Haare Färben/Tönen in der Schwangerschaft

ElaEla

254

bearbeitet 4. 02. 2015, 14:29 in Schwangerschaft
Was meinet ehr dezue?

Kommentare

  • ich has ide erste 3 mönet la sii, min arzt hett gseit töne und mèches sige oke. er hett aber au gseit mer cha de coiffeur froge die sötte wüsse was sie dörfe verwende und was nid.

    wie hesches de du mit dem thema?
  • Hahahaha ich bin coiffeuse und ich finds ebe es schwerigs thema..
    I minere ganze karriere bin ich imr de meinig gsi es macht nüt, odr me macht mesch odr e tönig,das thema isch nie zu 100 prozent klar erchlärt wurde!
    abr ez woni schwanger bin luegis ganz anderscht a... Bi chli im zwiispalt, abr ich glaub ich wart bis zude 12 te wuche...
    Wasmer halt sorge mache sind halt au die ganze dämpf wo i iiatme..
  • jo voll das verstahni mit de dämpf.. isch sicher nid grad guet. hesch scho mit dim arzt drüber gredt? oder ev hesch coiffeusekolleginne wo au scho mal schwanger gsi sind?
  • D kolleginne säget all das da nüt macht, und früehner hebs das tamtam gar net ge, und sig alles guet gange!
    Frage denn wenni de termin han!
  • Also Ig ha mini haar die ganzi schwangerschaft gfärbt gha... Isch nüt passiert;)
  • Au am afang?
  • Ja Ha jede monet mi asatz gfärbt;)
  • Ich han au am afang meches gmacht
  • Mit Henna aus dem Reformhaus kann man Haare färben, ohne das die chemische Keule ausgepackt wird.
  • Wenn mer kei allergie hät dagege ich has gmacht und uii das hät bisse.Färbe war für mich nid so schlimm wie hänna.
  • Ich has au gfärbt immer und ha en super gsunde Sohn. Denk wemmer sich nüd z vill Gedanke macht ischs am Beste. Susch chamer au kei Sunnecreme etc meh benutze.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum