Mamis us Luzern

bearbeitet 3. 03. 2017, 15:14 in Zentralschweiz
Hallo zämme ich bi 24 und bin mami vom 10 monat alte diego und mier erwarten nomol es gschwüsterlli mier sind vo GR nach luzern zoge und wür mich freue anderi mamis mit chind kennezlerne :) wer lust und freud und au offe isch zum neui kontakt zknüpfe meldet doch eu lg

Kommentare

  • Hoi andilinda

    Au mir sind vo zwei johr vo GR do herre züglet und mer chömmet im September üsers erschte chline übber :) vo wo genau us GR chunnsch den du und wieso genau do hie?
  • Hoii linda i chume us chur und du? Jo mina ma er isch vo luzern und i han die stadt schu immer schön gfunda drum hets mi vo GR wegzoga:) mina sohn isch 10 monat alt und i erwarta jetzt 2 im febuar 2015 :) was het di vo GR weg brocht?
  • Mer hend in Flims/Laax gschaffet. Mir sind weg em job dohi cho. Hend beidi i de gastro gschaffet. Und schön isch es do alli mol ;)
    Wie laufts mit din erschte chline? 10 mönet isch ja au no recht frisch. Isch plant gsie so nöch binenand? Wot eigentlich au das sgschwüschterli nid zwiet usenand isch. Mol luege was min maa den seit ;) wohnsch Ide Stadt?
  • Und jetzt schafsch imer no oder hesch ufgöhrt weg dr schwangerschaft?:) wil gastro isch no streng?! ;) mit minem erste chliene diego laufts super er isch en suneshi schloft gottsei dank in der nacht dure und macht sich jeda tag obwohl am afang es schu würkli streng gsi isch (immer no abundzue) :) laufts eigentlich suuper.. jo zweite hemer eifach gseit wens passiert den passierts nomol wil i han au nit wella en zgrossa abstand zwüscha da chind und min ma het sehr freud ka :) muesch luege din ma wird au grad freut ha voralem wen er euers erste den hend und gsend wies cool das isch den wil ma grad a zweits ;) i wohna biregghof luzern stadt und du?
  • Ich hab scho e Umschuelig gmacht Wommer do herre zoge sind und
    Schaffe jetzt bi de sbb. Bin aber scho krankgschriebe bis zum Schluss Well i müäh han mit em Kreislauf und Übelkeit.
    I wohne nid zLuzern sonder obwalde, han ungefähr 20 min id Stadt. Han au dete mini FA.
  • Okay jo ich han au weg dem problem nit chöne schaffe voralemm wegem kreislauf :/ ich ha au min FA in dr stadt wela hesch weni froga döf? Kensch schu viel mit chind?
  • Mir hend es paar Kollege wo scho chind hend ;)

    Ich bin bi de Dr. Prtilo.
    Wotsch bim zweite wüsse was es wird?
  • Hallo slacko89 freut mi di kennezlerne :) vo wo luzern?
  • Linda i bin bim dr.korber jo ich wot wüsse was es git bin a gwundrigi:)
  • Mir hends au welle wüsse. Chömmet den bueb über. Bin zweite weiss i nonig ob is wot wüsse, es muss jo eh Kleider ufträge
  • Slacko ich bi vo de stadt :) lg andrea
  • Jo voll :) i chume super zrecht mit ihm obwohl es amigs schu streng isch :)
  • Schafsch du no? :)
  • Jo i denk immer positiv;)
  • Nei i schaffe und werde es so langs got au no witer mache:) aber i han momentan imer problem mir müedikeit:/
  • Lueg mol i ha dier a pn gschikt:)
  • Hallo ihr Lieben,

    Würde mich super freuen andere Mamis in und um Luzern kennen zu lernen um gemeinsam Kaffee zu trinken, an der Auschütti zu sitzen oder was zu Unternehmen. Meine Kleine ist jetzt 4,5 Monate alt und ich fände es toll euch kennen zu lernen.
    Ich würde jetzt einfach mal nächsten Donnerstag als treffen vorschlagen. Bei guten Wetter am See ansonsten vllt im Neubad??

    Wer hätte Lust und kommt vorbei?

    Liebe Grüsse und bis hoffentlich bald!
    Samira
  • Hallo liebi Mamis

    Ich bin vor 4 Mönet vo Züri nach Luzärn zoge.
    Bin Mami vom Nevio wo 2 Mönet alt isch.
    Wür mich freue mal mit öperem go spaziere go, jetzt wo ja so schön Wätter isch.
    Vielleicht chan mier öper d Stadt bitz zeige... Insider plätzli für Mamis.

    Liebi Grüess und e sunnige Tag Simone und Nevio
  • Hallo Zusammen

    Bin ebenfalls von Luzern,und habe einen 3 Monate alter Sohn!

    Würde mich freuen hier jemand zu finden der lust hat ab und zu auf ein spaziergang zu gehen!

    Liebe Grüsse
  • Hallo liebe Mamis

    Ich bin erst vor zwei Wochen nach Luzern gezogen und habe einen erst 6.5 Wochen alten Sohn. Da ich bisher niemanden in Luzern kenne und ja gerade Ferien sind, sodass sämtliche Babytreffs und Kurse nicht stattfinden, würde ich mich mega über andere Mamis mit Babies zum Austausch, Spazieren, Kaffeetrinken usw. freuen. Bitte meldet euch einfach bei mir. Ich freue mich auf eure Antworten und euch kennenzulernen.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum