Schwangerschaft mit Magenbypass

bearbeitet 26. 05. 2015, 14:43 in Schwangerschaft
Ich habe seit fast 2,5 jahren einen Magen-by-pass und bin jetzt in der 8. woche...
Zugenommen habe ich bis jetzt noch nicht, meine Jeans passen mir jedoch bereits nicht mehr...
Würde mich interessieren, wie schnell euer Bauch gewachsen ist und wie ihr eure ss erlebt habt..?

Kommentare

  • Hallo Sabrina! Gratuliere zur Schwangerschaft.I bi jez au i de 8 wuche schwanger und mini Hose passe mir au nöm. Bi de 7bte Wuche hets bi mir scho agfange chli zwachse. Bald bruch i scho neui Jeans :)
  • Hey jayjay, gratuliere ebefalls! :)

    Läck, ben ich froh, beni ned die einzig! I meine, esch jo schön, wenn mers gli gseht, aber mer händ eigendli vorgha, bes die 12 woche dore send, niemerem öpis zsäge.. De eltere natürli scho ond gotti/götti hämmer au scho...
    Aber gross verstecke chanis nömm..

    Zom glöck hani vode kollegin vell umstandschleider becho... Ha jetzt scho die säbe hose a...

    Wie hesches du metem ässe? Teilwiis magi meh henderebiige als vorher ond im momänt aber fasch nüüd ond wenn, möglichst chli gschnitte.. :-/
  • Merci! Ich ha au nid denkt das der buch so schnell wachst. Han eher abm 3monat erwartet.

    Bi mir isch scho das i momentan nid sonen grosse Apettit han. Ich esse weniger als vorher obwohl ich bis jez no kei Übelkeite gha han. Wie gsehts bi dir us mit Übelkeit?
    Us wellem Kanton bisch den du?
  • Übelkeit hani au ned...
    Ond glüscht hani au ned wörkli...
    Vellecht au en vorteil, well mer weniger ghrelin produziere ;)

    Ha ehner met röggeweh zkämpfe..

    Ich be usem AG, omgäbig aarau.. Ond du?
  • Oh je du armi. I muss sege i bi froh bis jez hani no keinerlei beschwerde aber mal luege wie lang
  • I wohne im Kanton Bern. Wenn isch din ET?
  • ET esch uf de 6.1.2016 agsetzt...
    Ond ich wett denn id Hirslandeklinik in Aarau- det duet min FA au operiere ond sini Klientinne au grad sälber entbinde. Er schafft met 2 Hebammene zäme dete, het aber au en eigeni Praxis...

    Was wär din Wunsch? Ond uf wenn hesch du termin?

    Esches för dech au s erschte?
  • Bi mir isch es de 10.1.2016 laut dem SSR. I gange erscht i de 10 SSW zum FA. Da i KS wot werde ich evtl. früher Entbinde. Für mich isch es au s erschte. Letzt mal hani e FG gha i de 8 SSW hoff diesmal klappets...
  • Oje, das duet mer leid :-(

    I han mer d ss welle lo bestätige lo för de Arbetgäber, drum beni zom FA ond welli sitem januar emmer utrogestan200 han müesse benötze...

    Öber d geburtsart hani mer no keini gedanke gmacht..
  • Bin jetzt idä 22ssw und han 4.5 Kilo zuegnu, han im Januar idä 5ssw ä fg ka, dä aber gad widr schwanger worde, toitoitoi s chunt alles guet
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum