie bis nöchsch do... ob aus i.o. isch bi 12+... aber gloubs wenns mou passiert isch hesch es no chlie im hingerkopf. aber immer schö positiv dänke! chunt guet;-)
  • miaflurina: brämse isch guet. cha ebe nit. mi dünkts i muess andurend ässe. aber nu ja, si i angeri umständ haut. u de darf meh;-). ha mini kg s au schnäll wägbracht dünkt mi. bir geburt 86 kg ga u de nach + 4 mt bi ni wieder bi 59 kg gsi... aber ich mein, meh isch 9 mt schw gsi;-)
  • miaflurina; bisch es gsunds. mit däm chasch mi lieber deftig, hihihi. was meh ja nit sött we s eim übel isch. aber ebe... cha nit hörreeeee, hihihi
  • I chönnt im momänt o ständig ässä....! Was heisst chönnt - i tues äbä o!
  • Ich nehme mir jeden Tag vor nicht mehr so viel zu essen und jeden Tag klappt es wieder nicht. Im Moment habe ich voll Lust auf Äpfel. Wenn ich Milch nur schon sehe wird es mir übel. Und Nudeln liebe ich auch. Heute bin ich total müde. Ich könnte nur noch schlafen. Ich kann es kaum erwarten bis es 22 Uhr ist und meine Tochter schläft. Am Dienstag habe ich den nächsten Untersuch. Ich bin dann mal gespannt was man alles sehen kann.
  • Mami79 we chunsch dä uf das? Du verwechslisch mich sicher :-)... Aber dankä fühl mi gschmeichlet :-)
  • butterfly: ui weiss nit. hesch mir nit grad im fb? ui sorry. oder wäg dim nick name;-)?
  • Doch im fb :-)
  • Oh man ladies, mir ist seit 1.5 wochen kotzübel und nichts hilft... Hatte das bei unserem sohn schon, aber nicht den ganzen tag. Hat jemand von euch erfahrung gemacht mit paspertin?
  • paspertin hat mir sehr gut geholfen. kannst du auch nehmen in der ss.
    itinerol b6 hast du schon versucht? gibts auch in zäpfchenform wenn du mühe hast mit tabletten
  • Hattest du keine dieser "komischen" nebenwirkungen? Itinerol hat bei meiner ersten ss nicht geholfen, deshalb hat mir mein arzt jetzt zintona und paspertin verschrieben. Hätte bloss die paspertin-packungsbeilage nicht lesen sollen...
  • was hast du für nebenwirkungen??
  • Mit Paspertin nicht. Itinerl B6 half bei mir auch nicht immer. Mir war es den ganzen Tag dauerübel. Ich bin in die Akupunktur gegangen. Dort bekam ich auch diese Dauernadeln gesetzt. Das ist ein kleines Pflaster mit einer ganz kleinen Nadel dran. Das bleibt dann eben auf der Haut. Seit ich das mache ist die Übelkeit meistens weg.
  • hmmm irgend wie hab ich seit ein paar tagen wieder diese ängste... dies habe ich immer wenn es mir irgend wie so depressiv geht... kennt das jemand auch? was macht ihr dagegen?
  • Was für ängste hast du den, wegen der fg? Ängste habe ich nicht , aber bin auch so depressiv und denke alles ist öde und macht keinen Sinn ...
  • es isch schwär zum beschriebe... nit unbedingt ängst. es isch ä so: füehlsch di schlapp u hesch z gfüehl kreisslouf bricht zäme. bisch nit bi dr sach, wotsch nit ufstah, hesch kalt, kopfweh, oder gsehsch nüm richtig etc. u de wenn das es paar stund hesch, chunt z gfüehl hmmm viellich isch öbis mit dem böhnli... ächt kommisch;-/. aber de am nögsch tag gat s einiger masse wieder, bis wieder so en tag chunt...???? fa seit das si hormone u ich söu mir diä ziet näh... aber dänksch gliech dra, tjaaa
  • Oje das duet mr leid , ja diä doofä Hormon chönd eim scho zimli chummer bringä :-(
  • säg mir nüt:-/. aber he, de git s täg, da cha meh diä ganz wäld umarme, hihihi

    hüt isch dr tag gsi im büro: ha chönne säge das ich schwanger bi ;-))))). mega erliechterig. buhhhh
  • @mami79: ich weiss genau was du meinst. bei mir isses auch ein auf und ab der gefühle..

    habs auch letzte woche im büro gesagt.. die positiven reaktionen waren toll! :)
  • Oh schön das freut mich für euch , freu mich auf den Moment wenn Ichs mal sagen darf und hoffe die Müdigkeit und Gefühlskaos hat bald ein Ende :-)
  • @kiwi: oh danke. drück dich. hab gedacht bei 12+ hört es auf, freute mich schon;-). jetzt bin ich bei 13+... immer noch. nup ja... gehört dazu

    ja ist wirklich toll, positiv und verständnisvoll, haben sie s im geschäft aufgenommen. sollte mich nicht überansträngen:->. jö
  • @butterfly: gli chasch es au säge u füehlsch di erliechtert:-). gloubs das drückt au chlie amig s. bisch u happy u wotsch es dr ganz wält säge... aber chasch/söttsch nit:-D
  • Bei meiner letzten Schwangerschaft war es mir bis in die 16 Woche noch sehr übel. Bei der jetzigen hört es in der 13 Woche schon langsam auf:)
  • Mami79 , ich hoffä du hesch recht, bidä 1.ss isch ebä alles chli anderscht gsi, aber s muess ja nid immer glich sy :-)
  • @ butterfly: mol mol, bi sicher. gester hei im gschäft mir es paar froue agsproche... da scho chefe gseit aber nonüt kommuniziert, ha ni zersch woue nei säge... ha de eifach ja gseit. reflex u hormone. aber het guet da u spass gmacht;->. schaffe na bis am 21.8. u de bi ni i muttersch.urloub, freuuuuuuu.

    mit de up u downs gat s au besser u jetzt chunt no z schöne wätter yeaaaaaa
  • Ich chan diä neuä biiträg nie läsä, komisch
  • Jetzt chanis läsä :-), oh ja s schönä Wetter duet m.guet :-)
  • jo ab u zue cha ni en bietrag au nit läse, u de wenn ich öbis schrieb gseh nig s wieder

    bi üs isch momentan alli agschlage. mi maa, z böhnli u ich. hoffe es wird nit schlimmer;-(...
  • Oje, merkes au, bi total schlapp , liit vilicht au am Wetter :-(
  • hallo ihr lieben, gat s euch guet oder wieder guet? ha letschti täg viel kreisloufprobleme. stah ni z schnäll uf dreiht es wiä en karusell, de muess i mi abstütze. aber guet, momentan ha ni en klini grippe wo nit richtig usbricht. so müehsam. aber süsch hei mir s guet. u gnüsse d sunne u z schöne wätter. mi maa macht u hiuft au viu u ungerstützt mi mega.

    schicke euch liebi grüess u hoffe es gat euch guet, cheerrrrsss
  • Uns geht es ganz gut. Die Grippe haben im Moment sehr viele. Ich bin zum Glück bis jetzt verschont. Am Morgen habe ich echt Mühe zum in Gang zu kommen. Und wenn ich mich dann zwinge etwas zu machen ist es mir dann kotzübel. Zum Glück schläft meine Tochter bis 10 Uhr Morgens. Aber bis zum Mittag bin ich gar nicht fit.
  • Hallo ihr lieben , bei uns ist's auch noch immer alles beim alten , ständig müde und viel arbeiten , freu mich auf meinen us am 19.3, werden dann in der 12 ssw sein :-)....
  • Ich bin in der 14 Woche:)!
  • ach, schön zu hören das es auch noch anderen so geht...ich komm im moment auch nicht vor Mittag in die Gänge, trotz des schönen Wetters:( die zweite Schwangerschaft ist für mich einiges ansträngender als die erste! kennt ihr das?
  • Leica, oh ja und wiä, diä 1. isch vill fröhlicher, schöner und weniger schlapper gsi , hihihi

    V.a wenn diä kli brüelet frisst das mini ganz Energie
  • In der 2 Schwangerschaft merke ich vor allem, dass meine Tochter sehr viel Energie braucht. Ich kann mich oft nicht ausruhen, da sie dann etwas von mir will.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum