Neu hier, stell dich vor!

123457

Kommentare

  • Hoi mitenand!! Ich bin 27gi us Dübedorf ZH und han zwei Chind. Min Sohn isch 6i und mis Töchterli 1. Mir freuet eus immer neui, intressanti Lüt kännäzlerne! LG
  • hoi didi87

    ig be vo fällande u mi sohn isch 20monet :-)

    mer (momentan 8 Mamis) hei uf whats app ä gruppe grünete.. üsi kind si zwüsche 3 Tag und 3 jahr alt. wohni alli im zh oberland... wet luscht hesch ou mit zschriibe, mäld di doch :-)

    Grüessli, mamilu
  • Ja klaro..töhnt super..machi gern mit! :-)
  • didi87

    ha dir ä pn gmacht...
  • Hallo
    Bin 29J. Komme aus Esslingen bei Zürich und.meine Tochter.ist bald 14 Monate alt.
    Lg
  • Hallo zämä!

    Bin neu i dem Forum und bi noni sowiit choo zum stöbere! ;) Min Sohn wird ez gad 20 Mönet alt, s'zweite chunt im Juni:) susch no Stadt Mamis ume?:)
  • hoi tamtim

    us wellere stadt bisch de?!?
  • oh, ez hani das ganz vergesse ane zschriebe (: züri
  • be zwar nit us dr stadt, aber nach dranne... (Fällanden)...
    u mi sohn wird etze de ou 20 monet :-)
  • mer (9 an der zahl) hei ä whats app gruppe... wohne alli in züri u kind si zwüsche3 tag u 2,5 jahr alt. viellecht hesch ja ou luscht, di üs azschliesse :-)
  • ja das tönt doch guet!:)
  • schick mir doch ä pn mit dirä nr.!
  • Hallo zusammen

    Ich heisse Tanja und komme aus Bern.
    Habe Ende September 2014 ein super süsses Mädchen bekommen.

    Kommt sonst noch jemand aus Bern?

    Würde mich auf Kontakte freuen :)
  • Hallo tanja
    Ich wohne in 2 wochen in zollikofen also in der nähe von bern ;)
    Liebe grüsse
  • Hallo ich bin uf chur usgwanderet und sueche glichgsinnti Mamis?
  • Hallo Dizi87

    Oh super, hast Du Lust Dich auszutauschen?

    Liebe Grüsse
  • Hallo Zäme, ich bin 30gi und wohne im Kt. Züri (Glattbrugg). Mir händ no kei Chind aber im November wirds denn so wiit sii :)
    Liebi Grüess
  • Willkommen im Forum @tanj89, @Dizi87, @florisha und @tonice1011. Fühlt euch wie zu Hause. :)
  • Hallo tonice1011

    Oh gratulierä Dir zur Schwangerschaft
  • Hoi tonice1011, gratuliere. Mini schwöster bechunt im november ihres zweite chind :-) mine isch im sep 14 cho :-) bin au vo züri
  • Welcome, Welcome... kennt ihr noch Mädels die uns im Babyforum joinen möchten? Wäre super, wenn ihr auch ein paar aktiv einladen könnt.
  • bearbeitet 7. 04. 2015, 23:36
    Was ist den das :-) Dass joinen mein ich :-)
  • :-) habe ich mich auch schon gefragt! :-)
  • Daa kommt vom englischen und heisst soviel wie "anschliessen"! ;)
  • Aha jetzt bin ich schlauer.
  • Hallo zäme
    Ha mir jetzt grad das App abeglade und möcht uf däm Wäg anderi Froue lernä kennä, di mi bi mire erschtä Schwangerschaft gärn chli düe berate, ihri Erfahrige värzeue und villecht grad glichzitig mit mir schwanger si
  • Herzlich willkommen elena, wie weit bist du denn? Gratuliere zur schwangerschaft
  • No ganz am Afang, i dr 5ssw
  • нι ιcн вιn dιe dιjana ιcн вraυcнe вιттe нιlғe!ιιcн нaттe aм 27 eιѕprυng geнaвт.aм 21,24,28,29 нaттe ιcн gv ιcн wünѕcнe мιr ĸιnd!ĸönnтe eѕ ѕeιn daѕ ιcн ѕcнwanger вιn мeιn zyĸlυѕ 29 тage мeιne perιode ѕollтe aм 10 aprιl ѕтaтт ғιnden,вιттe нιlғe (aм 17.05.2015 нaттe ιcн ғg
  • нι вιn dιjana.29 aυѕ ѕтυттgarт нaвт ιнr мeιne ғrage geleѕen?ĸenne мιcн нιer nιcнт aυѕ
  • liebe dijana
    ja klar könnte sein, aber testen kannst du noch nicht, deshalb heisst es abwarten...
    drücke dir die daumen dass es klappt!!
  • Ich kann dir leider nicht sagen ob es geklappt hat oder nicht , nur dass was ich dir schon privat beantwortet habe, dass du mit einem frühtest , früher testen kannst , alles andere wird dir der tescht sagen , viel Glück
  • dijanadijana

    3

    bearbeitet 7. 04. 2015, 23:32
    OK, Danke. Meine Brüste tuen weh und ich habe Unterleibsschmerzen. Hat vor einer Woche angefangen. Die Brustschmerzen seit gestern. Ich versuche mich zu beruhigen. Danker aber nochmals.
  • bearbeitet 7. 04. 2015, 23:38
    Genauigkeit von über 99 %, leicht anzuwenden, leicht abzulesen.
    Wir bei Clearblue sind davon überzeugt, dass Frauen mit dem Verdacht auf eine Schwangerschaft verlässliche Ergebnisse brauchen, um über Ihre nächsten Schritte nachzudenken. Deshalb bieten alle Clearblue Schwangerschaftstests eine Genauigkeit von 99 % vom ersten Tag der ausbleibenden Periode an. Sie sind einfach zu verwenden und einfach abzulesen und können bis zu 4 Tage vor dem erwarteten Menstruationsbeginn verwendet werden.
    Kein Test ist präziser – Alle Clearblue Schwangerschaftstests weisen eine Genauigkeit von über 99 % auf*
    Besonders sensibel für frühzeitige Tests – Alle Clearblue Schwangerschaftstests können bis zu 4 Tage vor dem erwarteten Menstruationsbeginn verwendet werden.
    Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Clearblue Schwangerschaftstests, indem Sie auf die Links unten klicken.
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 7. 04. 2015, 23:38
    @Butterfly206cc und @Hexli86, @sharky: Ja genau. Vielleicht kennt ihr ja noch Freundinnen die hier auch ins Forum kommen wollen. Damit's hier noch bunter und informativer wird. :)

    @djana: Hello und Willkommen im Forum.
  • Hallo Mitenand
    Bin 37 au Neu debi und Mami vomene 1 Jährige Luusbueb
  • bearbeitet 14. 04. 2015, 00:16
    Willkommä @zimtstern
  • Hallöchen liebes Forum,

    hier ist Misty und wünscht Euch allen einen schönen Abend. Freue mich hier sein zu dürfen und aktiv am Forum teilhaben zu dürfen.

    Lg
    Misty
  • Hallo allna Neua im Forum. Freua mi uf da Ustusch
  • Freu mi au, verzellet doch mal chli vo eu :-)
  • Hoi zäme...
    Ha zwar scho öpe mou kommentiert, aber vorgstellt hami noni.. :-D

    I be d'Sabrina, noni ganz 28gi, ghürote seteme Johr ond wohne z'Aueschtei im AG...
    be jetzt ide 6. SSW mit eusem erschte, wo mer eus scho riesig druf freue...
  • Hoi tanj89 ha dr ä pn gschickt ;)
  • Hallo zäme,

    Ich bi d'Laura ond 20 Jahr jong, mini 'chlii' Muus esch 2 jährig ond mier wohned z'Lozärn.

    Freue mech öber neui Bekanntschafte ond interessanti Gspröch!

    GlG
  • Sali :)
    Ich bi neu da und suechä kontakt zu nette Mamis us minere umgäbig.
    Ich chume us Wetzikon ZH und ha en 4.5monate alte Sohn. :) ich bi 25gi und min partner 30gu. Es isch euses erste chind.
    Egal ob no schwanger oder scho gebore, würd mi mega freue übere nachricht zum sich chli ustuuschä und de aumal z treffä!
  • Hallo zäme, werde bald 29i und wohne mit mim Shazz in Rupperswil AG. Be sit am 23.03.2015 stolzes Mami vo eusem chline Sunneschiin :)
  • Hoi mitenand, i stell mi churz vor.
    I bi vo Henau SG und bi 27johr alt. Sit am 7.2.15 bini e stolzes Mami vo de Laura.
    I bi uf de suechi noch Fraue mit chind, zum sache unterneh oder au mol elei weg zgoh, go shoppe, etc.

    Wür mi uf neui Bekanntschafte freue, lg
  • Hallo zäme, ich chume us Oensingen (SO) und han en 4 Monet alti Tochter. Würd mich über Bekanntschafte zum Spaziere, Käffele und Ustusche sehr fröie! Grüessli
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum